Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. szeptember 29., péntek 12:02 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette, hogy a több márkát forgalmazó lifestyle üzletet nyit Sanghajban és Düsseldorfban (1. rész) |
|
New York, 2017. szeptember 29., péntek (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc., ma bejelentette, hogy új, több márkát forgalmazó CALVIN KLEIN lifestyle üzletet nyit Kínában, Sanghaj városában, valamint Németországban, Düsseldorfban. Mindkét üzlet egyfajta "zászlóshajó" lesz, és a márka kiskereskedelmi forgalmazásra tervezett legújabb termékeit fogja árusítani. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/
A Raffles City bevásárlóközpontban megnyitásra kerülő több mint 550
négyzetméter alapterületű, kétemeletes sanghaji üzlet női és férfi
CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR és
CALVIN KLEIN PERFORMANCE ruhákat és kiegészítőket fog forgalmazni. A
Königsallee Boulevard-on található új, háromszintes, több mint 325
négyzetméteres düsseldorfi üzlet kínálatában férfi és női Calvin
Klein sportruházatot és kiegészítőket, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN
KLEIN UNDERWEAR és CALVIN KLEIN SWIMWEAR kreációk szerepelnek.
Az ezekben a kiskereskedelmi üzletekben forgalmazásra kerülő, új
tervezési koncepciót képviselő darabok a márka minimalista, modern
stílusát friss színekkel és pazar anyagokkal ötvözik a minél
tökéletesebb vásárlói élmény érdekében. A bejáratot díszítő vibráló
kobaltkék függönyök és a geometriai mintázatú, sűrű szövésű, puha,
rózsaszín szőnyegek a luxus érzetét adják, elegáns ellenpontjaként a
szürke beton padlózatnak és falaknak. Az üzletekben Kvadrat/Raf
Simons bútorszövetek/anyagok kerültek felhasználásra, és a vásárlók
a Cassina által forgalmazott, Gerrit Thomas Rietveld készítette
Utrecht székekben pihenhetnek meg. A különféle terek elkülönítésére
a márka legújabb stílusú ruháit viselő modellek kivágott,
mennyezetre felfüggesztett óriási sziluettjei szolgálnak, amelyek
ugyanakkor az üzlet termékkínálatát is tükrözik.
Az üzlethelységekben alkalmazott digitális technológia révén a
vásárlók lehetőséget kapnak arra, hogy aktív részesei legyenek egy
személyre szabott vásárlási élménynek, és új, egyedi módokon
kerüljenek kapcsolatba a termékekkel és a márkával. Interaktív
videók és farmerméretezési útmutatót kínáló falak segítik a
vásárlókat a márka jelenlegi kampánya által népszerűsített darabok
közti válogatásban, és az így kiválasztott ruhákat azután
felpróbálhatják az üzletben. A sanghaji vásárlóknak egy interaktív
videóasztal áll rendelkezésére a márkatermékek részletes áttekintése
céljára, ahol újságokat, magazinokat és a márkáról szóló online
cikkeket olvashatnak, tájékozódhatnak a cég mérföldkőnek számító
eseményeiről, divatbemutatókról és közelmúltbeli vagy aktuális
eseményekről, valamint beléphetnek a márka hivatalos közösségi
oldalaira is.
"Az új zászlóshajó üzleteink Sanghajban és Düsseldorfban a CALVIN
KLEIN elkötelezettségét tükrözik a technológiai innováció, valamint
aziránt, hogy intenzív vásárlói élményt nyújtson vevőinek, és
kiemelkedő márkaértéket biztosítson a fogyasztók számára globális
szinten is" - fejtette ki Steve Shiffman, a Calvin Klein, Inc.
vezérigazgatója. "Arra törekszünk, hogy megnöveljük a CALVIN KLEIN
globális lábnyomát, és célunk, hogy a kategóriájában a legjobb
vásárlói élményt biztosítsuk a vásárlók számára kulcsfontosságú
piacainkon és a bevásárlóközpontokban szerte a világon."
A Calvin Klein globális, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív
megoldásokat csábító, és gyakran minimalista esztétikai stílussal
ötvözi. Célunk az, hogy vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és
inspiráljuk provokatív képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő,
meghökkentő ruháinkkal.
Az 1968-ban Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által
lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának
köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A
több mint 110 országban forgalmazott Calvin Klein márkatermékekből
származó globális értékesítési árbevétel 2016-ban meghaladta a 8
milliárd USA dollárt. A CALVIN KLEIN több mint 10000 értékesítési
partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot
felvásárolta a PVH Corp.
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több mint 40 országban
összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű árbevételt ért el. A
társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a
CALVINKLEIN, a TOMMYHILFIGER, a VanHeusen, az IZOD, az ARROW, a
Speedo*, a Warner's, az Olga és a True&Co., mely márkanevek,
valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá
licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmazunk. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. szeptember 29., péntek 12:02 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette, hogy a több márkát forgalmazó lifestyle üzletet nyit Sanghajban és Düsseldorfban (2. rész) |
|
New York, 2017. szeptember 29., péntek (Business Wire/OTS) - |
* A Speedo márka a Speedo International, Limited által
Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc
alapján kerül forgalmazásra.
SZÖVEG: CALVIN KLEIN FÉNYKÉPEK - SHANGHAI: © 2017 Andy Shen FÉNYKÉPEK - DÜSSELDORF: © 2017 Huy Nguyen
KÖZÖSSÉGI OLDALAK: facebook.com/calvinklein;
calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein;
instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein snapchat: calvinklein
A márka felhasználóneve a közösségi médiákban: @calvinklein
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/
Kapcsolat: Calvin Klein, Inc. Alexandra Wagner, 212-292-9794 SVP, Corporate Communications alexandrawagner@ck.com vagy Amanda Pe?a, 212-292-9223 Director, Corporate Communications amandapena@ck.com
Forrás: Calvin Klein, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|