OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. június 19., kedd 10:56

A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében (1. rész)
    Cannes, Franciaország, 2018. június 19., kedd (Business Wire/OTS) - A vállalat stratégiai partnerségre lépett a média- és szórakoztató ágazatban véleményvezérnek számító Queen Latifah-val és and Katie Couric-kal - A Procter & Gamble Company (NYSE: PG) a nemi egyenlőség megvalósítása iránti elkötelezettsége jegyében ma egy sor új, a növekedést elősegítő és a társadalom hasznát szolgáló kezdeményezést indított el, kötelezettségeket vállalt és partnerségi megállapodásokat kötött a sokféleségnek a kreatív ágazat teljes ellátási láncában való elfogadtatása és elterjesztése céljából, illetve annak érdekében, hogy a nők ábrázolása a reklámokban és a médiumokban jobban közelítsen a valósághoz, pontosabb és pozitívabb legyen.

    A nők és a lányok a reklámok és a médiaprogramok 29 százalékában pontatlanul és negatív módon kerülnek bemutatásra*, és a nők továbbra is alulreprezentáltak a kamera másik oldalán dolgozók közt: a marketingvezetőknek 32 százaléka, a kreatív vezetőknek 33 százaléka és a kereskedelmi igazgatóknak mindössze 10 százaléka nő. Ezek a problémák továbbra is léteznek, holott bizonyított, hogy a nemi egyenlőség alapján készült hirdetéseket 10 százalékkal megbízhatóbbnak ítélik meg az emberek, és 26 százalékkal nagyobb értékesítési növekedést eredményeznek.*

E problémák megoldása érdekében a P&G arra törekszik, és a médiaipar minden szereplőjét arra buzdítja, hogy 100%-ban pontosan és pozitívan ábrázolják a nőket a reklámokban és a médiumokban, valamint, hogy a kreatív ágazat ellátóláncának minden szegmensében egyenlő arányban legyenek képviselve a nők és a férfiak. A P&G egy sor átfogó projektet indított el, hogy kivegye a részét olyan, a nők tehetséggondozását, támogatását és a reklám-, média- és tartalomszolgáltató szektorba való bejutásuk elősegítését célzó programokban, amelyek rendszerszintű megoldást kínálnak a nemi egyenlőtlenség leküzdésére. Felismerve azt, hogy e programok sikeres megvalósításához az ágazat minden szereplőjére szükség van, a P&G részt vállal a Nemzeti Hirdetők Szövetségének (Association of National Advertisers [ANA]) #SeeHer mozgalmában és más ágazati kezdeményezésekben, ideértve az Egyesült Nemzetek Szervezet Női Sztereotípiák Elleni Szövetségét (Women Unstereotype Alliance, és arra szólítja fel a hirdetőket, reklámügynökségeket és tartalomfejlesztő cégeket, hogy ezeket a változásokat a teljes kereskedelmi ökoszisztémában valósítsák meg.

"Most, amikor a világ legjobb kreatív szakemberei összegyűlnek az ágazat sikereinek megünneplésére, cégünk érdemi lépésekkel szeretné kivenni a részét annak a feladatnak a megoldásában, hogy a nemi egyenlőség a hirdetési, média- és kreatív ágazat szakember-utánpótlásának kinevelése terén prioritást kapjon az elkövetkező öt évben" - magyarázta Marc Pritchard, a Procter & Gamble márkaigazgatója. "Tudatában vagyunk természetesen annak is, hogy egy vállalat egyedül nem képes elérni ezt a célt, ezért reméljük, hogy példánkkal csatlakozásra inspiráljuk az ágazat többi szereplőjét, és így felgyorsíthatjuk a változást."

A P&G bejelentette, hogy elkötelezettsége jegyében partnerségi megállapodásokat kötött az ágazat vezetői szereplőivel a médiumokban a nők férfiakkal egyenrangúként való, pozitív ábrázolásának elérése céljából:

     - The Queen Collective: Az Oscar-díjra jelölt, Golden Globe-, Emmy- és SAG-díjjal kitüntetett Queen Latifah és produkciós cége, a Flavor Unit Entertainment és a The Queen Collective célja a nemi és faji egyenlőség elérésének felgyorsítása a kamerák mögött dolgozók körében. A zenében, filmekben és egyéb művészeti ágazatokban egyaránt a határokat feszegető Queen Latifah hűen önmagához a női rendezők által készített filmek forgalmazásának felvállalásával támogatja a P&G erőfeszítéseit. A Queen Latifah által indított kezdeményezés keretében elsőként két női rendező filmje kerül forgalmazásra egy neves forgalmazó partnercégen keresztül. 2016-ban a 250 legnagyobb bevételt hozó mozifilm rendezői közt a nők aránya mindössze négy százalék volt. Ez számos kihívást jelent nem csak a filmgyártás, hanem más ágazatok, mint például a reklámipar számára is. A The Queen Collective a P&G-vel, a HP, Inc.-kel, a Smirnoffal, a Wieden+Kennedy-vel, a Marina Maher Communications / Ketchum +-szal, a United Talent Agency Marketinggel és a Tribeca Studios-zal együttműködve támogatja a női rendezők kinevelését.
     - Katie Couric Media: A díjnyertes újságíró legújabb vállalkozása igyekszik összehozni a szponzorokat a forgalmazókkal annak érdekében, hogy intelligens, átgondolt, a nők képességeinek kiteljesítését elősegítő tartalmak jöhessenek létre. Couric, akit fellelkesített a Nemzeti Hirdetők Szövetsége (Association of National Advertisers [ANA]) által indított #SeeHer kezdeményezés tanácsadói testületének tagjaként végzett munkája, neves márkákkal együttműködve olyan tartalmak kidolgozását tervezi, amelyek tükrözik a projekt résztvevőinek közös értékeit és a fontos társadalmi kérdések megoldása iránti elkötelezettségét. A Katie Couric Media egy nők által vezetett csapat irányításával a médiumok hatásában bekövetkező változásokra és a fogyasztói kör bővülésére építve egy sor különféle formátumú és típusú történetet készít és forgalmaz majd, ideértve online sorozatokat, dokumentumfilmeket, forgatókönyveket, podcastokat és élő műsorokat olyan platformokon keresztül, amelyek a legalkalmasabbak az adott tartalom iránt érdeklődő célközönség elérésére.(folyt.)



2018. június 19., kedd 10:57

A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében (2. rész)
    Cannes, Franciaország, 2018. június 19., kedd (Business Wire/OTS) -

        - Free The Bid: A női rendezők reklámiparban való boldogulásának nehézségeit saját bőrén megtapasztaló Alma Har'el által létrehozott, a nők egyenlő esélyeiért küzdő szervezet annak elérését tűzte ki célul, hogy a reklámiparban meghirdetett kereskedelmi állásokra a nők a férfiakkal hasonló esélyekkel pályázhassanak. A P&G és márkái ígéretet tettek arra, hogy minden három ajánlatkérésen alapuló kereskedelmi projekt esetében egy női rendezőtől is bekérnek ajánlatot. Ezzel párhuzamosan a P&G legfontosabb ügynökségi partnerei közül a legnagyobb, a Publicis Groupe vállalta, hogy ezt az eljárást világszerte, összes ügynökségénél és a teljes hálózatában bevezeti. A P&G ugyanakkor kötelezettséget vállalt arra is, hogy világszerte támogatja a Free the Bid (Szabad ajánlattétel) kezdeményezés terjesztését a következő három évben a HP Inc.-kel, és a Publicis Groupe-pal együttműködve annak érdekében, hogy megduplázódjon a Free The Bid eredményeként megbízott rendezők száma, és a kezdeményezést 20 országra kiterjesszék.
     - #SheIsEqual Csúcstalálkozó: A kreatív ágazatban elért sikerek megosztása és a nemi egyenlőség elérését célzó erőfeszítések fokozása érdekében a Global Citizen és a P&G összefogásában 2018. szeptember 28-án, az Egyesült Nemzetek Szervezete Közgyűlésének hetében New Yorkban megrendezésre kerül az első #SheIsEqual Csúcstalálkozó. A rendezvényen, melynek házigazdái is a Global Citizen és a P&G lesznek, kormányzati képviselők, a magánszektorban tevékenykedő vállalatok és a reklám-, a média- és a szórakoztató ipar véleményvezérei megoszthatják a nemi egyenlőségről, a nők gazdasági szerepvállalásának elősegítéséről, a lányok oktatásáról és érdekképviseletéről alkotott nézeteiket a nők médiumokban, illetve a marketing, a technológia és a szórakoztatás terén való reprezentáltságának szemszögéből. Madonna Badger, aki mind a Glass Lion-díj zsűrijének, mind a See It Be It kezdeményezésnek az elnöke, elvállalta, hogy a Cannes Lions vezérigazgatójával, Phillip Thomas-szal együttműködve kurátora lesz egy "Creative Showcase" bemutatónak, amely azokat az 2018. évi Glass Lions-díjra nevezett, illetve az új SDG Lions versenyben részt vevő legjobb munkákat mutatja be, amelyek pozitívan ábrázolnak egy olyan világot, ahol érvényesül a nemi egyenlőség. Az ANA #SeeHer kezdeményezése keretében rendezvények kerülnek megszervezésre, amelyeknek témája a médiumok társadalomban betöltött szerepe és a nők és lányok pontos ábrázolásának fontossága a szórakoztató ágazatban.

"A nemi egyenlőség mind a társadalom, mind az üzleti sikerek szempontjából fontos előrevivő tényező" - magyarázta Pritchard. "A P&G legjobb márkái legsikeresebb kampányainak többsége nemi egyenlőségen alapuló kampány - ilyen például az Always Like a Girl kampánya, az SKII Change Destiny kampánya, az Olay Live Fearlessly… kampánya, valamint a Tide, az Ariel, a Dawn és a Swiffer kampányai, amelyekben a háztartásból a részüket kivevő férfiak kerülnek bemutatásra. Egyértelmű, hogy a nemi egyenlőség elvének megvalósítása nem pusztán társadalmi szempontból hasznos, hanem az üzleti növekedéshez is nagy mértékben hozzájárul."

"Évtizedek óta dolgozom a szórakoztatóiparban, így tudatában vagyok annak, hogy a nők - és különösen a színes bőrű nők - valósághű ábrázolásához sokszínű csapat szükséges a kamera mindkét oldalán. Amikor különféle háttérrel rendelkező nők dolgoznak a kamerák mögött, a történeteink valahogy jobb betekintést adnak, őszintébbek és mélyebben érintik meg a nézők lelkét" - mesélte Queen Latifah.

"A pályafutásom során rengeteg szerkesztőségben dolgoztam, és rengeteg különféle történetet mondtam el. A Katie Couric Media küldetése az, hogy egy nők által irányított csapat a velünk közös értékekkel rendelkező vezető márkákkal együttműködve olyan tartalmakat hozzon létre, amelyek segítenek az embereknek megtalálni a helyes utat ebben a bonyolult mai világban, elősegítik a megértést és gazdagabbá teszik az emberek életét" - mondta el Katie Couric.

*Az Association of National Advertisers #SeeHer című tanulmánya. (folyt.)



2018. június 19., kedd 10:57

A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében (3. rész)
    Cannes, Franciaország, 2018. június 19., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a P&G-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180618005590/en/

Kapcsolat:
P&G Global Communications
Tressie Rose, +1 513-983-4929
Rose.t.8@pg.com

Forrás: Procter & Gamble


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.