OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. június 25. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. március 7., csütörtök 11:43

Nyilvánosságra hozták az utaskiszolgálásban a világon a legjobb repülőterek listáját
    Montreal, 2019. március 7., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Repülőterek Nemzetközi Tanácsának globális szervezete, az Airports Council International [ACI] World ma nyilvánosságra hozta azoknak a repülőtereknek a listáját, amelyek elnyerték a szervezet által a világon a legmagasabb szintű fogyasztói élményt nyújtó reptereknek odaítélt, nagy presztízsű repülőtéri szolgáltatásminőségi díjakat, az Airport Service Quality Awards-ot.

    A díjak közt a legújabb, most létrehozott díj, az ASQ Arrivals Award (Repülőtéri szolgáltatás-minőségi díj - Érkezések kategória) nyertese az új Érkezési felmérés (Arrivals Survey) alapján az indiai Bengaluru városában működő Kempegowda Nemzetközi Repülőtér lett, első olyan reptérként, amely mind az Indulási, mind az Érkezési szolgáltatásminőségi díjat elnyerte.

A világ repterei közül a minden évben díjjal kitüntetettek közé a következők tartoznak: az Indianapolis Nemzetközi Repülőtér, a Peking Főváros Nemzetközi Repülőtér, a Szingapúr-Changi Repülőtér, a Toronto Pearson Nemzetközi Repülőtér, a Roma-Fiumicino Nemzetközi Repülőtér, a Mumbaiban működő Chhatrapati Shivaji Nemzetközi Repülőtér, Delhi városának Indira Gandhi Nemzetközi Repülőtere, a Shanghai-Putungi Nemzetközi Repülőtér és a Seremetyjevói Nemzetközi Repülőtér.

Idén a nyertesek közt több olyan reptér is szerepelt, amely először kapott ASQ díjat. Ezek közé tartozik a hondurasi Ramón Villeda Morales Nemzetközi Repülőtér, valamint a Dublin Nemzetközi Repülőtér, az Oslo Nemzetközi Repülőtér, a Helsinki Nemzetközi Repülőtér, a Southampton Nemzetközi Repülőtér, a Bristol Nemzetközi Repülőtér és a London City Nemzetközi Repülőtér. Több spanyolországi repülőtér, köztük az Almería, a Girona, a Melilla, a Zaragoza, és az Alicante-Elche szintén első alkalommal került fel a nyertesek listájára. A kanadai Fort McMurray Repülőtér és az ománi Muscat Repülőtér is új tag az ASQ díjak nyerteseinek csapatában, és számos korábbi díjazott továbbra is előkelő helyen végzett a rangsorban.

A "Legjobb infrastruktúra és utaskezelés" (Best Best Infrastructure and Facilitation) kategóriában nem kevesebb mint hét indonéziai és nyolc kínai repülőtér kapott díjat a saját méretkategóriájában.

"A repülőtéri szolgáltatásminőségi (ASQ) díjak a legjobb fogyasztói élményt nyújtó repülőterek erőfeszítéseit ismerik el, és a legmagasabb szintű kitüntetést jelentik a reptérüzemeltetők számára szerte a világon" - magyarázta az ACI World főigazgatója, Angela Gittens.

"Mind a hagyományos, mind az újonnan bevezetett kategóriákban azok a repülőterek nyertek díjat, amelyek a legtöbbet tettek azért, hogy kielégítsék az utasok folyamatosan bővülő igényeit, egyre magasabb szintű szolgáltatást és kiemelkedő teljesítményt nyújtsanak.

Az Airports Council International tagrepülőterei felismerték, hogy a jobb fogyasztói élmény biztosítása igen fontos üzleti eszköz ebben az egyre élesedő versennyel jellemzett ágazatban. Az ACI reptériszolgáltatásminőség-értékelése, az ASQ az egyetlen globális program, amely objektív minőségi mutatók alapján történő elemzést és összemérési, viszonyítási alapot (ún. benchmarkot) biztosít a repülőterek számára azzal a céllal, hogy támogassa a légikikötőket teljesítményük folyamatos javításában."

A nyertes repülőterek képviselői az ACI szeptemberben, Indonéziában, Bali szigetén megrendezésre kerülő második Fogyasztói élmény globális csúcstalálkozójának (Customer Experience Global Summit) keretében sorra kerülő ASQ díjátadó ünnepségen (ASQ Awards Ceremony) vehetik át a díjakat.

Az ASQ Departures (Indulás) program az utasok szolgáltatásokkal való elégedettségét 34 teljesítménymutató alapján értékeli. A világ 100 legforgalmasabb reptere közül mintegy 75 vesz részt a programban, ami azt jelenti, hogy 2018-ban a világ 8,3 milliárd légiutasának több mint a fele vett igénybe ASQ felmérésekben részt vevő repülőteret.

A 2018-as ASQ díjak nyerteseinek listája a következő linkre kattintva érhető el: ASQ Award Winners

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190306005004/en/

Kapcsolat:
ACI World
Anita Berthier
+1-514-373-1254
mediarelations@aci.aero

Forrás: Airports Council International

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.