Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. március 7., csütörtök 11:43 |
Nyilvánosságra hozták az utaskiszolgálásban a világon a legjobb repülőterek listáját |
|
Montreal, 2019. március 7., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Repülőterek Nemzetközi Tanácsának globális szervezete, az Airports Council International [ACI] World ma nyilvánosságra hozta azoknak a repülőtereknek a listáját, amelyek elnyerték a szervezet által a világon a legmagasabb szintű fogyasztói élményt nyújtó reptereknek odaítélt, nagy presztízsű repülőtéri szolgáltatásminőségi díjakat, az Airport Service Quality Awards-ot. |
A díjak közt a legújabb, most létrehozott díj, az ASQ Arrivals Award
(Repülőtéri szolgáltatás-minőségi díj - Érkezések kategória)
nyertese az új Érkezési felmérés (Arrivals Survey) alapján az indiai
Bengaluru városában működő Kempegowda Nemzetközi Repülőtér lett,
első olyan reptérként, amely mind az Indulási, mind az Érkezési
szolgáltatásminőségi díjat elnyerte.
A világ repterei közül a minden évben díjjal kitüntetettek közé a
következők tartoznak: az Indianapolis Nemzetközi Repülőtér, a Peking
Főváros Nemzetközi Repülőtér, a Szingapúr-Changi Repülőtér, a
Toronto Pearson Nemzetközi Repülőtér, a Roma-Fiumicino Nemzetközi
Repülőtér, a Mumbaiban működő Chhatrapati Shivaji Nemzetközi
Repülőtér, Delhi városának Indira Gandhi Nemzetközi Repülőtere, a
Shanghai-Putungi Nemzetközi Repülőtér és a Seremetyjevói Nemzetközi
Repülőtér.
Idén a nyertesek közt több olyan reptér is szerepelt, amely először
kapott ASQ díjat. Ezek közé tartozik a hondurasi Ramón Villeda
Morales Nemzetközi Repülőtér, valamint a Dublin Nemzetközi
Repülőtér, az Oslo Nemzetközi Repülőtér, a Helsinki Nemzetközi
Repülőtér, a Southampton Nemzetközi Repülőtér, a Bristol Nemzetközi
Repülőtér és a London City Nemzetközi Repülőtér. Több spanyolországi
repülőtér, köztük az Almería, a Girona, a Melilla, a Zaragoza, és az
Alicante-Elche szintén első alkalommal került fel a nyertesek
listájára. A kanadai Fort McMurray Repülőtér és az ománi Muscat
Repülőtér is új tag az ASQ díjak nyerteseinek csapatában, és számos
korábbi díjazott továbbra is előkelő helyen végzett a rangsorban.
A "Legjobb infrastruktúra és utaskezelés" (Best Best Infrastructure
and Facilitation) kategóriában nem kevesebb mint hét indonéziai és
nyolc kínai repülőtér kapott díjat a saját méretkategóriájában.
"A repülőtéri szolgáltatásminőségi (ASQ) díjak a legjobb fogyasztói
élményt nyújtó repülőterek erőfeszítéseit ismerik el, és a
legmagasabb szintű kitüntetést jelentik a reptérüzemeltetők számára
szerte a világon" - magyarázta az ACI World főigazgatója, Angela
Gittens.
"Mind a hagyományos, mind az újonnan bevezetett kategóriákban azok
a repülőterek nyertek díjat, amelyek a legtöbbet tettek azért, hogy
kielégítsék az utasok folyamatosan bővülő igényeit, egyre magasabb
szintű szolgáltatást és kiemelkedő teljesítményt nyújtsanak.
Az Airports Council International tagrepülőterei felismerték, hogy
a jobb fogyasztói élmény biztosítása igen fontos üzleti eszköz ebben
az egyre élesedő versennyel jellemzett ágazatban. Az ACI
reptériszolgáltatásminőség-értékelése, az ASQ az egyetlen globális
program, amely objektív minőségi mutatók alapján történő elemzést és
összemérési, viszonyítási alapot (ún. benchmarkot) biztosít a
repülőterek számára azzal a céllal, hogy támogassa a légikikötőket
teljesítményük folyamatos javításában."
A nyertes repülőterek képviselői az ACI szeptemberben,
Indonéziában, Bali szigetén megrendezésre kerülő második Fogyasztói
élmény globális csúcstalálkozójának (Customer Experience Global
Summit) keretében sorra kerülő ASQ díjátadó ünnepségen (ASQ Awards
Ceremony) vehetik át a díjakat.
Az ASQ Departures (Indulás) program az utasok szolgáltatásokkal
való elégedettségét 34 teljesítménymutató alapján értékeli. A világ
100 legforgalmasabb reptere közül mintegy 75 vesz részt a
programban, ami azt jelenti, hogy 2018-ban a világ 8,3 milliárd
légiutasának több mint a fele vett igénybe ASQ felmérésekben részt
vevő repülőteret.
A 2018-as ASQ díjak nyerteseinek listája a következő linkre
kattintva érhető el: ASQ Award Winners
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190306005004/en/
Kapcsolat: ACI World Anita Berthier +1-514-373-1254 mediarelations@aci.aero
Forrás: Airports Council International
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|