OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. március 31., kedd 12:28

A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (1. rész)
    Budapest, 2020. március 31., kedd (Business Wire/OTS) - Zynga (NASDAQ:ZNGA: A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt, hogy minél több emberhez eljussanak az Egészségügyi Világszervezet COVID-19-ra vonatkozó üzeneteiben foglalt tanácsok és minél többen megfogadják azokat - A globális digitális játékipar szereplői arra buzdítják a játékosokat, hogy kövessék a COVID-19-re vonatkozó egészségügyi és biztonsági iránymutatásokat és tájékoztatást, illetve információkat és társadalmi kapcsolattartást biztosítanak

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/

MIT:

A jelentős befolyással rendelkező globális játékipar szereplői ma megállapodtak, hogy terjeszteni fogják az Egészségügyi Világszervezet (WHO) COVID-19-re vonatkozó legfontosabb üzeneteit, így segítve a COVID-19 vírus okozta járvány térnyerésének lelassítását. Ezeknek az üzeneteknek a terjesztése céljából a digitális játékipar interaktív szórakoztató szegmensének 18 vezető cége elindította a #PlayApartTogether elnevezésű kezdeményezést, amely felhasználóik hatalmas hálózatának tagjait arra buzdítja, hogy kövessék a WHO egészségügyi iránymutatásait-ideértve a fizikai távolságtartásra és kézhigiéniára, a nyilvános helyen való köhögésre/tüsszentésre és maszkviselésre vonatkozó útmutatásokat, valamint egyéb olyan hatásos megelőző lépéseket, amelyekkel az emberek harcolhatnak a COVID-19 vírus terjedése ellen.

A világ legnépszerűbb játékai közül jó néhány különleges eseményeket, exkluzív epizódokat, tevékenységeket, jutalmakat és inspirációt kínál majd a #PlayApartTogether kampány keretében, amelyekkel arra buzdítja a felhasználókat, hogy saját, családjuk és közösségük tagjai egészségének megőrzése érdekében alkalmazzák a COVID-19 járvány elleni harcban a legjobb gyakorlatnak számító elővigyázatossági módszereket. A COVID-19 vírus elleni egyéni védekezésre vonatkozó üzeneteknek a játékokba való beépítésével az ágazat azt üzeni a világnak, hogy "nem számít, hogy hol vagy, nem számít, hogy milyen játékot játszol, Te is kiveheted a részed a járvány elleni küzdelemből." A programhoz a következő vállalatok csatlakoztak:
     Activision Blizzard
     Amazon Appstore
     Big Fish Games
     Dirtybit
     Glu Mobile
     Jam City
     Kabam
     Maysalward
     Playtika
     Pocket Gems
     Riot Games
     SciPlay
     Snap Games
     Twitch
     Unity
     Wooga
     YouTube Gaming
     Zynga

A folyamatosan frissített információk és a részletes tájékoztatás a közösségi oldalakon a #PlayApartTogether hashtag követése révén érhető el.

Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányában részt vevő vállalatoktól:

Activision Blizzard - Bobby Kotick, vezérigazgató
"Soha nem volt ennyire fontos, mint ma annak a lehetővé tétele, hogy az emberek biztonságos módon fenntarthassák társadalmi kapcsolataikat. A játékok erre tökéletes megoldásként kínálkoznak, mert örömteli módon kapcsolják össze az embereket, határozott célt és kellemes időtöltést kínálva számukra. Büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk egy ilyen értékes és szükséges kezdeményezésnek."

Big Fish Games - Jeff Karp, ügyvezető igazgató és elnök
"Talán soha nem volt annyira nagy szükség arra, mint most, hogy az emberek összefogjanak és szolidaritást vállalva egymással közösen próbáljanak legyőzni egy olyan kihívást, mint amellyel ma a COVID-19 szembesít minket. Reméljük, hogy az Egészségügyi Világszervezet szakmai irányításával, a játékkiadók globális közösségének tagjaival való együttműködés keretében játékosok millióihoz el tudjuk juttatni a #PlayApartTogether kampányba tartozó játékok révén a WHO iránymutatásait. Az olyan játékokon keresztül, mint a Cooking Craze, a Gummy Drop, a Decurse és a Fairway Solitaire, megoszthatjuk az Egészségügyi Világszervezet biztonságra vonatkozó fontos üzeneteit, és ugyanakkor éreztethetjük közösségünk tagjaival, hogy nincsenek egyedül. Ugyan fizikailag távol vagyunk egymástól, mi erőfeszítéseinkkel igyekszünk támogatni őket, és velük együtt nézünk szembe ezzel a mindannyiunkat érintő kihívással."

Dirtybit - Anette Staloy, a Business and Marketing egység elnökhelyettese
"Küldetésünknek tekintjük, hogy lehetővé tegyük az emberek számára emlékezetes pillanatok közös megélését, és ennek megfelelően mindig is arra összpontosítottuk erőfeszítéseinket, hogy közösségi játékélményeket biztosítsunk felhasználóinknak. Játékosaink szerte a világon szívmelengető történeteket osztanak meg arról, milyen sokat jelent számukra, hogy Fun Run játékainkon keresztül kapcsolatba léphetnek és kapcsolatban maradhatnak barátaikkal és családjukkal. Nagyra értékeljük a lehetőséget, hogy csatlakozhatunk a #PlayApartTogether kezdeményezéshez, és segíthetünk arra buzdítani az embereket, hogy kövessék a WHO és a helyi egészségügyi hatóságok iránymutatásait."

Glu Mobile - Nick Earl, elnök-vezérigazgató
"A játékok nem csak arra alkalmasak, hogy szórakoztassák az embereket, hanem arra is lehetőséget kínálnak, hogy nehéz időkben összehozzák őket. Büszkén fogunk össze a játékipar többi szereplőjével, hogy támogassuk az Egészségügyi Világszervezetet, arra bátorítva játékosaink globális közösségeit, hogy a #PlayApartTogether kampány keretében játsszanak együtt a világ távoli részein való játékostársaikkal és mindnyájan vegyék ki részüket a járvány elleni harcból. A Glu portfóliójába tartozó több játékban is aktívan arra buzdítjuk a játékosokat, hogy kövessék a WHO és a helyi egészségügyi hatóságok iránymutatásait családjuk és közösségük egészsége és biztonsága érdekében." (folyt.)



2020. március 31., kedd 12:29

A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (2.rész)
    Budapest, 2020. március 31., kedd (Business Wire/OTS) -

    Jam City - Chris DeWolfe, társalapító és vezérigazgató
"A Jam City tudatában van annak, hogy ezekben a vészterhes időkben sokan fordulnak a játékok felé, amelyek némileg enyhítik a stresszt és egy kis örömöt adnak. Több tízmillió játékossal rendelkező játékfejlesztő és -forgalmazó cégként mindenkit arra kérünk, hogy a #PlayApartTogether kampány keretében vegyék ki részüket a járvány felfutási görbéjének ellaposításából és a COVID-19 járvány megállításából."

Kabam - Tim Fields, vezérigazgató
"A Kabam célja a világ lakosainak szórakoztatása. És nehéz időkben a szórakoztató ágazat képviselői kiemelkedő szerepet játszhatnak. A Kabam elkötelezetten támogatja a #PlayTogetherApart kezdeményezést, azt vallva, hogy az Egészségügyi Világszervezet bölcs tanácsainak követésével csökkenthetjük az egészségügyi dolgozókra nehezedő terheket és életeket menthetünk. A mai helyzet jó alkalmat kínál arra, hogy elővegyük régi kedvenc mobiljátékainkat, és megismerkedjünk az időközben bevezetett új funkcióikkal vagy kipróbáljunk új játékokat. Bárki hős lehet játékostársai körében, ha egyéni cselekvéssel igyekszik tenni valamit a vírus terjedése ellen: például azt, hogy fizikálisan távol marad barátaitól, de együtt játszva velük enyhíti az elszigeteltség gyötrelmeit."

Maysalward - Nour Khrais, alapító és vezérigazgató
"Mindannyiunknak meg kell tennünk azt, amit egyénileg lehetséges annak érdekében, hogy leküzdjük ezt a járványt és visszaszorítsuk a vírus terjedését. Azzal, hogy otthon maradunk, megóvhatjuk mind saját magunkat, mind a társadalmat a járvány okozta veszélyektől. A Maysalwardnál mindannyian elkötelezettek vagyunk a járvány elleni küzdelem iránt, és ezért örömmel csatlakozunk a #PlayApartTogether kampányhoz, hogy saját módszereinkkel harcolva járuljunk hozzá a vírus legyőzéséhez: e célból új játékokat adunk ki és bővítjük az általunk kínált online játéklehetőségeket. Maradjatok otthon, maradjatok biztonságban!"

Playtika - Robert Antokol, vezérigazgató
"A Playtikánál hiszünk abban, hogy a játék az élet szerves része, még a legnehezebb időkben is. Büszkék vagyunk arra, hogy továbbíthatjuk az Egészségügyi Világszervezet üzeneteit, csatlakozhatunk a játékipar vezető cégeinek ehhez az összefogásához és támogathatjuk a #PlayApartTogether kampányt. Ennek a COVID-19 okozta világjárvány elleni fellépésnek a részeseként a Playtika teljes mértékben elkötelezett az iránt, hogy világszerte segítsen az emberek közti kapcsolatok fenntartásában és az emberek biztonságának növelésében."

Pocket Gems - Ben Liu, vezérigazgató
"A játékok képesek arra, hogy miközben szórakoztatnak, a kapcsolatlétesítést is elősegítik. Ezekben a jelentős kihívásokkal járó időkben a Pocket Gems a többi fejlesztő céggel összefogva támogatja a #PlayApartTogether kampányt a WHO legfontosabb üzeneteinek minél több emberhez való eljuttatása céljából. Reméljük, hogy a játékosok élvezik az olyan játékainkhoz újonnan hozzáadott tartalmakat és bónuszokat, mint például az Episode és a War Dragons, és ugyanakkor a játékokon keresztül is eljutnak hozzájuk az Egészségügyi Világszervezet fontos iránymutatásai."

Riot Games - Nicolo Laurent, vezérigazgató
" A fizikai távolságtartásnak nem feltétlenül kell társadalmi elszigeteltséggel járnia! A járvány felfutási görbéjének ellaposítása érdekében tartsunk távolságot egymástól - illetve tegyük meg az egyéb szükséges egészségügyi lépéseket, mind például a gyakori, fertőtlenítő kézmosás -, és ugyanakkor vegyünk részt a #PlayApartTogether kampányban, amely segít minket, hogy a válsághelyzetben is megőrizzük jó kedélyünket. A Riot Games játékosai számára a játékok nem pusztán szórakozást jelentenek, hanem hasznos hobbit és célokat is. Ezért most a játékosok milliárdjai szerte a világon az online játékokkal való játék során célul tűzhetik ki életek megmentését, és a játékok segítik őket e cél elérésében. Nyerjük meg ezt a hősi csatát a COVID-19 ellen együtt!"

SciPlay - Josh Wilson, vezérigazgató
"Minket a SciPlaynél az visz előre, hogy a játékaink örömet adnak a globális játékosközösségnek. A mostani, hatalmas kihívást jelentő időkben mindannyiunknak össze kell fognunk, hogy harcoljunk a vírus ellen és lelaposítsuk a járvány terjedési görbéjét. Cégünk egyik kulcsfontosságú értéke az együtt való játék (#playTOGETHER), amely minden, a játékosaink igényeinek kielégítését célzó lépésünk alapját adja. Megtiszteltetés számunkra, hogy cégünknek ezt az alapvető értékét tovább építve részt vehetünk a #PlayApartTogether kezdeményezésben, amelynek sikerében feltétlenül hiszünk, és amely révén segíthetünk még nagyobb hangsúlyt adni az Egészségügyi Világszervezet életmentő üzeneteinek. Úgyhogy hajrá, a #PlayApartTogether kampány során játsszunk külön, de mégis együtt, annak érdekében, hogy megőrizzük mind mentális, mind testi egészségünket!"

Snap - Will Wu, a Snap Games vezetője
"Nagyon fontos, hogy a fiatalok komolyan vegyék a karantént, hiszen kulcsfontosságú szerepet játszanak a járvány terjedésének megállításában. A Snap Games mindig is platformként szolgált a Snapchatet használók számára a kapcsolatlétesítésre, kapcsolattartásra és a barátaikkal való közös játékra, még akkor is, ha egymástól távol voltak, így számunkra természetes, hogy támogatjuk a #PlayApartTogether kezdeményezést. Elkötelezetten vagyunk aziránt, hogy elérjük, hogy a Snapchat felhasználók ne hagyják el otthonunkat, és ennek érdekében új játékokat és új kreatív eszközöket kínálunk számukra, amelyekkel igyekszünk felhívni felhasználói közösségünk figyelmét a járvány elleni egyéni védekezés és így saját egészségük, valamint szeretteik és a nagyközönség egészsége megőrzésének fontosságára." (folyt.)



2020. március 31., kedd 12:30

A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (3. rész)
    Budapest, 2020. március 31., kedd (Business WIre/OTS) -

    Twitch - Michael Aragon, a Content egység rangidős elnökhelyettese
"A játékok igen fontos szerepet játszanak abban, hogy a Twitch közösségébe tartozók nap mint nap kapcsolatba lépnek egymással. A #PlayApartTogether kezdeményezés azt tudatosítja, hogy rendkívül fontos a társas érintkezések felfüggesztése, ugyanakkor azonban továbbra is élvezettel játszhatjuk kedvelt online játékainkat, és rajtuk keresztül online kapcsolatban maradhatunk társainkkal. Örömmel továbbítjuk a kampányban részt vevő többi vállalattal együtt a WHO kulcsfontosságú üzeneteit, és továbbra is azon dolgozunk, hogy biztosítsunk egy olyan platformot, ahol az emberek összejöhetnek, együtt játszhatnak és közösségeket hozhatnak létre."

Unity Technologies - John Riccitiello, vezérigazgató
"A Unity-nél hiszünk abban, hogy a játékfejlesztők és a játékosok számának növekedése hozzájárul ahhoz, hogy a világ egy jobb hellyé váljon. Függetlenül attól, hogy az interneten keresztül a barátaiddal együtt a kedvenc játékodat játszod-e, vagy épp azt tanulod, hogyan hozd létre az első saját fejlesztésű játékodat a most már ingyenes, mindenki számára elérhető kódolási eszközeink használatával, a #PlayApartTogether kampány keretében hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a játékosok jobban ügyeljenek saját maguk és családjuk védelmére. Nagy várakozással tekintünk a globális játékipar szereplőivel való együttműködés elé, melynek résztvevőjeként társadalmi felelősségvállalásunknak megfelelően hozzájárulhatunk a járvány felfutási görbéjének ellaposításához."

YouTube - Ryan Wyatt, a Gaming egység globális vezetője
"A YouTube már 15 éve működik olyan közösségként, ahol az emberek együtt, de ugyanakkor elkülönülve végeznek tevékenységeket a #withme videók révén - de most még fontosabb, mint eddig, hogy maradjunk otthon (#StayHome) és az egymástól való távolság megtartásával mindnyájan járuljunk hozzá a vírus megfékezéséhez (#PlayApartTogether). A YouTube-on a leghatásosabb tartalmak közt számos olyan tartalom szerepelt, amelyek révén a játékok készítői virtuálisan léptek kapcsolatba a játékaik iránt rajongókkal és a világ másik felén lévő más játékfejlesztőkkel élő streaming keretében. A játékosok tudják, hogyan jöhetnek össze, még akkor is, amikor fizikálisan távol vannak egymástól, ezért legyen ez a norma a mostani időkben, és mi, az ágazat szereplői, szintén tegyünk meg minden tőlünk telhetőt a járvány terjedési görbéjének ellaposítása érdekében."

Zynga - Bernard Kim, a Publishing egység elnöke
"A Zynga küldetése mindig is az volt, hogy összekapcsolja a világ különböző tájain élő embereket a játékok révén, és ez ennek a globális válságnak az idején új értelmet nyert. Megtiszteltetés számunkra, hogy támogathatjuk az Egészségügyi Világszervezet fontos munkáját, és támogatást nyújthatunk játékosainknak ebben a társas érintkezések drasztikus csökkentését igénylő időszakban. A #PlayApartTogether kezdeményezés erősíti a pozitív hozzáállást és a közösségi szellemet, és így mindannyiunkat segít az előttünk álló sürgős feladat megoldásában."

A szerkesztő megjegyzése:

A kampány grafikái, az idézetek és az ágazati kapcsolattartók elérhetősége az alábbi linkre kattintva áll rendelkezésre:
https://www.dropbox.com/sh/kkvsatzbfkwafft/AAA4NFbVNMfzX-iULm68kyEra?dl=0

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/

Kapcsolat:

Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com)
Sarah Ross (sarah@zynga.com)
Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)

Forrás: Zynga

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.