Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. március 31., kedd 12:28 |
A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (1. rész) |
|
Budapest, 2020. március 31., kedd (Business Wire/OTS) - Zynga (NASDAQ:ZNGA: A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt, hogy minél több emberhez eljussanak az Egészségügyi Világszervezet COVID-19-ra vonatkozó üzeneteiben foglalt tanácsok és minél többen megfogadják azokat - A globális digitális játékipar szereplői arra buzdítják a játékosokat, hogy kövessék a COVID-19-re vonatkozó egészségügyi és biztonsági iránymutatásokat és tájékoztatást, illetve információkat és társadalmi kapcsolattartást biztosítanak |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/
MIT:
A jelentős befolyással rendelkező globális játékipar szereplői ma
megállapodtak, hogy terjeszteni fogják az Egészségügyi
Világszervezet (WHO) COVID-19-re vonatkozó legfontosabb üzeneteit,
így segítve a COVID-19 vírus okozta járvány térnyerésének
lelassítását. Ezeknek az üzeneteknek a terjesztése céljából a
digitális játékipar interaktív szórakoztató szegmensének 18 vezető
cége elindította a #PlayApartTogether elnevezésű kezdeményezést,
amely felhasználóik hatalmas hálózatának tagjait arra buzdítja, hogy
kövessék a WHO egészségügyi iránymutatásait-ideértve a fizikai
távolságtartásra és kézhigiéniára, a nyilvános helyen való
köhögésre/tüsszentésre és maszkviselésre vonatkozó útmutatásokat,
valamint egyéb olyan hatásos megelőző lépéseket, amelyekkel az
emberek harcolhatnak a COVID-19 vírus terjedése ellen.
A világ legnépszerűbb játékai közül jó néhány különleges
eseményeket, exkluzív epizódokat, tevékenységeket, jutalmakat és
inspirációt kínál majd a #PlayApartTogether kampány keretében,
amelyekkel arra buzdítja a felhasználókat, hogy saját, családjuk és
közösségük tagjai egészségének megőrzése érdekében alkalmazzák a
COVID-19 járvány elleni harcban a legjobb gyakorlatnak számító
elővigyázatossági módszereket. A COVID-19 vírus elleni egyéni
védekezésre vonatkozó üzeneteknek a játékokba való beépítésével az
ágazat azt üzeni a világnak, hogy "nem számít, hogy hol vagy, nem
számít, hogy milyen játékot játszol, Te is kiveheted a részed a
járvány elleni küzdelemből." A programhoz a következő vállalatok
csatlakoztak:
Activision Blizzard
Amazon Appstore
Big Fish Games
Dirtybit
Glu Mobile
Jam City
Kabam
Maysalward
Playtika
Pocket Gems
Riot Games
SciPlay
Snap Games
Twitch
Unity
Wooga
YouTube Gaming
Zynga
A folyamatosan frissített információk és a részletes tájékoztatás a
közösségi oldalakon a #PlayApartTogether hashtag követése révén
érhető el.
Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányában részt vevő
vállalatoktól:
Activision Blizzard - Bobby Kotick, vezérigazgató "Soha nem volt ennyire fontos, mint ma annak a lehetővé tétele,
hogy az emberek biztonságos módon fenntarthassák társadalmi
kapcsolataikat. A játékok erre tökéletes megoldásként kínálkoznak,
mert örömteli módon kapcsolják össze az embereket, határozott célt
és kellemes időtöltést kínálva számukra. Büszkék vagyunk, hogy
részesei lehetünk egy ilyen értékes és szükséges kezdeményezésnek."
Big Fish Games - Jeff Karp, ügyvezető igazgató és elnök "Talán soha nem volt annyira nagy szükség arra, mint most, hogy az
emberek összefogjanak és szolidaritást vállalva egymással közösen
próbáljanak legyőzni egy olyan kihívást, mint amellyel ma a COVID-19
szembesít minket. Reméljük, hogy az Egészségügyi Világszervezet
szakmai irányításával, a játékkiadók globális közösségének tagjaival
való együttműködés keretében játékosok millióihoz el tudjuk juttatni
a #PlayApartTogether kampányba tartozó játékok révén a WHO
iránymutatásait. Az olyan játékokon keresztül, mint a Cooking Craze,
a Gummy Drop, a Decurse és a Fairway Solitaire, megoszthatjuk az
Egészségügyi Világszervezet biztonságra vonatkozó fontos üzeneteit,
és ugyanakkor éreztethetjük közösségünk tagjaival, hogy nincsenek
egyedül. Ugyan fizikailag távol vagyunk egymástól, mi
erőfeszítéseinkkel igyekszünk támogatni őket, és velük együtt nézünk
szembe ezzel a mindannyiunkat érintő kihívással."
Dirtybit - Anette Staloy, a Business and Marketing egység
elnökhelyettese "Küldetésünknek tekintjük, hogy lehetővé tegyük az emberek számára
emlékezetes pillanatok közös megélését, és ennek megfelelően mindig
is arra összpontosítottuk erőfeszítéseinket, hogy közösségi
játékélményeket biztosítsunk felhasználóinknak. Játékosaink szerte a
világon szívmelengető történeteket osztanak meg arról, milyen sokat
jelent számukra, hogy Fun Run játékainkon keresztül kapcsolatba
léphetnek és kapcsolatban maradhatnak barátaikkal és családjukkal.
Nagyra értékeljük a lehetőséget, hogy csatlakozhatunk a
#PlayApartTogether kezdeményezéshez, és segíthetünk arra buzdítani
az embereket, hogy kövessék a WHO és a helyi egészségügyi hatóságok
iránymutatásait."
Glu Mobile - Nick Earl, elnök-vezérigazgató "A játékok nem csak arra alkalmasak, hogy szórakoztassák az
embereket, hanem arra is lehetőséget kínálnak, hogy nehéz időkben
összehozzák őket. Büszkén fogunk össze a játékipar többi
szereplőjével, hogy támogassuk az Egészségügyi Világszervezetet,
arra bátorítva játékosaink globális közösségeit, hogy a
#PlayApartTogether kampány keretében játsszanak együtt a világ
távoli részein való játékostársaikkal és mindnyájan vegyék ki
részüket a járvány elleni harcból. A Glu portfóliójába tartozó több
játékban is aktívan arra buzdítjuk a játékosokat, hogy kövessék a
WHO és a helyi egészségügyi hatóságok iránymutatásait családjuk és
közösségük egészsége és biztonsága érdekében." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. március 31., kedd 12:29 |
A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (2.rész) |
|
Budapest, 2020. március 31., kedd (Business Wire/OTS) - |
Jam City - Chris DeWolfe, társalapító és vezérigazgató "A Jam City tudatában van annak, hogy ezekben a vészterhes időkben
sokan fordulnak a játékok felé, amelyek némileg enyhítik a stresszt
és egy kis örömöt adnak. Több tízmillió játékossal rendelkező
játékfejlesztő és -forgalmazó cégként mindenkit arra kérünk, hogy a
#PlayApartTogether kampány keretében vegyék ki részüket a járvány
felfutási görbéjének ellaposításából és a COVID-19 járvány
megállításából."
Kabam - Tim Fields, vezérigazgató "A Kabam célja a világ lakosainak szórakoztatása. És nehéz időkben
a szórakoztató ágazat képviselői kiemelkedő szerepet játszhatnak. A
Kabam elkötelezetten támogatja a #PlayTogetherApart kezdeményezést,
azt vallva, hogy az Egészségügyi Világszervezet bölcs tanácsainak
követésével csökkenthetjük az egészségügyi dolgozókra nehezedő
terheket és életeket menthetünk. A mai helyzet jó alkalmat kínál
arra, hogy elővegyük régi kedvenc mobiljátékainkat, és
megismerkedjünk az időközben bevezetett új funkcióikkal vagy
kipróbáljunk új játékokat. Bárki hős lehet játékostársai körében, ha
egyéni cselekvéssel igyekszik tenni valamit a vírus terjedése ellen:
például azt, hogy fizikálisan távol marad barátaitól, de együtt
játszva velük enyhíti az elszigeteltség gyötrelmeit."
Maysalward - Nour Khrais, alapító és vezérigazgató "Mindannyiunknak meg kell tennünk azt, amit egyénileg lehetséges
annak érdekében, hogy leküzdjük ezt a járványt és visszaszorítsuk a
vírus terjedését. Azzal, hogy otthon maradunk, megóvhatjuk mind
saját magunkat, mind a társadalmat a járvány okozta veszélyektől. A
Maysalwardnál mindannyian elkötelezettek vagyunk a járvány elleni
küzdelem iránt, és ezért örömmel csatlakozunk a #PlayApartTogether
kampányhoz, hogy saját módszereinkkel harcolva járuljunk hozzá a
vírus legyőzéséhez: e célból új játékokat adunk ki és bővítjük az
általunk kínált online játéklehetőségeket. Maradjatok otthon,
maradjatok biztonságban!"
Playtika - Robert Antokol, vezérigazgató "A Playtikánál hiszünk abban, hogy a játék az élet szerves része,
még a legnehezebb időkben is. Büszkék vagyunk arra, hogy
továbbíthatjuk az Egészségügyi Világszervezet üzeneteit,
csatlakozhatunk a játékipar vezető cégeinek ehhez az összefogásához
és támogathatjuk a #PlayApartTogether kampányt. Ennek a COVID-19
okozta világjárvány elleni fellépésnek a részeseként a Playtika
teljes mértékben elkötelezett az iránt, hogy világszerte segítsen az
emberek közti kapcsolatok fenntartásában és az emberek biztonságának
növelésében."
Pocket Gems - Ben Liu, vezérigazgató "A játékok képesek arra, hogy miközben szórakoztatnak, a
kapcsolatlétesítést is elősegítik. Ezekben a jelentős kihívásokkal
járó időkben a Pocket Gems a többi fejlesztő céggel összefogva
támogatja a #PlayApartTogether kampányt a WHO legfontosabb
üzeneteinek minél több emberhez való eljuttatása céljából. Reméljük,
hogy a játékosok élvezik az olyan játékainkhoz újonnan hozzáadott
tartalmakat és bónuszokat, mint például az Episode és a War Dragons,
és ugyanakkor a játékokon keresztül is eljutnak hozzájuk az
Egészségügyi Világszervezet fontos iránymutatásai."
Riot Games - Nicolo Laurent, vezérigazgató " A fizikai távolságtartásnak nem feltétlenül kell társadalmi
elszigeteltséggel járnia! A járvány felfutási görbéjének
ellaposítása érdekében tartsunk távolságot egymástól - illetve
tegyük meg az egyéb szükséges egészségügyi lépéseket, mind például a
gyakori, fertőtlenítő kézmosás -, és ugyanakkor vegyünk részt a
#PlayApartTogether kampányban, amely segít minket, hogy a
válsághelyzetben is megőrizzük jó kedélyünket. A Riot Games
játékosai számára a játékok nem pusztán szórakozást jelentenek,
hanem hasznos hobbit és célokat is. Ezért most a játékosok
milliárdjai szerte a világon az online játékokkal való játék során
célul tűzhetik ki életek megmentését, és a játékok segítik őket e
cél elérésében. Nyerjük meg ezt a hősi csatát a COVID-19 ellen
együtt!"
SciPlay - Josh Wilson, vezérigazgató "Minket a SciPlaynél az visz előre, hogy a játékaink örömet adnak a
globális játékosközösségnek. A mostani, hatalmas kihívást jelentő
időkben mindannyiunknak össze kell fognunk, hogy harcoljunk a vírus
ellen és lelaposítsuk a járvány terjedési görbéjét. Cégünk egyik
kulcsfontosságú értéke az együtt való játék (#playTOGETHER), amely
minden, a játékosaink igényeinek kielégítését célzó lépésünk alapját
adja. Megtiszteltetés számunkra, hogy cégünknek ezt az alapvető
értékét tovább építve részt vehetünk a #PlayApartTogether
kezdeményezésben, amelynek sikerében feltétlenül hiszünk, és amely
révén segíthetünk még nagyobb hangsúlyt adni az Egészségügyi
Világszervezet életmentő üzeneteinek. Úgyhogy hajrá, a
#PlayApartTogether kampány során játsszunk külön, de mégis együtt,
annak érdekében, hogy megőrizzük mind mentális, mind testi
egészségünket!"
Snap - Will Wu, a Snap Games vezetője "Nagyon fontos, hogy a fiatalok komolyan vegyék a karantént, hiszen
kulcsfontosságú szerepet játszanak a járvány terjedésének
megállításában. A Snap Games mindig is platformként szolgált a
Snapchatet használók számára a kapcsolatlétesítésre,
kapcsolattartásra és a barátaikkal való közös játékra, még akkor is,
ha egymástól távol voltak, így számunkra természetes, hogy
támogatjuk a #PlayApartTogether kezdeményezést. Elkötelezetten
vagyunk aziránt, hogy elérjük, hogy a Snapchat felhasználók ne
hagyják el otthonunkat, és ennek érdekében új játékokat és új
kreatív eszközöket kínálunk számukra, amelyekkel igyekszünk felhívni
felhasználói közösségünk figyelmét a járvány elleni egyéni védekezés
és így saját egészségük, valamint szeretteik és a nagyközönség
egészsége megőrzésének fontosságára." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. március 31., kedd 12:30 |
A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (3. rész) |
|
Budapest, 2020. március 31., kedd (Business WIre/OTS) - |
Twitch - Michael Aragon, a Content egység rangidős elnökhelyettese "A játékok igen fontos szerepet játszanak abban, hogy a Twitch
közösségébe tartozók nap mint nap kapcsolatba lépnek egymással. A
#PlayApartTogether kezdeményezés azt tudatosítja, hogy rendkívül
fontos a társas érintkezések felfüggesztése, ugyanakkor azonban
továbbra is élvezettel játszhatjuk kedvelt online játékainkat, és
rajtuk keresztül online kapcsolatban maradhatunk társainkkal.
Örömmel továbbítjuk a kampányban részt vevő többi vállalattal együtt
a WHO kulcsfontosságú üzeneteit, és továbbra is azon dolgozunk, hogy
biztosítsunk egy olyan platformot, ahol az emberek összejöhetnek,
együtt játszhatnak és közösségeket hozhatnak létre."
Unity Technologies - John Riccitiello, vezérigazgató "A Unity-nél hiszünk abban, hogy a játékfejlesztők és a játékosok
számának növekedése hozzájárul ahhoz, hogy a világ egy jobb hellyé
váljon. Függetlenül attól, hogy az interneten keresztül a
barátaiddal együtt a kedvenc játékodat játszod-e, vagy épp azt
tanulod, hogyan hozd létre az első saját fejlesztésű játékodat a
most már ingyenes, mindenki számára elérhető kódolási eszközeink
használatával, a #PlayApartTogether kampány keretében
hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a játékosok jobban ügyeljenek saját
maguk és családjuk védelmére. Nagy várakozással tekintünk a globális
játékipar szereplőivel való együttműködés elé, melynek
résztvevőjeként társadalmi felelősségvállalásunknak megfelelően
hozzájárulhatunk a járvány felfutási görbéjének ellaposításához."
YouTube - Ryan Wyatt, a Gaming egység globális vezetője "A YouTube már 15 éve működik olyan közösségként, ahol az emberek
együtt, de ugyanakkor elkülönülve végeznek tevékenységeket a #withme
videók révén - de most még fontosabb, mint eddig, hogy maradjunk
otthon (#StayHome) és az egymástól való távolság megtartásával
mindnyájan járuljunk hozzá a vírus megfékezéséhez
(#PlayApartTogether). A YouTube-on a leghatásosabb tartalmak közt
számos olyan tartalom szerepelt, amelyek révén a játékok készítői
virtuálisan léptek kapcsolatba a játékaik iránt rajongókkal és a
világ másik felén lévő más játékfejlesztőkkel élő streaming
keretében. A játékosok tudják, hogyan jöhetnek össze, még akkor is,
amikor fizikálisan távol vannak egymástól, ezért legyen ez a norma a
mostani időkben, és mi, az ágazat szereplői, szintén tegyünk meg
minden tőlünk telhetőt a járvány terjedési görbéjének ellaposítása
érdekében."
Zynga - Bernard Kim, a Publishing egység elnöke "A Zynga küldetése mindig is az volt, hogy összekapcsolja a világ
különböző tájain élő embereket a játékok révén, és ez ennek a
globális válságnak az idején új értelmet nyert. Megtiszteltetés
számunkra, hogy támogathatjuk az Egészségügyi Világszervezet fontos
munkáját, és támogatást nyújthatunk játékosainknak ebben a társas
érintkezések drasztikus csökkentését igénylő időszakban. A
#PlayApartTogether kezdeményezés erősíti a pozitív hozzáállást és a
közösségi szellemet, és így mindannyiunkat segít az előttünk álló
sürgős feladat megoldásában."
A szerkesztő megjegyzése:
A kampány grafikái, az idézetek és az ágazati kapcsolattartók
elérhetősége az alábbi linkre kattintva áll rendelkezésre:
https://www.dropbox.com/sh/kkvsatzbfkwafft/AAA4NFbVNMfzX-iULm68kyEra?dl=0
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/
Kapcsolat:
Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com) Sarah Ross (sarah@zynga.com) Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)
Forrás: Zynga
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|