OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 16. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. június 4., csütörtök 13:40

PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (1. rész)
    New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. (NYSE:PVH), amelynek portfóliójában olyan ikonikus márkák találhatók, mint a TOMMY HILFIGER és a CALVIN KLEIN, ma bejelentette, hogy Daniel Grieder, aki a szervezetnél töltött 23 év során számos különféle vezető pozícióban végezte munkáját, lemond a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói posztjáról, és távozik a vállalattól, hogy más területeken próbálja ki magát. Grieder utódja a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói székében Martijn Hagman lesz, akinek megbízatása 2020. június 2-án lép hatályba.

    Hagman jelenleg a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe operatív vezetője, valamint a Tommy Hilfiger Global pénzügyi vezetője, és e pozícióiban a működés, a pénzügyek, a digitális üzleti átalakulás, a technológiai és üzleti fejlesztés és a Tommy Hilfiger globális fenntarthatósági programjának felügyeletéért felelős. Hagman, aki a Tommy Hilfiger vezetői csapatában töltött 12 évével veteránnak számít a vállalatot irányító tisztviselők közt, kulcsfontosságú szerepet játszott a Tommy Hilfiger figyelemre méltó globális terjeszkedésében, valamint annak a stratégiának a kialakításában, amelynek eredményeként a PVH Europe évről évre folyamatos növekedést ér el.

"A Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe az idei év elején ugyanolyan sikeresen működtek, mint eddig is, kedvező értékesítési tendenciákat és javuló márkatudatosságot és ügyfélkapcsolatokat mutatva" - mondta Manny Chirico, a PVH Corp. elnök-vezérigazgatója. "Daniel az egyik bajnoka volt innovációs képességeink elmélyítésének és a TOMMY HILFIGER globális hatóköre kiterjesztésének, mindig prioritásként kezelte az ügyfélorientált hozzáállást és a digitális alapú, fenntartható piaci jelenlétet, és sikeresen kiépített egy rendkívül erős vezetői csapatot."

"Ez a 23 év csodálatos volt" - mondta Grieder. "Ebben az ágazatunkban is világrengető változásokat hozó időszakban vállalatunk számára egyedülálló lehetőség kínálkozik arra, hogy olyan változásokat vezessen be, amelyek hitem szerint új korszakot nyitnak a márka történetében. Jó érzés tudni, hogy Martin veszi át tőlem a kormányt, aki igaz barát, megbízható bizalmas és felelősségteljes vezetőtárs volt az utóbbi 12 évben. Egy olyan szervezet elhagyására, amelyet az ember szeret, soha sincs megfelelő pillanat; rendszerint túl korán vagy túl későn hozzuk meg ezt a döntést, de én úgy határoztam, hogy addig kell továbblépnem, amíg még rendelkezem azzal az optimizmussal, energiával és lelkesedéssel, amelyekre eddigi pályafutásom során támaszkodtam."

Grieder vállalkozó szellemű vezetése idején a Tommy Hilfiger vezető 'lifestyle' vállalattá nőtte ki magát, amelynek termékei kategóriájukban a legjobbnak számítanak, amely kiemelkedően sikeres az ügyfélelkötelezés és a digitalizáció terén, és amelynek tevékenységét elkötelezett vállalati felelősségvállalásról tanúskodó kezdeményezések jellemzik. Mióta 2014-ben Grieder elfoglalta a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói székét, a Tommy Hilfiger kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 6 milliárd USA dollárról 2019-re több mint 9 milliárd USA dollárra nőtt, és a Calvin Klein európai üzleti tevékenységéből származó árbevétele és jövedelme több mint kétszeresére emelkedett.

Stefan Larsson, a PVH elnöke a következőket nyilatkozta: "Daniel és Martijn együttes erőfeszítéssel egy olyan jövőorientált vállalati víziót alakítottak ki, amelynek középpontjában a fogyasztói elégedettség és egy termékfejlesztés által vezérelt vállalati kultúra áll. Hálásak vagyunk Danielnek a számos éven át biztosított, határozott iránymutatásért és a segítségével elért nagyszerű eredményekért. Tudom, hogy Martijn is olyan vezető, aki minden aspektusát ismeri az ágazatunkban értékteremtést biztosító feltételeknek. A fogyasztókat a középpontba helyező gondolkodásmódja és a digitális fejlődésre összpontosító hozzáállása révén sikeresen fogja átvezetni cégünket a Tommy Hilfiger és az európai régióbeli üzleti tevékenység fenntartható és nyereséges növekedését biztosító következő korszakba."

Hagman hozzátette: "Megtiszteltetés számomra, hogy munkámat a TOMMY HILFIGER márka és a PVH Europe eddigi eredményeire építve egy kivételesen tehetséges és lelkes vezetői csapat támogatásával végezhetem. Sok egyéb mellett köszönettel tartozom Danielnek az évek során számomra nyújtott rendületlen támogatásért, a fejlődési lehetőségekért és az iránymutatásért. Így magabiztosan folytathatjuk jelenlegi stratégiai tervünk megvalósítását, és az elkövetkezendő hónapokban erőfeszítéseinket a COVID-19-világjárvány utáni felgyógyulásra és globális üzleti tevékenységünk visszaépítésére és fejlesztésére összpontosíthatjuk."

Grieder a következő néhány hónapban még segíteni fogja utódját feladatkörének átvételében a vállalatvezetés zökkenőmentes és sikeres továbbvitele érdekében.

Grieder és Hagman egyaránt több éven keresztül dolgozott együtt a márka alapítójával és vezető tervezőjével, Tommy Hilfiger úrral.

"Soha nem voltam biztosabb abban, hogy márkánk a jövőben is sikeres lesz, és izgatottan várom az elkövetkező időszakot" - jelentette ki Tommy Hilfiger. "Daniel legnagyobb ajándéka szervezetünk számára azt volt, hogy még szorosabb köteléket létesített márkánk és fogyasztóink között, egy olyan vállalati kultúrát építve ki, amely elkötelezett az úttörő termékfejlesztés, az innováció és a közösségi szellem iránt. Martijn megbízható kísérője volt ezen az úton, és szerte a világon. partnereink és a fogyasztók támogatására támaszkodva továbbra is mindent megteszünk márkánk jövőjének biztosításáért."(folyt.)



2020. június 4., csütörtök 13:40

PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (2. rész)
    New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH a világ egyik legelismertebb divatipari és ún. lifestyle (egy adott életstílust/életérzést képviselő) termékeket előállító vállalata. Cégünk olyan márkák tulajdonosa, amelyek irányító szerepet töltenek be a divat világában, igyekezve azt az emberiség szolgálatába állítani. Márkaportfóliónkban számos olyan ikonikus márka szerepel, mint például a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk. A PVH több mint 40 000 értékesítési partnert foglalkoztat a világ 40 országában, és éves bevétele 9,9 milliárd USA dollár. Ez a közösség adja a mi erőnket. Ez a PVH erejének forrása.

AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES LITIGATION REFORM ACT OF 1995) ÁLTAL ELŐÍRT, FELELŐSSÉGVÁLLALÁSRA VONATKOZÓ NYILATKOZAT: A jelen sajtóközleményben található előremutató állításokra, ideértve, de nem kizárólag, a Vállalat jövőbeli terveire, stratégiáira, célkitűzéseire, várakozásaira és szándékaira vonatkozó kijelentéseket, az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvényének (Private Securities Litigation Reform Act of 1995) a felelősség hárítására vonatkozó, ún. "biztonságos kikötő" ("safe harbor") rendelkezései alkalmazandók. Felhívjuk a befektetők figyelmét, hogy az ilyen előremutató állítások jellegükből adódóan különféle kockázatokat és bizonytalansági tényezőket hordoznak magukban, amelyek közül számos nem becsülhető meg pontosan, illetve nem feltétlenül látható előre. Ide tartoznak például többek közt a következők:
(i) a Vállalat terveiben, stratégiáiban, célkitűzéseiben, várakozásaiban és szándékaiban a vállalat saját hatáskörében bármikor meghozott döntései alapján érvényesülő változások;
(ii) mivel a Vállalat jelentős mértékben hitelből finanszírozott vállalkozásnak tekinthető, és cash flow-jának jelentős részét adósságszolgálati célokra fordítja, előfordulhat, hogy a Vállalat nem rendelkezik elegendő forrással ahhoz, hogy az általa szándékolt vagy az eddigi módon működtesse üzleti egységeit;
(iii) a Vállalat ruházati termékeinek, lábbelijeinek és az ezekhez kapcsolódó termékeinek nagykereskedők vagy kiskereskedelmi üzletek számára való értékesítéséből származó bevételek és a vállalat által adott licenc alapján nagykereskedők és kiskereskedők által végzett értékesítésből származó bevételek szintje, valamint azoknak az árengedményeknek a mértéke, illetve promóciós áraknak az alakulása, amelyeket a Vállalat, az általa adott licencek jogosultjai és a vállalat egyéb üzleti partnerei kénytelenek biztosítani (melyek mindegyikére hatással lehetnek az időjárási körülmények, a gazdasági változások, az üzemanyagárak, az idegenforgalom csökkenése, a divattrendek, a kiskereskedelmi szférában bekövetkező vállalategyesülések, irányváltások és csődök, a márkáknak a Vállalat licencadói általi átalakítása és egyéb tényezők);
(iv) a Vállalat képessége a növekedés és a raktárkészletek kezelésére, ideértve a Vállalat képességét arra, hogy kiaknázza az olyan felvásárlásokból eredő előnyöket, mint például a jelen sajtóközleményben említett akvizíciók;
(v) kvótacsökkentések, biztonsági óvintézkedések bevezetése, illetve illetékek vagy vámok kivetése olyan országokból származó árukra, amely országokban a Vállalat vagy licencjogosultjai a Vállalat védjegyes termékeit előállítják, mint például a Kínából az USA-ba importált árukra vonatkozó, nemrégiben bevezetett vagy bevezetni tervezett vámok, mely fejlemények bármelyikének bekövetkezése eseténtöbbek közt ellehetetlenülhet vagy nehézzé válhat a termékek költséghatékony előállítást biztosító vagy a szükséges szakmai és technikai szakértelemmel bíró munkavállalókkal rendelkező országokban való gyártása, illetve a Vállalat arra kényszerül, hogy a kiadásokat saját forrásaiból fedezze vagy megkísérelje továbbhárítani azokat a fogyasztókra, ami lényeges mértékben befolyásolhatja a Vállalat árbevételét és nyereségességét;
(vi) a nyersanyagok rendelkezésre állása és ára;
(vii) a Vállalat képessége arra, hogy időben alkalmazkodjon a kereskedelmi szabályozások változásaihoz és a gyártók migrációjához és fejlődéséhez (mely kihatással lehet arra, hogy mely országokban állíthatók elő legelőnyösebb feltételekkel a termékek);
(viii) a rendelkezésre álló gyártási és szállítási kapacitások változásai, a munkabérek és a szállítási költségek emelkedése, polgári zavargások, háborúk vagy terrorcselekmények, illetve ezek bármelyike bekövetkezésének veszélye, vagy politikai vagy a munkaerővel kapcsolatos bizonytalanság bármely országban, ahol a Vállalat vagy a Vállalat licencjogosultjainak vagy egyéb üzleti partnereinek termékei értékesítésre vagy előállításra kerülnek, illetve a tervek szerint értékesítésre vagy előállításra kerülnének; (folyt.)



2020. június 4., csütörtök 13:41

PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (3. rész)
    New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    (ix) egészséggel kapcsolatos aggodalmak és járványok (mint például a nemrégiben kitört COVID-19-járvány), melyek az ellátói lánc működését akadályozó gyárbezárásokhoz, munkavállalószám-csökkenéshez, nyersanyaghiányhoz és a fertőzött területeken előállított termékek ellenőrzéséhez vagy embargó alá helyezéséhez, üzletbezárásokhoz, valamint a fogyasztók mozgásának csökkenéséhez és vásárlásainak visszaeséséhez vezetnek az okból, hogy a fogyasztók megbetegszenek vagy a járványnak való kitettség elkerülése érdekében, illetve a kormányok által a betegség terjedésének megakadályozása céljából elrendelt kötelező üzletbezárások, utazási korlátozások vagy hasonló intézkedések miatt kevesebbet vásárolnak vagy nem vásárolnak a Vállalat termékeiből (mely következmények közül néhány a nemrégiben kitört COVID-19-járvány esetében is tapasztalható volt), továbbá olyan piaci és egyéb változások, amelyek eredményeként a Vállalat cégértékében és egyéb immateriális javaiban, operatív lízing alapján fennálló használati jog alapján használt eszközeiben és bizonyos tárgyi eszközeiben (ingatlanok, gépek és berendezések) értékvesztés következik be;
(x) felvásárlások és vállalat- vagy vállalatiegység-értékesítések, és felvásárlásokkal, vállalat- vagy vállalatiegység-értékesítésekkel és javasolt tranzakciókkal kapcsolatos problémák, ideértve többek közt a Vállalat képességét arra, hogy integráljon egy felvásárolt szervezetet vagy vállalkozást a felvásárolt szervezetnél vagy vállalatnál, illetve a Vállalat által végzett tevékenység terén, az alkalmazottaival, vevőivel, ügyfeleivel való kapcsolataiban, vagy a Vállalat pénzügyi teljesítménye terén érvényesülő jelentősebb hátrányok nélkül, valamint a Vállalat képessége arra, hogy hatékonyan és nyereségesen működtesse a Vállalat meglévő, működő egységeit/vállalkozásait egy leányvállalat, vállalkozás vagy azok eszközeinek értékesítését vagy egyéb módon való elidegenítését követően;
(xi) a Vállalat licencjogosultjainak sikertelensége a licenc alapján való termékértékesítés vagy a Vállalat márkái értékének megőrzése terén, illetve a Vállalat márkáival való visszaélésük;
(xii) az USA dollár és azon országok valutái közti átváltási árfolyam jelentős fluktuációi, amely országokban a Vállalat jelentős mértékű üzleti tevékenységet folytat;
(xiii) a Vállalat munkavállalóinak nyugdíjazásával kapcsolatos költségeinek változása (mely költségek az év során olyan biztosítási értékelések alapján kerülnek kiszámításra, amelyeknek a pénzpiacokra, gazdasági és demográfiai feltételekre vonatkozó feltételezések is részét képezik, és a becsült és tényleges eredmények közti különbségek nyomán olyan jelentős nyereség vagy veszteség keletkezhet, amely azonban csak általában az év negyedik negyedévében kerül könyvelésre a bevételek közt);
(xiv) új adózási jogszabályok vagy szabályozás kiadásának vagy az érvényes adózási jogszabályok vagy szabályozások módosításának hatásai; továbbá
(xv) egyéb, a vállalat által az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission ["SEC"]) időről időre benyújtott dokumentumokban azonosított kockázatok és bizonytalansági tényezők.
A Vállalat nem vállal kötelezettséget az előremutató állítások új információk birtokába kerülése, jövőbeli események bekövetkezése vagy egyéb okok miatti nyilvános frissítésére.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200602005248/en/

Kapcsolat:

Dana Perlman
Treasurer and Senior Vice President, Business Development and Investor Relations
(212) 381-3502 office
(917) 579-1374 cell
investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie
VP Corporate Communications, Influencer Marketing & Experiences
+31643184870
Virginia.Ritchie@Tommy.com

Forrás: PVH Corp.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.