Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. december 29., kedd 11:34 |
A JPMorgan Chase felvásárol egy vezető utaztatási és vásárlói hűségprogramot működtető üzletágat |
|
New York, 2020. december 29., kedd (Business Wire/OTS) - A JPMorgan Chase a cxLoyalty modern és skálázható technológiai platformjának megvásárlása révén átalakítja teljes körű szolgáltatást nyújtó utazási üzletágát - A JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) és a cxLoyalty Group Holdings ma bejelentették, hogy megállapodást írtak alá, melynek értelmében a JPMorgan Chase megvásárolja a cxLoyalty Group Holdings Global Loyalty divízióját. Az ügylet eredményeként a JPMorgan Chase & Co. tulajdonába kerülnek a cxLoyalty vezető technológiai platformjai, egy teljes körű szolgáltatást nyújtó utazási ügynökség, továbbá ajándékkártyákkal és -árucikkekkel, valamint pontgyűjtő programokban gyűjtött pontok kezelésével foglalkozó egységei. |
"Ez a befektetés is igazolja elkötelezettségünket aziránt, hogy
minél több kivételes utazási előnyt biztosítsunk nagy és gyorsan
növekvő ügyféltáborunk tagjainak. Az emberek szerte a világon
szeretnének újra vakációzni és utazni, és mi reméljük, hogy ez sokak
számára már a közeljövőben valós lehetőséggé válik. A cxLoyalty
utaztatási és hűségprogram üzletágának felvásárlása lehetővé teszi
számunkra, hogy sok millió Chase ügyfelünknek minden eddiginél
teljesebb élményt nyújtsunk, mihelyt úgy gondolják, hogy az utazás
biztonságos és többé már nem fenyegeti egészségüket" - fejtette ki
Marianne Lake, a JPMorgan Chase Consumer Lending egységének
vezérigazgatója.
A cxLoyalty a vásárlói hűségprogramot működtető és technológiai
megoldásokat kínáló cégek közt vezetőnek számít, és több mint 40
évre visszanyúló tapasztalatokkal rendelkezik ezeken a területeken.
A vásárlói hűségprogramok megtervezése és működtetése terén
birtokolt szakértelme tökéletes kiegészítője az ügyfeleinek
kiemelkedő és egyedi értéket nyújtó cégként ismert JPMorgan Chase
birtokában lévő szaktudásának. Az ügylet várakozásaink szerint
felgyorsítja a hűségprogramok terén kiépített erős alaptermékeink
(ideértve a Chase Ultimate Rewards platformját és a cxLoyalty
meglévő termékeit) fejlődését, miáltal teljes körű, az indulástól az
érkezésig minden lépést lefedő utazási élményt fogunk tudni nyújtani
minden ügyfelünknek. A cxLoyalty márka irányítása és a meglévő
ügyfélkapcsolatok kezelése továbbra is a cxLoyalty csoport
vezérigazgatója, Todd Siegel feladata lesz.
"A JPMorgan Chase a legjobb partner ahhoz, hogy további
befektetésekkel segítse vezető vásárlói hűségprogramot működtető
üzletágunkat" - nyilatkozta Todd Siegel, a cxLoyalty
vezérigazgatója. "Ez az együttműködés lehetővé teszi számukra, hogy
megerősítsük és kibővítsük technológiai megoldásainkat és a
hűségprogramok tartalmait, és személyre szabott, világszínvonalú
ügyfélélményt biztosítsunk a Fortune magazine 500 legnagyobb
vállalatot tartalmazó listáján szereplő klienseinknek és
ügyfeleiknek a világ minden táján."
Lake úrhölgy hozzátette: "Örömmel üdvözöljük Toddot és a
cxLoyalty-t a JPMorgan Chase-nél, és nagy várakozással tekintünk a
közös munka elé, melynek eredményeként még több értéket teremthetünk
közös ügyfeleink számára."
A JPMorgan Chase hitelkártya divíziójának ügyfelei továbbra is az
Ultimate Rewards programot vehetik igénybe, és hamarosan még
teljesebb utazási élményekben lehet részük.
Amit a JPMorgan Chase & Co.-ról tudni kell…
A JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) a világ minden táján jelen lévő,
globális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó, vezető vállalat, mely 3,2
billió USA dollár értékű eszközökkel rendelkezik. A cég vezető
szerepet játszik a kereskedelmi és befektetési banki, fogyasztói,
illetve kisvállalkozási pénzügyi szolgáltatások, a pénzügyi
tranzakciók feldolgozása és a vagyonkezelés terén. A Dow Jones Ipari
Átlag (Dow Jones Industrial Average) mutató kiszámításakor
figyelembe vett vállalatok közé tartozó JPMorgan Chase & Co. több
millió ügyfelet szolgál ki az Amerikai Egyesült Államokban, és a
világ legnevesebb vállalatai, intézményei és számos kormányzat is
J.P. Morgan és Chase márkáinak ügyfélkörébe tartozik. A JPMorgan
Chase & Co.-ról a következő internetes címen állnak rendelkezésre
információk: www.jpmorganchase.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20201228005218/en/
Kapcsolat: Amy Bonitatibus, Chief Communications Officer, Chase,
amy.m.bonitatibus@jpmorgan.com Ashley Dodd, head of Card Communications, Chase,
ashley.e.dodd@chase.com
Forrás: JPMorgan Chase & Co.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|