Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. február 24., szerda 16:47 |
A Jellyfish 5 vállalatot vásárol fel, új digitális funkciókkal segítve globális terjeszkedését (1. rész) |
|
London, 2021. február 24., szerda (Business Wire/OTS) - A Jellyfish növeli globális lábnyomát új e-kereskedelmi, tartalomkészítési, kreatív és lokalizációs termékeknek az adatkezelési és analitikai területeken való bevezetése révén |
A világ vezető márkáinak (mint például a Samsung, az Uber, a Nestle,
a Deckers, a Spotify és az eBay) digitális marketing partnere, a
Jellyfish ma bejelentette, hogy 5 vállalatot vásárol fel, melyek
mindegyike jól ismert vezetője a digitális térnek. A Jellyfish gyors
bővülésének alapját a tradicionális ügynöki szektorban megfigyelhető
konszolidációs folyamatok és kihívások képezik, mivel a cég egyik fő
erőssége a vállalatok támogatása a digitális átalakulásukhoz vezető
úton felmerülő feladatok megoldásában. A Jellyfish mostani bővítése
a 2019-ben a Fimalac Csoport jelentős befektetésének köszönhetően
elindított akvizíciós program folytatása. A Jellyfish olyan újfajta
digitális vállalkozás, amely az ügynöki szolgáltatásokat
tanácsadással, képzéssel és a legmodernebb technológiákkal egészíti
ki annak érdekében, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb kimenetet
biztosíthassa. A 2005-ben alapított cég ma már tagja a globálisan
irányított Google Marketing Platform partnerek exkluzív
csoportjának, és az elmúlt nyolc év mindegyikében évente átlagosan
45%-os növekedést ért el.
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/
Az eMarketer legfrissebb előrejelzései szerint a médiareklámokra
fordított összes kiadás 2021-ben várhatóan túllépi a 600 milliárd
USA dollárt, ezért ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak és növeljék
hatékonyságukat a médiumokban, a vállalatoknak a mai, meglehetősen
telített digitális környezetben zökkenőmentesen, releváns
információkat közvetítve kell kommunikálniuk az összes csatornán és
érintkezési ponton. A digitális átalakulás globális pandémia
kiváltotta felgyorsulása nyomán megnőtt a márkák igénye olyan
partnerek iránt, akik segíteni tudják őket a folyamatos növekedéssel
és a fenntarthatósággal kapcsolatos kihívások leküzdésében.
"Küldetésünknek tekintjük annak biztosítását, hogy ügyfeleinknek
rendelkezésére álljon a teljes digitális átalakuláshoz szükséges
minden erőforrás, és olyan eredményeket érjenek el, amelyek minden
várakozásukat felülmúlják. Egy olyan évet követően, amely példa
nélkül álló zavarokat és átalakulást hozott a digitális marketing
terén is, a Jellyfish továbbra is világszerte növekszik: új piacokra
lépünk be (például Ausztrália és Mexikó), felfuttatjuk
tevékenységünket Franciaországban, Brazíliában és az USA-ban, a
világ minden táján új termékekkel bővítjük portfóliónkat és új,
tehetséges alkalmazottakkal erősítjük csapatainkat a
tartalomkészítésre és lokalizálásra, az e-kereskedelemre, a kreatív
megoldásokra és az adatoptimalizálásra összpontosítva
erőfeszítéseinket" - nyilatkozta Rob Pierre, a Jellyfish
vezérigazgatója, majd hozzátette: "Ezek a felvásárlások
kulcsfontosságú szerepet játszanak a piaci kiválóság elérésében és a
növekedés támogatásában, és mi hiszünk abban, hogy nincs olyan
dolog, ami lehetetlen vagy elérhetetlen lenne ügyfeleink számára."
"Ezeknek az akvizícióknak köszönhetően jelentős mértékben bővül
szolgáltatási portfóliónk csakúgy, mint szakmai ismereteink,
földrajzi lábnyomunk és a különféle kontinenseken és régiókban
kínált termékeink köre" - fejtette ki Chris Lee, a Jellyfish
operatív vezetője.
Elmélyülő szakértelem, újabb technológiák: Seelk Az Amazon Marketplace szoftver és tanácsadó cége
Splash Kreatív technológiák és szolgáltatások globális lokalizációval
Quill Globális teljesítménymarketing-tartalom e-kereskedelemhez
Webedia Brand Services Gamifikációs, tartalom-, adat- és technológiai szolgálatatások és
vállalati adatstratégiák
Növekvő globális lábnyom: Data Runs Deep - Ausztrália Tanácsadás, végrehajtás és képzés adatkezelési megoldásokhoz
A Jellyfish által felvásárolt vállalatokra vonatkozó további
információkért kérjük, kattintson ide. -
https://www.jellyfish.com/wp-content/uploads/2021/02/MA-Expertises-5.pdf
A cég globális lábnyomát növelő egyéb, közelmúltbeli akvizíciók: Reamp - Brazília Programmatic marketing, marketingautomatizáció és
digitáliskampány-teljesítmény (Felvásárlás időpontja: 2020 második
féléve)
San Pancho - Mexikó és Kolumbia A teljes értékesítési/marketing tölcsérre (ún. "full-funnel")
kiterjedő digitálismarketing- és analitikai szakértelem (Felvásárlás
időpontja: 2020 második féléve) (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. február 24., szerda 16:48 |
A Jellyfish 5 vállalatot vásárol fel, új digitális funkciókkal segítve globális terjeszkedését (2. rész) |
|
London, 2021. február 24., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a Jellyfish-ről tudni kell…
A Fimalac Csoporthoz tartozó Jellyfish globális partnerként
támogatja a világ vezető márkáit, köztük például a Samsungot, az
Ubert, a Nestle-t, a Deckers-t, a Spotify-t és az eBay-t a digitális
marketing területén, illetve a digitális átalakulással járó
feladatok megoldásában. A Jellyfish olyan újfajta digitális
vállalkozás, amely az ügynöki szolgáltatásokat tanácsadással,
képzéssel és a legmodernebb technológiákkal egészíti ki annak
érdekében, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb kimenetet
biztosíthassa. A szerte a világon megtalálható 40 irodájában több
mint 2000 alkalmazottat foglalkoztató és várhatóan hamarosan tovább
bővülő Jellyfish célja az, hogy a világ minden táján az első
jelöltje legyen minden olyan márkának, amely digitális feladatainak
megoldásához globális együttműködő partnert keres. A 2005-ben
alapított Jellyfish ma már tagja a globálisan irányított Google
Marketing Platform partnerek exkluzív csoportjának. Az elmúlt nyolc
év mindegyikében évente átlagosan 45%-os növekedést elérő Jellyfish
büszke arra, hogy a globális digitális gazdaság egyik élvonalbeli
szereplője.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/
Kapcsolat:
Sajtókapcsolatok: Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global julia@mediafrenzyglobal.com 208.996.9844
Forrás: Jellyfish
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|