Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. április 16., péntek 12:19 |
Digitális átalakulás: a Mary Kay Inc. elindította immerzív virtuális élményt adó Suite 13TM platformját (1. rész) |
|
Dallas, 2021. április 16., péntek (Business Wire/OTS) - A virtuális valóságot kiaknázó platform rugalmasan használható teret biztosít a Mary Kay és független szépségápolási tanácsadói számára a legújabb termékportfólió és a cég örökségének bemutatásához, illetve a márka történeteinek elmeséléséhez - A globális szépségápolási márka, a Mary Kay Inc. és annak globális tervezőstúdiója, a Mary Kay Global Design Studio bemutatta a Mary Kay első virtuális felugró bemutatótermének digitalizálására a virtuális valóság eszközeit alkalmazó innovatív szépségápolási élményt kínáló Suite 13TM-at. A legmodernebb virtuális valóság technológia alkalmazása céljával tervezett új Suite 13TM 360 fokos, háromdimenziós szépségápolási platformot biztosít a Mary Kay független szépségápolási tanácsadói és ügyfeleik számára, ahol a felhasználók virtuálisan böngészhetnek a szépségápolási márka bőrápolási termékportfóliójában, és megismerkedhetnek a vállalat és annak alapítója, Mary Kay Ash történetével. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/
Az új Suite 13TM arra invitálja a felhasználókat, hogy nézzenek
körül a virtuális "helyiségekben". Az "előcsarnokba" (Lobby) belépő
felhasználók megismerkedhetnek a Vállalat globális örökségével. A
többi virtuális helyiség közt szerepel a Vállalat értékeit bemutató
"rózsaszín pláza" (Pink Plaza), valamint az "innovációs központ"
(Innovation Center), amelyben a Mary Kay innovatív bőrápolási
termékei kerülnek bemutatásra, és a látogatók képet kaphatnak a
termékek előnyeiről és összetevőiről. A platform lehetővé teszi a
felhasználók számára azt is, hogy kedvenc Mary Kay termékeiket
felvegyék egy kívánságlistára, amelyet azután megoszthatnak
független szépségápolási tanácsadójukkal.
"A Suite 13TM elindítása több hónapos lelkes kreatív munka és azon
elkötelezettség eredménye, hogy a Mary Kay független szépségápolási
tanácsadói számára a piacon elérhető legjobb és leginnovatívabb
eszközöket biztosítsuk annak érdekében, hogy segítsük őket üzleti
tevékenységük végzésében" - magyarázta Sheryl Adkins-Green, a Mary
Kay Inc. marketing igazgatója. "Ma a technológia mindenhol jelen
van, és az emberek - különösen a fiatal generáció - azt igényli,
hogy az új termékeket online fedezhesse fel és online ismerhesse
meg. A Suite 13TM biztosítja a Mary Kay független szépségápolási
tanácsadói számára a digitális üzleti tevékenység rugalmasságát:
segítségével bárhol, bármikor bemutathatják a Mary Kay márkát, és az
ügyfeleikkel való kapcsolat jóval hatékonyabban kiépíthető annak
köszönhetően, hogy immerzív szépségápolási élményt tudnak nyújtani
számukra. Ahhoz, hogy ebben a mai digitális világban sikereket
érjünk el, továbbra is folyamatosan keresni fogjuk az olyan
megoldásokat, amelyek lehetővé teszik az emberekkel való virtuális
kapcsolatlétesítést és ily módon - a modern technológia innovatív
megoldásainak kiaknázásával - személyre szabott élmények
biztosítását."
A Suite 13TM tervezésében a Mary Kay együttműködött egy tapasztalt,
vezető e-kereskedelmi platformmal, az Obsess-szel, amely lehetővé
teszi a márkák számára, hogy a virtuális valóság technológia
eszközeivel interaktív, online virtuális élményeket dolgozzanak ki.
A Neha Singh női vállalkozó által irányított Obsess már számos más
globális szépség- és divatipari márkával dolgozott együtt
emlékezetes, virtuális márkaélményeket hozva létre a fogyasztók
számára. A nők szerepének erősítését célzó küldetésével összhangban
a Mary Kay női fényképészeket kért fel arra, hogy készítsék el a
virtuális platformon bemutatott termékek fényképeit.
"A Suite 13TM célja az, hogy a Mary Kay kínálta szépségápolási
élmény sokkal hozzáférhetőbb legyen a független szépségápolási
tanácsadók és ügyfeleik számára" - fejtette ki Neha Singh, az Obsess
alapítója és vezérigazgatója. "A Suite 13TM tervezése során a Mary
Kay csapata a legkisebb részletekig megtervezte a platform kinézetét
és működését, és így az oda ellátogatók úgy érezhetik magukat,
mintha ellátogattak volna egy Mary Kay bemutatóterembe anélkül, hogy
kiléptek volna lakásuk ajtaján. Platformunk lehetővé teszi a márkák
számára, hogy olyan szemet gyönyörködtető, immerzív virtuális
élményeket dolgozzanak ki, amelyek átformálják a vevőkkel való
kapcsolattartás módját, és mi nagy izgalommal várjuk, hogy a Mary
Kay ügyfelei felfedezzék a márka új digitális arculatát,
megismerkedjenek a virtuális bemutatóteremmel és igénybe vegyék az
új platformot a céggel való interakció céljára."
A Suite 13TM először Mexikóban mutatkozott be 2021 elején, majd a
brazíliai, argentínai, spanyol, kolumbiai és perui ügyfelek számára
is elérhetővé vált. A Vállalat tervei szerint a platform 2021 végére
a cég szinte összes piacán hozzáférhető lesz. A Mary Kay az első
vállalat, amely ágazatában ilyen jellegű virtuális élményt kínál
ügyfeleinek. A Suite 13TM a legutóbbi a Mary Kay és a Mary Kay
Global Design Studio által megvalósított technológiai újítások
sorában. A Mary Kay nemrégiben tette elérhetővé a Mary Kay® Skin
Analyzer (bőranalizáló) alkalmazást, egy ultramodern, tudományos
alapú, mesterséges intelligenciát alkalmazó technológiai eszközt,
amely arcbőrápolási ajánlásokat adva segíti a független
szépségápolási tanácsadókat abban, hogy mindössze a bőr gyors
szkennelésével a Mary Kay termékeket használó ügyfeleik számára
személyre szabott bőrápolási rutint dolgozhassanak ki. Egy másik
újítás, a Mary Kay® MirrorMe™ Web, virtuális lehetőséget biztosít az
ügyfelek számára a termékek vásárlás előtti kipróbálására
közvetlenül egy független szépségápolási tanácsadó weboldalán, a
virtuális valóság technológia segítségével. A MirrorMe™ letölthető
iOS-os és Androidos eszközökre egyaránt. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 16., péntek 12:19 |
Digitális átalakulás: a Mary Kay Inc. elindította immerzív virtuális élményt adó Suite 13TM platformját (2. rész) |
|
Dallas, 2021. április 16., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Mintegy 60 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek,
akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését
akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését
tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson
ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan
termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul
annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a
felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független
szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek
tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási,
dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek, valamint illatszerek
előállítása iránt. A Mary Kay elkötelezett a nők és családjuk
szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében szerte a
világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként olyan
területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás,
valamint a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, a közösségi
életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében.
Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó
vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a
megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb
juttatja cégünket.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/
Kapcsolat: Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com
Forrás: Mary Kay Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|