OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 28. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. július 20., szerda 11:56

Az Academy of Marketing Science 2022. évi éves konferenciáján átadták a Mary Kay Doctoral Dissertation díjakat (1. rész)
    Dallas, 2022. július 20., szerda (Business Wire/OTS) - A Mary Kay által szponzorált doktori disszertációs díjakat elnyerő, marketinggel kapcsolatos tanulmányokat folytató doktoranduszhallgatók szakmai és tanulmányi céljaik megvalósítását támogató ösztöndíjat kapnak

    A nők felemelkedésének és vállalkozói szerepük erősítésének egyik vezető vállalati szószólója, a Mary Kay Inc., amely évtizedek óta támogatja az oktatást és az akadémiai kutatásokat, közzétette a Mary Kay Doctoral Dissertation és a Doctoral Dissertation Proposal Awards díj 2022. évi nyerteseinek nevét az Academy of Marketing Science (Marketingtudományi Akadémia [AMS]) május 25-e és 27-e közt Kalifornia államban, Monterey városában megrendezett éves konferenciáján. A globális szépségápolási vállalat már közel 30 éve adja ki minden évben ezeket a díjakat azzal a céllal, hogy a marketingtudományi doktorjelöltek számára lehetővé tegye sikeresen megvédett doktori disszertációjuk kollégáik és a szakmabeliek előtti bemutatását. A döntőbe kerülő jelöltek közül az AMS évente megrendezésre kerülő konferenciáján tartott végső előadásuk alapján kerülnek kiválasztásra a nyertesek.

     Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

A díjakra a világ bármely táján marketinggel kapcsolatos témákat és módszereket tanulmányozó, illetve kutatásokat végző doktoranduszok pályázhatnak. A Mary Kay 2022. évi Doctoral Dissertation és Doctoral Dissertation Proposal díjat elnyerő pályázók a következők:

A Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal díjra jelölt, döntőbe került pályázók a következők voltak:

     -    Első helyezett - Ali Anwar, PhD jelölt, Wilfrid Laurier University (Kanada) - "Sales Enablement in Young Ventures: Essays on the Role of Resilience and Internal Social Capital in coping with Adverse Disruptions" (Az értékesítés segítése fiatal vállalkozásoknál: Esszék a rugalmasság és a belső társadalmi tőke hátrányos hatású, diszruptív események leküzdésében játszott szerepéről)

     -    Második helyezett - Alexander Fulmer, PhD jelölt, Yale University - "Questioning the Intuitive Preference for Intentionality" (A szándékosság intuitív preferenciájának megkérdőjelezése)

     -    Harmadik helyezett - Jen Riley, PhD jelölt, Kennesaw State University - "Evaluating the Impact of Sales Technology on Professional Sales: An Analysis of Social Selling Effectiveness" (Az értékesítési technológia szakmai értékesítésre gyakorolt hatásának értékelése: A társadalmi értékesítés hatékonyságának elemzése)

A 2022. évi Mary Kay Doctoral Dissertation díjat elnyerő pályázó:
     -    Első helyezett - Ishita Chakraborty, PhD, Yale University - "Attribute Sentiment Scoring with Online Text Reviews: Accounting for Language Structure and Missing Attributes" (A jellemzőkkel kapcsolatos érzelmek pontozása online szövegelemzéssel: A nyelvi struktúra és a hiányzó jellemzők feltárása)

"Az Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation és Dissertation Proposal díjak egyedülálló lehetőséget kínálnak a marketingszakemberek számára, hogy bemutassák munkájukat és a szakmai fejlődésük szempontjából kulcsfontosságú, építő visszajelzéseket kapjanak a szakmabeliektől" - magyarázta Sheryl Adkins-Green, a Mary Kay Inc. marketing vezetője. "A Mary Kay továbbra is elkötelezett aziránt, hogy platformot biztosítson a további tanulmányokat végzők és a karrierjüket építeni kívánók számára, illetve a szakmai fejlődés támogatása céljára. Megtiszteltetés számunkra, hogy támogathatjuk ezeket a tehetséges marketingszakembereket és a marketing szakma fejlődéséhez való hozzájárulásukat."

"Egyre többen versenyeznek azért, hogy munkájukat publikálhassák a főbb marketing szaklapokban, ezért rendkívül hasznos, ha még a disszertáció benyújtása előtt visszajelzést kaphatnak a marketingtudományok terén vezetőnek számító tudósoktól" - fejtette ki Julie Moulard, az Academy of Marketing Science (június 1-jén leköszönt) előző elnöke. "A Mary Kay Dissertation díjak kulcsfontosságú platformként szolgálnak ezeknek a marketingszakembereknek arra, hogy akadémiai kollégáik értékelése alapján finomhangolják tanulmányaikat, és így nagyobb esélyük legyen kutatási eredményeik hiteles marketing szaklapokban való sikeres publikálására, ami növeli akadémiai hírnevüket és hitelességüket."

További információk az Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation díjakról ide kattintva érhetők el. - https://www.ams-web.org/page/MKDissertAward
(folyt.)



2022. július 20., szerda 11:56

Az Academy of Marketing Science 2022. évi éves konferenciáján átadták a Mary Kay Doctoral Dissertation díjakat (2. rész)
    Dallas, 2022. július 20., szerda (Business Wire/OTS) -

    
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…

Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, egyetlen cél teljesítését tűzte ki az általa megálmodott és 1963-ban létrehozott szépségápolási cég elé: tegye gazdagabbá a nők életét. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. Vállalkozásfejlesztő szervezetként a Mary Kay elkötelezett aziránt, hogy képzés, mentorálás, érdekképviselet, hálózatépítés és innováció révén támogassa a nők szerepvállalását. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatásokba való befektetés és innovatív bőrápolási, és dekorkozmetikai termékek, táplálékkiegészítők, illetve illatszerek előállítása iránt. A Mary Kay hisz abban, hogy ha ma cselekszünk életünk gazdagítása érdekében, ezzel fenntartható jövőt biztosíthatunk, és szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel az üzleti kiválóság elérésének elősegítése, a rákkutatások támogatása, a nemek közti egyenlőség előrevitele, a családon belüli erőszak áldozatainak védelme és a közösségi életterek szépítése céljából, és arra törekszik, hogy támogatásával a gyermekek megvalósíthassák álmaikat. További információkért látogasson el a marykayglobal.com internetes címre és kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a LinkedIn-en vagy a Twitter-en!


Amit az Academy of Marketing Science-ről tudni kell…

Az Academy of Marketing Science egy non-profit, nemzetközi, oktatási és szakmai szervezet, amely elkötelezett a marketingismeretek bővítése és terjesztése, valamint a magas szintű normák és a kiválóság támogatása iránt. Az Akadémia vezető szerepet játszik a marketingtudományok terén szerte a világon. Az Akadémia küldetésének teljesítése során a legmagasabb szintű etikai normákat alkalmazza, és elkötelezett a kollegialitás iránt.

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com


Forrás: Mary Kay Inc.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.