OTS Üzleti Sajtószolgálat
2022. november 28. hétfő
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. július 21., csütörtök 13:47

A NielsenIQ új jelentést adott ki az infláció kis- és középméretű márkákra gyakorolt hatásáról (1. rész)
    Chicago, 2022. július 21., csütörtök (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ legújabb globális tanulmányában áttekintést ad egy új keretrendszerről, melynek célja a kis- és középméretű márkák támogatása növekedésük felfuttatásában - tevékenység) nevet viselő globális felmérés eredményeiről, melynek célja annak megismerése volt, hogy hogyan látják a fogyasztók a kis- és középméretű márkákat a mostani magas inflációval jellemzett piacon. Az ellátási lánccal kapcsolatos nehézségek, az inflációs nyomás és a fogyasztók részéről a kiadások alaposabb megfontolása számos kihívás elé állítja a kis márkákat. A fogyasztói márkapreferenciákra, a teljesítménystandardok kialakítására, a piaci trendek ciklikusságára és érdemi megkülönböztető jegyek kialakítására való összpontosítással a kis- és középméretű márkáknak lehetősége nyílhat a fogyasztók változékony gazdasági környezetre való reakcióinak saját javukra fordítására.

    "Az infláció következtében a kisebb márkák esetében rendkívüli mértékben megnőtt a befektetések és stratégiai erőfeszítések fontossága. Most, amikor ugrásszerűen növekednek a termékek előállítási költségei, súlyos következményei lehetnek annak, ha egy márkának nem sikerül megfelelnie a fogyasztók várakozásainak" - magyarázta Lauren Fernandes, a Thought Leadership egység globális igazgatója. "A jó hír a kis- és középméretű vállalkozások ("KKV") számára az, hogy bár rengeteg KKV meglehetősen kevéssé ismert a piacon, legutóbbi felméréseink szerint a fogyasztók ma már több márkáról igyekeznek tájékozódni vásárlási döntéseik meghozásakor."

A nagyobb mértékű infláció, illetve az ellátási lánccal kapcsolatos problémák a nagyvállalatok számára kevesebb gondot okoznak, a kisvállalkozások esetében azonban sokszor már a túlélést veszélyeztetik, és így a kis- és középméretű vállalkozások számára rendkívül fontossá válik a megfelelő egyensúly megtalálása. Ha azonban a KKV-k nem haboznak kidolgozni a megfelelő stratégiát, ez számos előnyt hozhat számukra a jövőben. A Brand Balancing Act tanulmány áttekintést ad arról, milyen hatást gyakorol az infláció a kis- és középméretű márkákra, és stratégiákat javasol arra, hogy a KKV-k hogyan mutassák be értékeiket és hogyan maradjanak hűek a fogyasztók által preferált alapvető értékekhez. Az elemzés ugyanakkor kiemeli, hogy a globális fogyasztók:

     -    56%-a szívesebben vásárol a lakóhelye közelében tevékenykedő kisvállalkozások által előállított árukat
     -    57%-a igyekszik támogatni a kisvállalkozásokat, ha lehetőségük nyílik rá, de sokszor előfordul, hogy nem vagy csak alig ismerik a helyi vállalkozókat és azok termékeit
     -    51%-a érzi úgy, hogy a kisebb márkák autentikusabbak és megbízhatóbbak, mint a nagy márkák
     -    47%-a szerint a kis márkák drágábbak, a fogyasztók azonban hajlandóak egy kicsit többet fizetni értük
     -    86%-a érzi úgy, hogy az olyan körülmények/feltételek, mint az elérhetőség, a minőség és a megfelelő ár-érték arány a legfontosabb tényezők a vásárlási döntések meghozásakor

"A mai viharosan változó makrogazdasági környezet tökéletes lehetőséget kínál a kis- és középméretű vállalkozások számára ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek a fogyasztókkal. Ugyanakkor azonban azoknak a kis márkáknak a számára, amelyek ezt kihasználva nem tudják felfuttatni tevékenységüket, háttérbe szorulást eredményezhet. Ezért rendkívül fontos, hogy a fogyasztókra vonatkozó megfelelő adatok alapján a KKV-k megtalálják az érdemi innovációt elősegítő eszközöket" - fejtette ki Fernandes. "Most, amikor a globális fogyasztók 48%-a úgy nyilatkozik, hogy a jövőben többet tervez vásárolni kisebb márkáktól, azok a kis- és középméretű vállalkozások, amelyek képesek azonosítani a mostani gazdasági környezetben a fogyasztókat vásárlásra motiváló tényezőket, minden bizonnyal képesek lesznek kiaknázni a fogyasztók változó preferenciáit." (folyt.)



2022. július 21., csütörtök 13:48

A NielsenIQ új jelentést adott ki az infláció kis- és középméretű márkákra gyakorolt hatásáról (2. rész)
    Chicago, 2022. július 21., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…

A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG- (consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik növekedésüket.

Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com.

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220720005285/en/

Kapcsolat:
Médiakapcsolatok:
Gillian Mosher
Gillian.mosher@nielseniq.com


Forrás: NielsenIQ


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.