Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2022. szeptember 28., szerda 12:15 |
 A NielsenIQ BASES bemutatja a termékösszetétel tesztelését, szűrését és optimalizálását szolgáló új termékét, a BASES Creative Product AI-t. |
|
Chicago, 2022. szeptember 28., szerda (Business Wire/OTS) - A mesterséges intelligenciát alkalmazó új megoldás az utóbbi 70 évben a legnagyobb előrelépésnek számít a termékösszetétel-tesztelés terén - Az új termékek és újítások kifejlesztése terén az egyik globális vezetőnek számító NielsenIQ BASES örömmel jelenti be, hogy áttörést ért el a termékek tesztelése, szűrése és optimalizálása terén a BASES Creative Product AI-nek köszönhetően. A BASES Creative Product AI, amely több mint 100 modell és algoritmus alapján került kidolgozásra, egy olyan mesterséges intelligenciát hasznosító elemzőmotor, amely képes prognosztizálni a teljesítményt és meghatározni új termékoptimalizálási módozatokat. |
A BASES Creative Product AI megjelentetése fontos előrelépés azoknak
az eszközöknek a terén, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára,
hogy izgalmas, új termékeket fejlesszenek ki a fogyasztók részére. A
BASES Creative Product AI betanítása dedikált fogyasztói
teszteléssel történt 35 országban, melynek során több mint 11000
piacon lévő termék került értékelésre különféle szempontok alapján,
ideértve a következőket: a fogyasztói kedvelés, érzékszervi profilok
és demográfiai adatok. A NielsenIQ tovább folytatja a BASES Creative
Product AI tanítását, minden héten újabb termékeket elemeztetve az
AI elemzőmotorral.
"A BASES Creative Product AI az utóbbi 60 év legnagyobb előrelépése
a termékfejlesztés terén" - jelentette ki Chris Sinclair, a
NielsenIQ BASES Termékoptimalizálási (Product Optimization)
egységének globális vezetője. "A segítségével ügyfeleink olyan, a
termékösszetétel javítását szolgáló, újfajta, kreatív módszereket
fedezhetnek fel, amelyekre a korábbi kutatások során nem derült
fény. Ez egy okosabb, agilis, költséghatékony és kreatív
megközelítés a termékek fogyasztók igényeinek megfelelő
összetételének meghatározása céljára."
A BASES Creative Product AI optimalizálási vizsgálatokhoz elegendő
mindössze 20 példány a tesztelendő termékből, aminek köszönhetően
kutatási és fejlesztési költségek takaríthatók meg, nő a
hatékonyság, és felhasználhatók a globális élelmiszer- és
italkategóriákra vonatkozó meglátások. Továbbá az egyes termékek
optimalizálása akár 35 országban is elvégezhető, melynek
köszönhetően kihagyható a kiterjedt kutatási szakasz, és az
eredmények akár már két hét múlva rendelkezésre állnak.
Ahhoz, hogy a mai piacon sikert lehessen elérni és a gyorsan
fejlődő kiskereskedelmi ágazatban sikeresen lehessen versenyezni,
dinamikus meglátásokra van szükség. A több mint 40 évre visszanyúló
tapasztalatokon alapuló BASES az arany standardnak számít a
konceptualizálás, a termékfejlesztés és -optimalizálás terén.
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a
cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel
fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható
döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany
standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi
forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk
kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói
viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi
irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt
meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG-
(consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek])
gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb
hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik
növekedésüket.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több
mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a
világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért
látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com!
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/
Kapcsolat: Médiakapcsolatok: Észak-Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com) Latin-Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com) Ázsiai és csendes-óceáni térség: Tarini Mathur Kaul
(tarini.mathurkaul@nielseniq.com) Európa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com). Kína: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |