OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 28. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. március 20., szerda 09:19

A Rimini Street szerint véget ért a teljes áras szoftverkarbantartás kora (2. rész)
    

    Az Oracle és az SAP csökkenti szoftverkarbantartási díjait
A Constellation Research a felmérésben részt vevő mintegy 200 licenctulajdonostól kapott válaszok elemzése nyomán rámutatott, hogy az Oracle és az SAP ügyfelei egyre nagyobb számban kapnak árengedményeket a karbantartási díjakból3. A felmérésről készített jelentés szerint azok az ügyfelek, akik a versenyképes árajánlatokat lépéselőny szerzésére használják az Oracle-lel vagy az SAP-val az éves karbantartási díjról folytatott tárgyalásokon, átlagosan 13,7 százalékos engedményt érnek el.4

Hasonlóképpen a nemzetközi hírnévnek örvendő befektetési bank és kutatási tanácsadó cég, a Cowen and Company is arról számolt be, hogy az SAP-ra vonatkozó vizsgálódásai során több példát is talált az árengedményekre: "Nemrégiben több nagy SAP felhasználótól is azt hallottuk, hogy nagyjából 50 százalékos árengedményt kaptak a szoftverkarbantartási szerződés meghosszabbításakor."5


A versenyképes árajánlatokat eszközként használhatják az ügyfelek a kedvezőbb feltételek elérésére

Egy éves terméktámogatási szolgáltatásra vonatkozó versenyképes árajánlat birtokában az ügyfelek jobb pozícióból tárgyalhatnak az Oracle-lel és az SAP-val a karbantartási díjakról. A Constellation Research által közzétett jelentés szerint a megkérdezett ügyfelek több mint 60 százaléka vélekedik úgy, hogy egy harmadik féltől kapott versenyképes terméktámogatási ajánlat javítja a tárgyalási pozíciójukat az Oracle-lel és az SAP-val szemben.6 Ezen felül a harmadik féltől árajánlatot kérő és azt a tárgyalások során eszközként használó vállalatok 72 százaléka arról számolt be, hogy ennek köszönhetően sikerült előnyösebb szerződéses feltételekben megállapodnia az Oracle-lel vagy az SAP-val.7


A Rimini Street segíti a felhasználókat abban, hogy előnyösebb feltételekkel juthassanak a szolgáltatásokhoz - függetlenül attól, hogy az óriáscégekkel vagy harmadik felekkel szerződnek

Az ügyféltámogatás ára és a karbantartási díjak továbbra is növekednek, annak ellenére, hogy a szoftverfrissítések költsége a szoftver élettartama során egyre kisebb.8,9 Azzal, hogy könnyen beszerezhető, versenyképes árajánlattal áll rendelkezésére az érdeklődőknek, a Rimini Street választási lehetőséget biztosít az ügyfelek számára különböző igényeket kielégítő támogatási programok közt. Az Oracle és az SAP szoftver felhasználói eszközül használhatják a Rimini Street ajánlatát arra, hogy az Oracle-től és az SAP-tól kedvező árakat, előnyös szolgáltatáscsomagot és rendelkezésre állási kötelezettségvállalást kapjanak. A vállalat úgy véli, hogy amikor az ügyfelek összehasonlítják az általa adott éves támogatási ajánlatot az Oracle és az SAP ajánlatával, sokan a Rimini Street díjnyertes programja mellett döntenek, amely 50 százalékos éves díjmegtakarítást, gyorsabb kiszolgálást és innovatív támogatási megoldásokat kínál.

"A Rimini Street hisz abban, hogy a verseny előnyére válik az ágazatnak, és mi szeretnénk minél több választási lehetőséget biztosítani az Oracle és az SAP felhasználók számára. Az ügyfél bármikor kérhet terméktámogatási ajánlatot a Rimini Street-től a honlapunkon vagy telefonon, majd felhasználhatja a tőlünk kapott ajánlatot arra, hogy az Oracle-től és az SAP-tól kedvezőbb árakat, előnyösebb szolgáltatási feltételeket és rendelkezésre állási kötelezettségvállalást kapjon" - hangsúlyozta Seth Ravin, a Rimini Street vezérigazgatója. "Az ügyfél ezután összehasonlíthatja az Oracle és az SAP ajánlatát a Rimini Street díjnyertes terméktámogatási szolgáltatásaival, és kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb szolgáltatáscsomagot. Az ügyfél tehát mindeképpen nyer."

*Megjegyzés a szerkesztő számára: A Constellation Research jelentés letölthető online a Rimini Street honlapjáról vagy a következő linkre kattintva: www.riministreet.com/leverage.(folyt.)



2013. március 20., szerda 09:19

A Rimini Street szerint véget ért a teljes áras szoftverkarbantartás kora (3. rész)
    

    
Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell

A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég. A vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10 évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftverziójukat anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatot képviselő nemzetközi cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható, független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson el a www.riministreet.com  internetes oldalra, vagy tárcsázza az USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 925-484-9211-as telefonszámot.

A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc. védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva.
1 Ray Wang, "The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers" Constellation Research, 2013. 03. 18., p 9.
2 Ibid., p 5.
3 Ibid.
4 Ibid.
5 Chris Kanaracus, "Analyst, SAP dispute over reported support discounts reveal murky picture," IDG News Services, 2012. 11. 02.
6 Constellation Research, p 5.
7 Ibid.
8 Ibid., p 4.
9 Dennis Howlett, "SAP Standard Support price rise: why now?" Irregular Enterprise, 2013. 02. 05.

Kapcsolat:
Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282
apark@riministreet.com

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.