Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. március 20., szerda 09:19 |
A Rimini Street szerint véget ért a teljes áras szoftverkarbantartás kora (2. rész) |
|
|
Az Oracle és az SAP csökkenti szoftverkarbantartási díjait A Constellation Research a felmérésben részt vevő mintegy 200
licenctulajdonostól kapott válaszok elemzése nyomán rámutatott, hogy
az Oracle és az SAP ügyfelei egyre nagyobb számban kapnak
árengedményeket a karbantartási díjakból3. A felmérésről készített
jelentés szerint azok az ügyfelek, akik a versenyképes árajánlatokat
lépéselőny szerzésére használják az Oracle-lel vagy az SAP-val az
éves karbantartási díjról folytatott tárgyalásokon, átlagosan 13,7
százalékos engedményt érnek el.4
Hasonlóképpen a nemzetközi hírnévnek örvendő befektetési bank és
kutatási tanácsadó cég, a Cowen and Company is arról számolt be,
hogy az SAP-ra vonatkozó vizsgálódásai során több példát is talált
az árengedményekre: "Nemrégiben több nagy SAP felhasználótól is azt
hallottuk, hogy nagyjából 50 százalékos árengedményt kaptak a
szoftverkarbantartási szerződés meghosszabbításakor."5
A versenyképes árajánlatokat eszközként használhatják az ügyfelek a
kedvezőbb feltételek elérésére
Egy éves terméktámogatási szolgáltatásra vonatkozó versenyképes
árajánlat birtokában az ügyfelek jobb pozícióból tárgyalhatnak az
Oracle-lel és az SAP-val a karbantartási díjakról. A Constellation
Research által közzétett jelentés szerint a megkérdezett ügyfelek
több mint 60 százaléka vélekedik úgy, hogy egy harmadik féltől
kapott versenyképes terméktámogatási ajánlat javítja a tárgyalási
pozíciójukat az Oracle-lel és az SAP-val szemben.6 Ezen felül a
harmadik féltől árajánlatot kérő és azt a tárgyalások során
eszközként használó vállalatok 72 százaléka arról számolt be, hogy
ennek köszönhetően sikerült előnyösebb szerződéses feltételekben
megállapodnia az Oracle-lel vagy az SAP-val.7
A Rimini Street segíti a felhasználókat abban, hogy előnyösebb
feltételekkel juthassanak a szolgáltatásokhoz - függetlenül attól,
hogy az óriáscégekkel vagy harmadik felekkel szerződnek
Az ügyféltámogatás ára és a karbantartási díjak továbbra is
növekednek, annak ellenére, hogy a szoftverfrissítések költsége a
szoftver élettartama során egyre kisebb.8,9 Azzal, hogy könnyen
beszerezhető, versenyképes árajánlattal áll rendelkezésére az
érdeklődőknek, a Rimini Street választási lehetőséget biztosít az
ügyfelek számára különböző igényeket kielégítő támogatási programok
közt. Az Oracle és az SAP szoftver felhasználói eszközül
használhatják a Rimini Street ajánlatát arra, hogy az Oracle-től és
az SAP-tól kedvező árakat, előnyös szolgáltatáscsomagot és
rendelkezésre állási kötelezettségvállalást kapjanak. A vállalat úgy
véli, hogy amikor az ügyfelek összehasonlítják az általa adott éves
támogatási ajánlatot az Oracle és az SAP ajánlatával, sokan a Rimini
Street díjnyertes programja mellett döntenek, amely 50 százalékos
éves díjmegtakarítást, gyorsabb kiszolgálást és innovatív támogatási
megoldásokat kínál.
"A Rimini Street hisz abban, hogy a verseny előnyére válik az
ágazatnak, és mi szeretnénk minél több választási lehetőséget
biztosítani az Oracle és az SAP felhasználók számára. Az ügyfél
bármikor kérhet terméktámogatási ajánlatot a Rimini Street-től a
honlapunkon vagy telefonon, majd felhasználhatja a tőlünk kapott
ajánlatot arra, hogy az Oracle-től és az SAP-tól kedvezőbb árakat,
előnyösebb szolgáltatási feltételeket és rendelkezésre állási
kötelezettségvállalást kapjon" - hangsúlyozta Seth Ravin, a Rimini
Street vezérigazgatója. "Az ügyfél ezután összehasonlíthatja az
Oracle és az SAP ajánlatát a Rimini Street díjnyertes
terméktámogatási szolgáltatásaival, és kiválaszthatja a számára
legmegfelelőbb szolgáltatáscsomagot. Az ügyfél tehát mindeképpen
nyer."
*Megjegyzés a szerkesztő számára: A Constellation Research jelentés
letölthető online a Rimini Street honlapjáról vagy a következő
linkre kattintva: www.riministreet.com/leverage.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. március 20., szerda 09:19 |
A Rimini Street szerint véget ért a teljes áras szoftverkarbantartás kora (3. rész) |
|
|
Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását harmadik
félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég. A
vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével
újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási
szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási
költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos
költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek
felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében
érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10
évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftverziójukat
anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene
végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatot képviselő nemzetközi
cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe
tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül
több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható,
független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson
el a www.riministreet.com internetes oldalra, vagy tárcsázza az
USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 925-484-9211-as
telefonszámot.
A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc.
védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat
tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva. 1 Ray Wang, "The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance
for Oracle and SAP Customers" Constellation Research, 2013. 03. 18.,
p 9. 2 Ibid., p 5. 3 Ibid. 4 Ibid. 5 Chris Kanaracus, "Analyst, SAP dispute over reported support
discounts reveal murky picture," IDG News Services, 2012. 11. 02. 6 Constellation Research, p 5. 7 Ibid. 8 Ibid., p 4. 9 Dennis Howlett, "SAP Standard Support price rise: why now?"
Irregular Enterprise, 2013. 02. 05. Kapcsolat: Rimini Street, Inc. Alma Park, +1 323-229-7282 apark@riministreet.com
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|