OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. május 15., szerda 10:03

A Rimini Street támogatási szolgáltatásai már az SAP BusinessObjects termékek esetében is elérhetők/A BusinessObjects termékek licenctulajdonosai értékalapú éves támogatást kapnak, és megválaszthatják szolgáltatójukat (1. rész)
    ORLANDO, Florida 2013. május 15., szerda (Business Wire/OTS) - SAP SAPPHIRE NOW 2013 Konferencia - A vállalati szoftverek (ideértve az SAP AG [NYSE:SAP] szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ: ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. ma bejelentette, hogy karbantartási és támogatási szolgáltatásait már az SAP BusinessObjects termékeit használók ügyfelek is igénybe vehetik. A licenctulajdonosok részéről jelentkező erőteljes keresletre reagálva a Rimini Street támogatási szolgáltatásait késedelem nélkül kiterjesztette a BusinessObjects termékcsaládra, így most már e termékek felhasználói számára is rendelkezésre állnak ugyanazok az innovatív, értékes szolgáltatásai, például a 30 percen belül garantáltan rendelkezésre álló, közvetlen ügyféltámogatást nyújtó terméktámogatási mérnök által nyújtott segítség, valamint az elektronikus teljesítménytámogató rendszer, amelyeknek köszönhetően a Rimini Street az SAP és az Oracle termékek támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet játszik. A Rimini Street BusinessObjects terméktámogatási szolgáltatásai bármikor, azonnal rendelkezésre állnak, és számos ügyfél, többek közt a Fortune magazin 1000 legnagyobb amerikai céget, illetve 500 legnagyobb nemzetközi szervezetet felsoroló listáján szereplő cégek, már igénybe is vette.

    SAPPHIRE NOW 2013

A Rimini Street BusinessObjects termékek felhasználóinak nyújtott támogatási szolgáltatásai
A BusinessObjects licenctulajdonosok, akik a Rimini Street támogatási szolgáltatásainak igénybe vétele mellett döntenek, akár 90-os megtakarítást is elérhetnek támogatási költségeik terén, ideértve azt az 50 százalékos árengedményt az éves támogatási díjból, amelyet a Rimini Street vállalati alkalmazás szoftvertámogatását igénybe vevő ügyfelek kaphatnak. A Rimini Street BusinessObjects termékekre vonatkozó támogatási szolgáltatásai a teljes termékcsaládra kiterjednek, és lefedik többek közt az alábbi termékeket:
- BusinessObjects Enterprise
- Operatív jelentések - Crystal Reports
- Dashboard Design (korábbi nevén Xcelsius), Enterprise Performance Management (EPM) (vállalati teljesítménykezelés)
- Eseti adatlekérdezések és elemzések - Interactive Analysis (korábbi nevén Web Intelligence)
- Adatfeltárás - Explorer, Planning & Consolidation (korábbi nevén OutlookSoft)
- Integráció - Web Services Query Tool, BI Web Services
- Adatbázis-integráció - Universe Designer, Information Design Tool (IDT), Enterprise

Information Management (EIM)
Az ágazatban vezető pozíciót elfoglaló, harmadik félként szoftvertámogatási szolgáltatásokat nyújtó, a legjobb piacelemző cégek és a média (idéertve az üzleti életben kimagasló teljesítményt nyújtó vállalatok/egyének elismerésére létrehozott 'The Stevie® Awards'-ot, a globális médiacéget, a Red Herring-et és az Information Week magazint) által egyaránt elismert vállalatként a Rimini Street olyan különleges, előnyös szolgáltatásokat kínál, amelyeknek köszönhetően a világ minden tájáról több száz vállalat választotta a Rimini Streetet szoftvertámogató szolgáltatójául. Ezek közt a szolgáltatások közt megtalálhatók az alábbiak:
- 50 százalékos szolgáltatásidíj-megtakarítás éves szinten a szoftvertulajdonos által kért díjhoz képest
- Az aktuális szoftververzió támogatása legalább 10 évig anélkül, hogy az ügyfélnek kötelező frissítéseket kellene végrehajtania
- Az egyes ügyfelek támogatása céljára kijelölt, helyi, közvetlen támogatást nyújtó terméktámogatási mérnök (PSE)
- a hét minden napján 24 órán át rendelkezésre álló, rangidős mérnök által biztosított ügyféltámogatás 30-perces vagy még ennél is rövidebb garantált válaszidő mellett
- Minden ügyfél számára saját, kijelölt ügyfélfelelős
- Rugalmas szerződési feltételek

    A licenctulajdonosok, akik a Rimini Street szolgáltatásait veszik igénybe mind az SAP BusinessObjects, mind az Oracle vagy SAP vállalati alkalmazásszoftvereik kombinált támogatása céljára, akár 90 százalékot is kitevő támogatásiköltség-megtakarítást érhetnek el, innovatív támogatási program áll rendelkezésükre, és igénybe vehetnek egy olyan integrált szolgáltatáscsomagot is, amely nagyobb mértékű interoperabilitást és konfigurációtámogatást biztosít a BusinessObjects termékek és egyéb alkalmazások közt, és mindezt egyetlen szolgáltató segítségével.
    Az SAP licenctulajdonosok számára elérhető legátfogóbb, legteljesebb körű támogatás az ágazatban
    Az SAP terméktámogatási szolgáltatásait 2009-ben elindító Rimini Street mára a harmadik félként SAP szoftvertámogatást kínáló szolgáltatók közt a piac legszélesebb szolgáltatási palettájával rendelkező cégévé vált. A BusinessObjects termékek támogatásán felül a Rimini Street egy további igen előnyös szolgáltatást is kínál, a Rimini Street Tax Engine for SAP Payroll-t (RSITE). Az RSITE kiegészíti a Rimini Street azon adózási, jogi és szabályozási területeken nyújtott támogatási szolgáltatásait, amelyek a vállalatok számára a nemzetközi jogszabályi és pénzügyi előírásoknak való folyamatos megfeleléshez szükséges frissítéseket biztosítják. Ezidáig a Rimini Street több mint 50.000 ügyfél számára biztosított adózási, jogi és szabályozási programfrissítéseket szerte a világon.
    vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat. (folyt.)



2013. május 15., szerda 10:03

A Rimini Street támogatási szolgáltatásai már az SAP BusinessObjects termékek esetében is elérhetők/A BusinessObjects termékek licenctulajdonosai értékalapú éves támogatást kapnak, és megválaszthatják szolgáltatójukat (2. rész)
    

    A Rimini Street az SAP felhasználók számára támogatási alapszolgáltatásokat, valamint opcionálisan választható Oracle Database terméktámogatási szolgáltatásokat is biztosít. Integrált szolgáltatáscsomagjai lehetővé teszik a licenctulajdonosok számára, hogy egyetlen szolgáltatótól, a Rimini Street-től kaphassanak SAP applikációs támogatást, Oracle technológiai támogatást, valamint támogatási alapszolgáltatásokat.
    A Rimini Street díjnyertes támogatási szolgáltatása magas szintű SAP támogatást és ultragyors kiszolgálást biztosít
    A Rimini Street piacvezető támogatási programja világklasszis SAP szakértők által nyújtott ultragyors támogatást biztosít. Felismerve, hogy a piacon egyre nagyobb igény mutatkozik a magas színvonalú, rugalmas támogatási szolgáltatások iránt, a Rimini Street folyamatosan növeli SAP támogatási szolgáltatásokat biztosító mérnökeinek számát, akiket az Amerikai Egyesült Államok, Európa, Latin-Amerika és Ázsia legjobb mérnökei közül toboroz.
A Rimini Street-nél dolgozó minden egyes terméktámogatási mérnök (PSE) több, mint 10 éves gyakorlattal és tapasztalatokkal rendelkezik az SAP alkalmazások támogatása, fejlesztése, bevezetése és kezelése terén, ideértve az SAP licenctulajdonosok által világszerte használt SAP R/3 4.x, ECC 5.0, ECC 6.0, BW 3.5 és korábbi verziókat is. Mivel mindegy egyes ügyfelet saját, a számára kijelölt PSE támogat, a Rimini Street ultragyors szolgáltatása az év 365 napján, a nap 24 órájában igénybe vehető. A garantált válaszidő 30 perc bárhol a világon, az átlagos válaszidő azonban valójában mindössze 3,5 perc. A termék testre szabásának támogatása ingyenes, és az ügyfél aktuális szoftververziójának támogatása legalább 10 éven át garantált anélkül, hogy kötelező frissítéseket kellene végrehajtania.
    "A Rimini Street-nek nagy örömére szolgál, hogy bizonyítottan hatékony, díjnyertes szoftvertámogatási szolgáltatásainak kiterjesztése révén most már a BusinessObjects licenctulajdonosok részéről jelentkező igényeket is ki tudjuk elégíteni szerte a világon" - mondta el Seth Ravin, a Rimini Street vezérigazgatója. "Miután az általunk nyújtott szolgáltatások értékét összevetették a szoftvertulajdonos által kínált támogatás értékével, már most több mint 600 szervezet, köztük számos BusinessObjects licenctulajdonos, döntött úgy, hogy az SAP és az Oracle helyett a Rimini Street által nyújtott támogatást veszik igénybe. Döntésük nyomán a Rimini Street ügyfelei jelentős költségmegtakarítást érnek el, és gyorsabb kiszolgálásban részesülnek. Úgy látjuk, erőteljes a nemzetközi kereslet mutatkozik a Rimini Street BusinessObjects terméktámogatási szolgáltatásai iránt, és örömmel segítünk a licenctulajdonosoknak, hogy a Rimini Street szolgáltatásainak igénybe vételét lehetővé tévő szolgáltatóváltást a lehető legkönnyebben lebonyolíthassák."

    Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
    A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég. A vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10 évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftververziójukat anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatból kikerülő nemzetközi cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható, független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson el a www.riministreet.com  internetes oldalra, vagy tárcsázza az USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 702-839-9671-as telefonszámot.
    A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc. védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat:
Rimini Street, Inc.
Alma Park, 323-229-7282
apark@riministreet.com

Forrás: Rimini Street, Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.