Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. május 15., szerda 10:03 |
A Rimini Street támogatási szolgáltatásai már az SAP BusinessObjects termékek esetében is elérhetők/A BusinessObjects termékek licenctulajdonosai értékalapú éves támogatást kapnak, és megválaszthatják szolgáltatójukat (1. rész) |
|
ORLANDO, Florida 2013. május 15., szerda (Business Wire/OTS) -
SAP SAPPHIRE NOW 2013 Konferencia - A vállalati szoftverek (ideértve
az SAP AG [NYSE:SAP] szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ:
ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle
Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és
ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók
közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. ma
bejelentette, hogy karbantartási és támogatási szolgáltatásait már
az SAP BusinessObjects termékeit használók ügyfelek is igénybe
vehetik. A licenctulajdonosok részéről jelentkező erőteljes
keresletre reagálva a Rimini Street támogatási szolgáltatásait
késedelem nélkül kiterjesztette a BusinessObjects termékcsaládra,
így most már e termékek felhasználói számára is rendelkezésre állnak
ugyanazok az innovatív, értékes szolgáltatásai, például a 30 percen
belül garantáltan rendelkezésre álló, közvetlen ügyféltámogatást
nyújtó terméktámogatási mérnök által nyújtott segítség, valamint az
elektronikus teljesítménytámogató rendszer, amelyeknek köszönhetően
a Rimini Street az SAP és az Oracle termékek támogatását harmadik
félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet játszik. A Rimini
Street BusinessObjects terméktámogatási szolgáltatásai bármikor,
azonnal rendelkezésre állnak, és számos ügyfél, többek közt a
Fortune magazin 1000 legnagyobb amerikai céget, illetve 500
legnagyobb nemzetközi szervezetet felsoroló listáján szereplő cégek,
már igénybe is vette. |
SAPPHIRE NOW 2013
A Rimini Street BusinessObjects termékek felhasználóinak nyújtott
támogatási szolgáltatásai A BusinessObjects licenctulajdonosok, akik a Rimini Street
támogatási szolgáltatásainak igénybe vétele mellett döntenek, akár
90-os megtakarítást is elérhetnek támogatási költségeik terén,
ideértve azt az 50 százalékos árengedményt az éves támogatási
díjból, amelyet a Rimini Street vállalati alkalmazás
szoftvertámogatását igénybe vevő ügyfelek kaphatnak. A Rimini Street
BusinessObjects termékekre vonatkozó támogatási szolgáltatásai a
teljes termékcsaládra kiterjednek, és lefedik többek közt az alábbi
termékeket: - BusinessObjects Enterprise - Operatív jelentések - Crystal Reports - Dashboard Design (korábbi nevén Xcelsius), Enterprise Performance
Management (EPM) (vállalati teljesítménykezelés) - Eseti adatlekérdezések és elemzések - Interactive Analysis
(korábbi nevén Web Intelligence) - Adatfeltárás - Explorer, Planning & Consolidation (korábbi nevén
OutlookSoft) - Integráció - Web Services Query Tool, BI Web Services - Adatbázis-integráció - Universe Designer, Information Design Tool
(IDT), Enterprise
Information Management (EIM) Az ágazatban vezető pozíciót elfoglaló, harmadik félként
szoftvertámogatási szolgáltatásokat nyújtó, a legjobb piacelemző
cégek és a média (idéertve az üzleti életben kimagasló teljesítményt
nyújtó vállalatok/egyének elismerésére létrehozott 'The Stevie®
Awards'-ot, a globális médiacéget, a Red Herring-et és az
Information Week magazint) által egyaránt elismert vállalatként a
Rimini Street olyan különleges, előnyös szolgáltatásokat kínál,
amelyeknek köszönhetően a világ minden tájáról több száz vállalat
választotta a Rimini Streetet szoftvertámogató szolgáltatójául. Ezek
közt a szolgáltatások közt megtalálhatók az alábbiak: - 50 százalékos szolgáltatásidíj-megtakarítás éves szinten a
szoftvertulajdonos által kért díjhoz képest - Az aktuális szoftververzió támogatása legalább 10 évig anélkül,
hogy az ügyfélnek kötelező frissítéseket kellene végrehajtania - Az egyes ügyfelek támogatása céljára kijelölt, helyi, közvetlen
támogatást nyújtó terméktámogatási mérnök (PSE) - a hét minden napján 24 órán át rendelkezésre álló, rangidős mérnök
által biztosított ügyféltámogatás 30-perces vagy még ennél is
rövidebb garantált válaszidő mellett - Minden ügyfél számára saját, kijelölt ügyfélfelelős - Rugalmas szerződési feltételek
A licenctulajdonosok, akik a Rimini Street szolgáltatásait
veszik igénybe mind az SAP BusinessObjects, mind az Oracle vagy SAP
vállalati alkalmazásszoftvereik kombinált támogatása céljára, akár
90 százalékot is kitevő támogatásiköltség-megtakarítást érhetnek el,
innovatív támogatási program áll rendelkezésükre, és igénybe
vehetnek egy olyan integrált szolgáltatáscsomagot is, amely nagyobb
mértékű interoperabilitást és konfigurációtámogatást biztosít a
BusinessObjects termékek és egyéb alkalmazások közt, és mindezt
egyetlen szolgáltató segítségével.
Az SAP licenctulajdonosok számára elérhető legátfogóbb,
legteljesebb körű támogatás az ágazatban
Az SAP terméktámogatási szolgáltatásait 2009-ben elindító Rimini
Street mára a harmadik félként SAP szoftvertámogatást kínáló
szolgáltatók közt a piac legszélesebb szolgáltatási palettájával
rendelkező cégévé vált. A BusinessObjects termékek támogatásán felül
a Rimini Street egy további igen előnyös szolgáltatást is kínál, a
Rimini Street Tax Engine for SAP Payroll-t (RSITE). Az RSITE
kiegészíti a Rimini Street azon adózási, jogi és szabályozási
területeken nyújtott támogatási szolgáltatásait, amelyek a
vállalatok számára a nemzetközi jogszabályi és pénzügyi előírásoknak
való folyamatos megfeleléshez szükséges frissítéseket biztosítják.
Ezidáig a Rimini Street több mint 50.000 ügyfél számára biztosított
adózási, jogi és szabályozási programfrissítéseket szerte a világon.
vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. május 15., szerda 10:03 |
A Rimini Street támogatási szolgáltatásai már az SAP BusinessObjects termékek esetében is elérhetők/A BusinessObjects termékek licenctulajdonosai értékalapú éves támogatást kapnak, és megválaszthatják szolgáltatójukat (2. rész) |
|
|
A Rimini Street az SAP felhasználók számára támogatási
alapszolgáltatásokat, valamint opcionálisan választható Oracle
Database terméktámogatási szolgáltatásokat is biztosít. Integrált
szolgáltatáscsomagjai lehetővé teszik a licenctulajdonosok számára,
hogy egyetlen szolgáltatótól, a Rimini Street-től kaphassanak SAP
applikációs támogatást, Oracle technológiai támogatást, valamint
támogatási alapszolgáltatásokat.
A Rimini Street díjnyertes támogatási szolgáltatása magas szintű
SAP támogatást és ultragyors kiszolgálást biztosít
A Rimini Street piacvezető támogatási programja világklasszis
SAP szakértők által nyújtott ultragyors támogatást biztosít.
Felismerve, hogy a piacon egyre nagyobb igény mutatkozik a magas
színvonalú, rugalmas támogatási szolgáltatások iránt, a Rimini
Street folyamatosan növeli SAP támogatási szolgáltatásokat biztosító
mérnökeinek számát, akiket az Amerikai Egyesült Államok, Európa,
Latin-Amerika és Ázsia legjobb mérnökei közül toboroz. A Rimini Street-nél dolgozó minden egyes terméktámogatási mérnök
(PSE) több, mint 10 éves gyakorlattal és tapasztalatokkal
rendelkezik az SAP alkalmazások támogatása, fejlesztése, bevezetése
és kezelése terén, ideértve az SAP licenctulajdonosok által
világszerte használt SAP R/3 4.x, ECC 5.0, ECC 6.0, BW 3.5 és
korábbi verziókat is. Mivel mindegy egyes ügyfelet saját, a számára
kijelölt PSE támogat, a Rimini Street ultragyors szolgáltatása az év
365 napján, a nap 24 órájában igénybe vehető. A garantált válaszidő
30 perc bárhol a világon, az átlagos válaszidő azonban valójában
mindössze 3,5 perc. A termék testre szabásának támogatása ingyenes,
és az ügyfél aktuális szoftververziójának támogatása legalább 10
éven át garantált anélkül, hogy kötelező frissítéseket kellene
végrehajtania.
"A Rimini Street-nek nagy örömére szolgál, hogy bizonyítottan
hatékony, díjnyertes szoftvertámogatási szolgáltatásainak
kiterjesztése révén most már a BusinessObjects licenctulajdonosok
részéről jelentkező igényeket is ki tudjuk elégíteni szerte a
világon" - mondta el Seth Ravin, a Rimini Street vezérigazgatója.
"Miután az általunk nyújtott szolgáltatások értékét összevetették a
szoftvertulajdonos által kínált támogatás értékével, már most több
mint 600 szervezet, köztük számos BusinessObjects licenctulajdonos,
döntött úgy, hogy az SAP és az Oracle helyett a Rimini Street által
nyújtott támogatást veszik igénybe. Döntésük nyomán a Rimini Street
ügyfelei jelentős költségmegtakarítást érnek el, és gyorsabb
kiszolgálásban részesülnek. Úgy látjuk, erőteljes a nemzetközi
kereslet mutatkozik a Rimini Street BusinessObjects terméktámogatási
szolgáltatásai iránt, és örömmel segítünk a licenctulajdonosoknak,
hogy a Rimini Street szolgáltatásainak igénybe vételét lehetővé tévő
szolgáltatóváltást a lehető legkönnyebben lebonyolíthassák."
Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását
harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő
cég. A vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével
újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási
szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási
költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos
költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek
felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében
érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10
évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftververziójukat
anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene
végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatból kikerülő nemzetközi
cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe
tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül
több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható,
független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson
el a www.riministreet.com internetes oldalra, vagy tárcsázza az
USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 702-839-9671-as
telefonszámot.
A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc.
védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat
tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva. Kapcsolat: Rimini Street, Inc. Alma Park, 323-229-7282 apark@riministreet.com
Forrás: Rimini Street, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|