OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 25. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. május 16., csütörtök 09:52

A Southco a Rimini Street támogatásával nemzetközi szintre emeli SAP ECC 6.0 rendszerét (1. rész)
    ORLANDO, Fla. 2013. május 16., csütörtök (BUSINESS WIRE/OTS) - SAP SAPPHIRE NOW 2013 Konferencia - A vállalati szoftverek (ideértve az SAP AG [NYSE:SAP] szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ: ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. ma bejelentette, hogy az ipari zárak, zsanérok és rögzítéstechnikai termékek nemzetközi piacának egyik piacvezető cége, a Southco a közelmúltban befejezte SAP rendszerének stratégiai jelentőségű nemzetközi kiterjesztését a Rimini Street által támogatott SAP ECC 6.0 rendszerverzió alapján. A Southco-hoz hasonlóan szerte a világon több száz vállalat veszi igénybe a Rimini Street által harmadik félként nyújtott szoftvertámogatási szolgáltatásokat az ezzel kapcsolatos költségeik akár 90 százalékos csökkentése érdekében, miközben tovább bővítik vállalati szoftvercsomagjuk funkcióit, alkalmazási körét és kihasználtságát üzleti céljaik hatékonyabb megvalósítása érdekében. Ennek eredményeként a Rimini Street számos ügyfele, köztük a Southco is, a harmadik féltől igénybe vett támogatási szolgáltatások jóval alacsonyabb költségének köszönhetően elért megtakarításait olyan fontos üzleti és számítástechnikai fejlesztések finanszírozására tudja fordítani, amelyek közvetlenül befolyásolják nemzetközi versenyképességüket.

    Sikeres bevezetés az Egyesült Királyságban és Ázsiában részben a Rimini Street szoftvertámogatási szolgáltatásainak igénybe vétele révén megtakarított források felhasználásával.

    SAPPHIRE NOW 2013
    A Southco számítástechnikai költségei közt a második legjelentősebb tétel a szoftverkarbantartási költség volt.
    A Southco szerte a világon több tízezer, különböző ágazatokban - a repülőgépipartól kezdve az autógyártáson át a szórakoztató elektronikai cikkek és az orvosi műszerek gyártásáig - tevékenykedő ügyfelet szolgál ki. A vállalat jelenlegi SAP ECC 6.0 rendszerét Észak-Amerikában 2008-ban vezette be az üzleti tevékenysége szempontjából kulcsfontosságú tevékenységek, többek közt a gyártás, a szállítói lánc kezelése, az értékesítés és termékforgalmazás, valamint a pénzügyi folyamatok támogatása céljából, azzal a szándékkal, hogy egyetlen, globális SAP platformot hoz létre, amely a világ különböző pontjain működő összes Southco egységet lefedi majd. Miután azonban a világgazdaságban egyre inkább érezhetővé váltak a nemzetközi recesszió hatásai, a Southco számítástechnikai vezetője, Brice Salle elhalasztotta a rendszer globális kiterjesztését, hogy alaposan felmérhesse, milyen előnyöket hozhat a számítástechnikai költségvetés értékes dollárjainak kiadása. Vizsgálódásai során azt találta, hogy a számítástechnikai költségvetés második legnagyobb költségtételét a szoftverkarbantartási költségek jelentették. A Rimini Street által harmadik félként kínált támogatási szolgáltatások értékelésének alapján 2009-ben a Southco úgy döntött, hogy az SAP helyett a Rimini Street támogatási szolgáltatásait veszi igénybe SAP ECC 6.0 rendszeréhez.

    Az elért megtakarításokat az SAP rendszer Egyesült Királyságra és az ázsiai / csendes-óceáni térségre való kiterjesztésének finanszírozására fordították.
    A szoftvertulajdonos helyett a Rimini Street által nyújtott támogatási szolgáltatások igénybe vételének következtében a Southco éves SAP karbantartási díja egyik napról a másikra 50 százalékkal csökkent. Ehhez a jelentős megtakarításhoz hozzáadódtak azok az összegek is, amelyek a szoftvertulajdonos által nyújtott hagyományos, magas költségvonzatú szoftvertámogatási és karbantartási szolgáltatások helyett a Rimini Street hatékonyabb, az ügyfél egyedi igényeihez igazított támogatási programjának kihasználásából származtak. A Rimini Street egyedi igényeknek megfelelően testre szabott szolgáltatáscsomagja az év 365 napján, a nap 24 órájában igénybe vehető, prémium kategóriájú szolgáltatásokat, egy, az adott ügyfél számára kijelölt terméktámogatási mérnök (Primary Support Engineer [PSE]) közvetlen támogatását, a szoftver díjmentes testre szabását, az aktuális szoftververzió legalább 10 éves időtartamig garantált, kötelező frissítések nélküli támogatását foglalja magában, és így kiküszöböli a további karbantartási források felhasználásával, illetve a szoftvertulajdonos szükségtelen, drága szolgáltatásainak kényszerű igénybe vételével járó költségeket. A Rimini Street által harmadik félként nyújtott támogatási szolgáltatásokból származó jelentős költségmegtakarítás lehetővé tette a Southco számára, hogy 2010-ben a szükséges finanszírozási források birtokában újraindítsa az SAP programjának korábban leállított nemzetközi kiterjesztését célzó nagy jelentőségű projektjét. A Southco 2011-ben kiterjesztette a programot az Egyesült Királyságra, majd 2012 júliusában Kínában, Tajvanon és Hongkongban további négy helyszínen vezette be sikeresen. (folyt.)



2013. május 16., csütörtök 09:52

A Southco a Rimini Street támogatásával nemzetközi szintre emeli SAP ECC 6.0 rendszerét (2. rész)
    

    A nemzetközi jelenlét és az ügyfeleink igényeire való gyors reagálás a Southco üzleti modelljének fontos elemeit képezik, ezért ez a nemzetközi projekt a vállalat legfontosabbnak tekintett kezdeményezése. A Rimini Street értékes segítőtársnak bizonyult SAP rendszerünk nemzetközi szintre emelésében, és hozzájárult ahhoz, hogy e feladat végrehajtása nem hátráltatta üzleti tevékenységünket és nem rontotta az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink minőségét" - fejtette ki Salle. "A Rimini Street támogatásával belső erőforrásainkat képesek voltunk az SAP Egyesült Királyságra és Ázsiára való kiterjesztésére összpontosítani, mivel biztosak lehettünk abban, hogy a cégünk számára kijelölt terméktámogatási mérnök és a Rimini Street csapata stabil és megfelelően támogatott SAP platformot biztosít számunkra."
A Southco jelenleg a projekt következő fázisát tervezi, amelynek során a Kínában található legnagyobb létesítményében is bevezetésre kerül majd a nemzetközi SAP program a jövő évben. Ezen felül további bevezetéseket is tervez más ázsiai létesítményeiben, ideértve Koreát, Japánt, valamint Ausztráliát és Indiát.

    A harmadik félként támogatási szolgáltatásokat nyújtó, piacvezető Rimini Street dinamikus növekedése tovább folytatódik
    A Fortune Magazin 500 legnagyobb nemzetközi céget tartalmazó listáján szereplő óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül szerte a világon több mint 600 ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint harmadik félként támogatási szolgáltatásokat nyújtó megbízható, független szolgáltatót, amelynek támogatásával bevezethetnek számos, a szervezet általános teljesítményét növelő fejlesztést. A Rimini Street ügyfelei közül 71 szerepel a Fortune Magazin 1000 legnagyobb amerikai céget felsoroló listáján, és 15 az 500 legnagyobb nemzetközi szervezetet tartalmazó listán. A cég több mint 70 országban támogatja ügyfelei tevékenységét, és rendelkezésére állnak az erőforrások ahhoz, hogy szolgáltatásait akár 200 országban is kínálhassa.
    "A Southco remek példája annak, hogy a Rimini Street szolgáltatásainak igénybe vétele mellett döntő szervezetek az ezáltal elért költségmegtakarításaikat új funkciók bevezetésének, rendszereik bővítésének és új helyszínekre, üzleti egységekre és leányvállalatokra való kiterjesztésének, valamint nyereségüket közvetlenül érintő növekedési projekteknek a finanszírozására tudják fordítani" - magyarázta Seth Ravin, a Rimini Street vezérigazgatója. "A Rimini Street ügyfelei olyan innovatív szervezetek, amelyek folyamatosan törekednek üzleti teljesítményük javítására, és meglévő Oracle és SAP szoftverbefektetéseik minél jobb kiaknázására. A Rimini Street elsőrangú támogatási szolgáltatásainak előnyeit több száz ügyfél élvezi, miközben számítástechnikai támogatási kiadásaik terén 90 százalékos megtakarítást érnek el."

    Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
    A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég. A vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10 évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftververziójukat anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatból kikerülő nemzetközi cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható, független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson el a www.riministreet.com  internetes oldalra, vagy tárcsázza az USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 702-839-9671 -as telefonszámot.
    A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc. védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva.


Kapcsolat:
Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282
apark@riministreet.com

Forrás: Rimini Street, Inc.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.