2016. március 16., szerda 12:00 |
A DEICHMANN CIPŐ több, mint 5 millió pár cipőt adott el |
|
Budapest, 2016. március 16., szerda (OTS) - A piacvezető szerep tovább erősödött / 7,6 százalékos forgalomnövekedés - A DEICHMANN CIPŐ az elmúlt évben tovább erősítette piacvezető szerepét. Az eladott pár cipők száma 2015-ben - először a vállalat magyarországi megjelenése óta - 5 millió fölé emelkedett: A vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül 5,14 millió pár cipőt adott el (2014: 4,95 millió). Ez alapján pusztán a számokat figyelve minden második magyar ember DEICHMANN cipőt visel. A bruttó forgalom 7,6 százalékos növekedéssel 38,3 milliárd forintra emelkedett (2014: 35,6 milliárd forint). A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben. |
"Az eredménnyel nagyon elégedettek vagyunk. 2006 óta folyamatosan
erősíteni tudjuk piacvezető szerepünket, mert mindig következetesen
vásárlóink igényeihez igazodunk" - mondja Czeczeli Tamás, a
DEICHMANN CIPŐ ügyvezető igazgatója. 2001-ben nyitotta meg a cég
első üzletét Magyarországon. A vállalat a tizenötödik évében is
terjeszkedik tovább. A következő évre 4 új üzlet nyitása valamint 9
korábbi üzlet átépítése szerepel a tervekben.
Magyarországi indulása óta a DEICHMANN CIPŐ folyamatosan
fejlesztette kínálatát. A vállalat ma már kombinálja a hagyományos
üzletek előnyeit és az internet kínálta lehetőségeket: 2014 óta a
vásárlók a www.deichmann.com oldalon online is tudnak vásárolni -
szállítási költségek nélkül, a nap 24 órájában. Amennyiben nem
megfelelő a kiszállított cipő az üzletekben kicserélhető az ország
egész területén. Múlt évtől a DEICHMANN CIPŐ 'Ship to home'
szolgáltatást is kínál vásárlóinak. Amennyiben nincs az üzletben
megfelelő méret a választott cipőből, a vásárló helyben
megrendelheti azt, majd kényelmesen egyenesen az otthonába
szállíttathatja. Tavasszal elindul egy új szolgáltatás a
"Click&Collect", ami lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket
a Deichmann üzletekben vegyék át a vásárlók.
"Omnichannel stratégiánk keretében következetesen összekötjük a
hagyományos kereskedelem eszközeit az online shop nyújtotta
lehetőségekkel. Vásárlóink így mindenütt a legkisebb erőfeszítéssel
juthatnak a kívánt cipőhöz. Szeretnénk számukra az egyes csatornák
és lehetőségek közötti váltást olyan egyszerűvé és kényelmessé
tenni, amennyire csak lehetséges" - mondja Czeczeli Tamás.
"Szeretnénk vásárlóink számára mindig és mindenhol megbízható
szolgáltatást és kényelmet nyújtani."
A DEICHMANN csoport 2015-ben 8,3 százalékkal nőtt
A DEICHMANN CIPŐ Magyarországon az esseni székhelyű DEICHMANN
csoport tagja. A családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb
cipőkereskedője. A DEICHMANN csoport 2015-ben újra
forgalomnövekedést tudott elérni, emellett nőtt az eladott cipők és
az üzletek száma is. A 23 európai országban és az Egyesült
Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9
milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt (nettó 4,6 milliárd euró).
Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék. A
cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el
üzleteiben és online shopjaiban. A csoport 2015.12.31-én 3710
üzletet működtetett (2014: 3.600) és 37.300 munkatársat
foglalkoztatott (2014: 36.150). Idén a DEICHMANN hozzávetőleg 233
millió eurót invesztál a nemzetközi infrastruktúrába.
Médiakapcsolat: DEICHMANN Cipő, Magyarország Herr Mónika Tel. +36 (1) 263 6680 monika_herr@deichmann.com
DEICHMANN csoport Sonja Schröder-Galla Tel. + 49 (0) 201 86 76-962 sonja_schroeder-galla@deichmann.com
Az esseni (Németország) székhelyű DEICHMANN SE megalapítására
1913-ban került sor, a cég mai napig 100 százalékban az alapító
család tulajdonában van. A vállalat piacvezető az európai
cipőkereskedelemben és világszerte 37.300 munkatársat foglalkoztat.
DEICHMANN név alatt működnek üzletek Németországban, Ausztriában,
Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában,
Horvátországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon,
Nagy-Britanniában, Olaszországban, Oroszországban, Portugáliában,
Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában,
Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. A csoport ezen kívül
jelen van az Egyesült Államokban (Rack Room Shoes/Off Broadway),
Hollandiában (vanHaren), Svájcban (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport).
Németországban a Roland SE is a cégcsoporthoz tartozik. A MyShoes SE
üzleteivel a vállalat jelen van Németországban, Ausztriában és
Svájcban.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|