2019. január 28., hétfő 12:08 |
 A P&G 11 márkájával csatlakozik egy környezetbarát és kényelmes e-vásárlási platformhoz, a TerraCycle Loop rendszeréhez (1. rész) |
|
Davos, Svájc, 2019. január 28., hétfő (Business Wire/OTS) - A hagyományos kereteket forradalmasító modell Párizsban és New Yorkban kerül kipróbálásra 2019-ben - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma bejelentette, hogy legnépszerűbb termékeinek egy része mostantól újrahasználható, újratölthető csomagolásban kerül forgalmazásra annak az erőfeszítésnek az eredményeként, melynek célja, hogy szerte a világon megváltoztassa az emberek hozzáállását az egyszer használatos csomagolásokhoz és a hulladékhoz. Továbbá a vállalat az újrahasznosítási ágazat nemzetközi vezető vállalata, a TerraCycle által kifejlesztett, a termékek csomagolásának körforgását biztosító e-kereskedelmi platformmal, a LoopTM-pal való együttműködés részeként új, a hulladékképződés mérsékléséhez hozzájáruló, "begyűjtésen és újrahasznosításon" alapuló megoldásokat is bevezet. A P&G legnagyobb globális márkái közül több, például a PanteneTM, a TideTM, a CascadeTM és az Oral-BTM is csatlakozik majd ehhez az innovatív platformhoz az év során. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20190124005087/en/
A Loop a világon az első olyan globális termékértékesítő platform,
amelynek célja, hogy a jelenlegi e-kereskedelmi megoldásoknál
nagyobb mértékben környezetbarát és kényelmesebb termékbeszerzési
forrás legyen azáltal, hogy biztosítja a termékek csomagolásának
körforgását a csomagolás összegyűjtése, megtisztítása, újratöltése
és újrafelhasználása révén. A Loop biztosítja ügyfelei számára a
használt termékek begyűjtését az ügyfél lakhelyén, és gondoskodik a
begyűjtött termékek újrafeldolgozásáról vagy újrahasznosításáról. A
P&G az első fogyasztásitermék-értékesítő vállalat volt, amely
csatlakozott a Loophoz.
A Világgazdasági Fórum idei éves találkozóján, a svájci Davos-ban
bejelentett együttműködés hozzájárul a P&G 2030-ra kitűzött
fenntarthatósági céljait meghatározó, Ambition 2030 elnevezésű
program megvalósításához, valamint a vállalat azon
kötelezettségvállalásának teljesítéséhez, hogy a fenntarthatósági
célokat átültesse a mindennapi gyakorlatba.
A P&G tudósai és mérnökei olyan innovatív gyártási, csomagolási és
forgalmazási megoldásokat dolgoztak ki, amelyek a fogyasztók
kényelmét szolgálják és megvalósíthatóvá teszik a programban részt
vevő vásárlók számára a fenntartható életmódot. A Loop platformon
tizenegy P&G márka lesz elérhető három különféle formátumban. A Loop
rendszere valós piaci értékesítés során kerül érvényesítésre és
optimalizálásra 2019 közepétől New York-ban és Párizsban.
Tartós csomagolás A háziasszonyok kedvencei, mint a Pantene, a Tide, a Cascade és a
CrestTM számára új, tartós és újratölthető csomagolást terveztek,
így a termékek mostantól szemet gyönyörködtető, új jellemzőkkel bíró
és újfajta módokon használható flakonokban lesznek kaphatók.
- A Pantene hajsamponok és kondicionálók új, egyedi, tartós és
pillekönnyű, alumíniumból készült flakonban kerülnek forgalomba.
- A Tide, amely Amerika legkedveltebb mosószermárkája, szintén
szerepelni fog a Loop márkái közt: a teljes mértékben növényi alapú
Tide purclean mosószer mostantól egy új, tartós, rozsdamentes
acélból készült, egyszerű, csavaros kupakkal és az adagolást
megkönnyítő kiöntővel rendelkező flakonban vásárolható meg.
- A Cascade, amely folyamatosan kutatja, hogyan lehetne
hatékonyabbá és még nagyobb mértékben környezetbaráttá tenni a
mosogatást, egy új, rendkívül tartós csomagolást fejlesztett ki a
Cascade ActionPacs-hez, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára,
hogy kihagyják az előmosást.
- A Crest a szájhigiénia terén is törekszik a fenntarthatóságra.
Ennek a törekvésnek a kézzel fogható eredménye az a fenntartható,
újratölthető palack, amelyben az egyedülálló összetételének
köszönhetően friss leheletet biztosító és a foglepedék lerakódását
megelőző Crest Platinum szájvíz a jövőben a fogyasztókhoz kerül.
- Az ArielTM és a FebrezeTM tartós, újratölthető csomagolású,
kiskereskedelmi elárusítóhelyeken forgalmazott termékekkel vesz
részt a programban, egy új, közvetlenül a fogyasztónak való
értékesítési és újrahasznosítási modellt tesztelve.
Újrahasznosított termékek, újratöltött csomagolás
- Az Oral-B, amely már több mint 50 éve vezető szerepet játszik a
szájápolási termékek innovációja terén, újratölthető elektromos és
kézi fogkeféinek újrahasznosítható változatait fogja tesztelni. Az
Oral-B CLIC manuális fogkefék, amelyek ma már ikonikusnak számítanak
újfajta kialakításuknak köszönhetően, egy különleges mechanizmussal
rendelkező tartós nyelet kapnak, amely lehetővé teszi, hogy a
fogyasztó csak a fogkefe fejét cserélje le. A Loop platform pedig
újra feldolgozza mind a kézi, mind az elektromos fogkefék használt
fejeit.
- A GilletteTM és a VenusTM tartós csomagolásként szolgáló
prémiumkategóriás utazócsomagokat alakított ki, amelyekben a
fogyasztók tárolhatják a borotvák nyeleit, a termékek használt
alkotórészeit és a pengéket pedig a TerraCycle begyűjti a
fogyasztóktól újrahasznosítás céljára.
Használt higiéniai termékek újrahasznosítása
- A PampersTM és az AlwaysTM egy, a P&G és az Angelini Csoport
vegyesvállalata, a Fater által kifejlesztett, a használt higiéniai
termékeknek a fogyasztók lakhelyéről újrafeldolgozás céljára való
begyűjtésére szolgáló, úttörőnek számító technológiai megoldást fog
tesztelni. A technológia a használt nedvszívó higiéniai termékeket
másodlagos alapanyaggá alakítja át, amelyet azután egyéb, magasabb
értékű termékekben használnak fel.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. január 28., hétfő 12:08 |
 A P&G 11 márkájával csatlakozik egy környezetbarát és kényelmes e-vásárlási platformhoz, a TerraCycle Loop rendszeréhez (2. rész) |
|
Davos, Svájc, 2019. január 28., hétfő (Business Wire/OTS) - |
"Több mint 180 éves újítói múltunkra és a fogyasztókra vonatkozó
globális tapasztalatainkra és ismereteinkre építve azon
munkálkodunk, hogy lehetővé tegyük a felelősségteljes fogyasztást" -
magyarázta Virginie Helias, a P&G alelnöke és fenntarthatóságért
felelős vezetője. "Büszkék vagyunk arra, hogy ennek az ágazatokat
átformáló programnak a végrehajtása céljából a CPG (azaz csomagolt
fogyasztási cikkeket gyártó) vállalatok közül elsőként létesítettünk
partnerségi kapcsolatot a TerraCycle-lel, részeként annak a számos
egyéb tevékenységet felölelő stratégiának, mely Ambition 2030
célkitűzéseinknek megfelelően a fenntartható innováció
felgyorsítását és az ún. "körkörös" megoldások bevezetését szolgálja.
"Eljött az ideje annak, hogy cselekedjünk. Mindent megteszünk
azért, hogy a globális piaci jelenlétünk biztosította hatókört és
megbízható, globális márkáink erejét kiaknázva egyre több
fenntartható megoldást dolgozzunk ki. Az átalakulást, változást
szolgáló partnerségi kapcsolatok kulcsfontosságúak ennek a
küldetésnek a teljesítése szempontjából, mivel a siker csak
összefogással érhető el" - folytatta.
"Nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk a P&G-vel és más
globális márkákkal, kiskereskedőkkel, az alapvető infrastruktúrát
biztosító vállalatokkal és a Világgazdasági Fórummal a
felelősségteljesebb termékfogyasztás új módozatainak kidolgozása
érdekében" - nyilatkozta a TerraCycle vezérigazgatója, Tom Szaky. "A
Loop célja nem pusztán a csomagolási hulladékok kiküszöbölése, hanem
a termékfogyasztási élmény fokozása és a vásárlás megkönnyítése. A
Loop segítségével a fogyasztóknak a különleges kialakítású, tartós,
újrahasználható és teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásnak
köszönhetően lehetősége nyílik a felelősségteljes termékhasználatra.
A P&G-hez hasonlóan megbízható márkák erejének és hatókörének
kiaknázásával képesek leszünk elérni a modell megfelelő működéséhez
és céljainak eléréséhez szükséges méretet és szintet, és így
megváltoztatni a fogyasztási szokásokat."
Hogyan működik a Loop?
- VÁSÁRLÁS: A fogyasztók a Loop vagy a Loop kiskereskedő
partnereinek weboldalán keresztül a megbízható márkák termékeit
immár újratervezett, fenntartható csomagolásban vásárolhatják meg.
- KISZÁLLÍTÁS: A megvásárolt, tartós csomagolású termékek a
fogyasztókhoz a Loop egyedi tervezésű, modern szállítótáskájában
kerülnek kiszállításra, amelynek bevezetésével szükségtelenné válnak
az olyan egyszer használatos csomagolóeszközök, mint például a
kartondobozok.
- VÁSÁRLÓI ÉLMÉNY: A fogyasztók kényelmesen, könnyedén intézhetik
vásárlásaikat, és a megvásárolt árut elegáns, tartós és
újrahasználható csomagolásban kapják meg, amelynek köszönhetően nem
marad hátra kidobandó csomagolóanyag.
- BEGYŰJTÉS: A termék felhasználása után a fogyasztóknak nem kell
foglalkozniuk a csomagolás tisztításával vagy kidobásával: mindössze
annyi a dolguk, hogy azt beleteszik egy Loop szállítótáskába,
amelyet azután a Loop közvetlenül a fogyasztók otthonából begyűjt.
- TISZTÍTÁS: A Loop tudósokból álló csapata olyan egyedi
tisztítási technológiákat fejlesztett ki, amelyeknek alkalmazásával
a termékek biztonságosan újrahasznosíthatók.
- ÚJRATÖLTÉS, ÚJRAFELDOLGOZÁS VAGY ÚJRAHASZNOSÍTÁS: A Loop szükség
szerint, késedelem nélkül újratölti a termékek csomagolását és a
szállítótáskákban visszajuttatja az újratöltött
flakonokat/palackokat a fogyasztóhoz. A Loop gondoskodik az olyan
begyűjtött, újrafeldolgozható termékek, mint például a pelenkák,
intimbetétek, borotvapengék vagy fogkefefejek újrafeldolgozásáról és
újrahasznosításáról is.
A P&G Loopon keresztül elérhető termékei
Pantene Célunk az, hogy minél több nő számára minél több "Szuper frizura"
napot biztosítsunk, és ezért folyamatosan megújítjuk és
továbbfejlesztjük termékeinket és azok csomagolását is. Ez a fontos
megoldás segíthet kiküszöbölni a csomagolási hulladékok
termelődését, és ugyanakkor lehetővé teszi egy olyan hajsampon- és
kondicionáló-flakon bevezetését, amellyel kifejezhetjük az óceánok
és a környezet iránti szeretetünket. A TerraCycle Loop platformjával
való együttműködésünk célja, hogy az egyszer használatos, eldobható
műanyag flakonok helyett tartós flakonok használatára térjünk át, és
olyan ellátási láncot építsünk ki, amelyben a flakonok
újratöltésének köszönhetően nem képződik hulladék. Ezeket a
különleges, könnyű és mégis tartós alumíniumból készült flakonokat
úgy alakítottuk ki, hogy a Loop rendszerében megtisztíthatók,
újratölthetők és újrahasználhatók legyenek, és így hozzájáruljanak
annak a törekvésünknek és célunknak az eléréséhez, hogy az ágazat
egyik vezető, követendő példának számító vállalata legyünk.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. január 28., hétfő 12:09 |
 A P&G 11 márkájával csatlakozik egy környezetbarát és kényelmes e-vásárlási platformhoz, a TerraCycle Loop rendszeréhez (3. rész) |
|
Davos, Svájc, 2019. január 28., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Tide Tudjuk, hogy a tisztaság fontos - Önnek, a családjának és a
bolygónknak is. Ezért alkottuk meg a Tide purcleant, az első növényi
alapú mosószert, amely a Tide-éval azonos tisztító hatással
rendelkezik. Az új Tide purclean flakon rozsdamentes acélból készül,
amely egyszerű, tartós, csavaros kupakkal és az adagolást
megkönnyítő kiöntővel rendelkezik. Ha a flakonból kifogy a mosószer,
Önnek csak annyi a dolga, hogy betegye a flakont a Loop
szállítótáskába; a Loop ezután gondoskodik annak megtisztításáról,
újratöltéséről és visszajuttatásáról, így azt Ön máris újból
használhatja. Az egész család számára kialakított Tide purclean nem
tartalmaz színezéket, és érzékeny bőrűek ruháinak tisztítására is
tökéletesen alkalmas. A termék olyan gyártóüzemben készül, amely
megújuló szélenergiát vásárol villamosenergia-szükségletének
kielégítéséhez, és ahol egyáltalán nem képződik hulladéklerakókba
kerülő gyártási hulladék. A Tide purclean olyan környezettudatos
választás, amelyet a jövőnk szem előtt tartásával terveztünk.
Könnyítsen bolygónk terhein a Tide purclean használatával!
Cascade A Cascade® folyamatos kutatást végez annak érdekében, hogy egyre
jobbá tegye termékeit, és azokat új, környezetbarát, rendkívül
tartós csomagolásban hozza forgalomba. Ha a flakonból kifogy a
Cascade ActionPacs™, egyszerűen tegye az újratölthető flakont a Loop
szállítótáskába! A flakont a Loop megtisztítja, sterilizálja és
újratölti, így az rövid időn belül készen áll az újbóli használatra.
A Cascade Platinum ActionPacs™ még a 24 órával korábban az edényekbe
ragadt ételmaradékot is olyan tökéletesen eltávolítja, hogy a
fogyasztónak nincs szüksége az előmosásra, és így akár 15 gallon
(mintegy 60 liter) vizet is megtakaríthat egy mosogatógép-program
alatt. Ha ezt a számot megszorozzuk az összes előmosó programot
használó mosogatógép-használó számával, a vízmegtakarítás egyedül az
Amerikai Egyesült Államokban évente 150 milliárd gallonra (mintegy
568 milliárd liter) rúg.
Crest A Crest ágazatvezető a fenntartható szájvizek kifejlesztését célzó
innováció terén. A Crest alkohol-, peroxid- és parabénmentes
Platinum szájvize felfrissíti a leheletet és segít megvédeni a
fogakat a lepedékképződéstől. A Crest Platinum hamarosan egy
gyönyörű, újratölthető, rozsdamentes acélból készült, szilikonbélésű
kupakkal zárható palackban lesz elérhető. Mivel az újratöltött
palackok közvetlenül a fogyasztók lakhelyére kerülnek kiszállításra,
többé már nem kell a cipelni a nehéz szájvizes palackokat a
szelektívhulladék-gyűjtőbe. Ez valóban ok a mosolyra.
Ariel Tudjuk, hogy fontos a kifogástalan tisztaság, és az is, hogy az a
lehető legkevesebb mosószer felhasználásával legyen elérhető -
Önnek, a családjának és a bolygónknak egyaránt. Ezért alkottuk meg
az Ariel Pod mosókapszulát, amely a legmodernebb, tökéletes
tisztaságot biztosító mosószer. Az Ariel Pod mosókapszulákat most
új, családi csomagolásban kínáljuk, amelyet kifejezetten tartós
használatra fejlesztettünk ki. Ha elfogy a mosószere, egyszerűen
tegye be az újratölthető dobozt a Loop szállítótáskába, és a Loop
gondoskodik annak megtisztításáról, sterilizálásáról, újratöltéséről
és Önnek való kiszállításáról. Többé már nincs szükség arra, hogy
hazacipelje a mosószert az üzletből és nem kell kidobnia a
mosószeres dobozt, ha kifogy belőle a mosószer. Az Ariel 3 az 1-ben
Pod mosókapszulákkal még alacsony mosási hőmérsékleten is az Ariel
mosószerektől megszokott, kifogástalan tisztaságot érheti el. A
termék Franciaországban készül, egy olyan gyártóüzemben, amely
megújuló szélenergiát vásárol villamosenergia-szükségletének
kielégítéséhez, és ahol egyáltalán nem képződik hulladéklerakókba
kerülő gyártási hulladék. Az Ariel Pod mosókapszulák a bolygó
vízkészletének megóvása és jövőnk biztosítása érdekében 70%-kal
kevesebb vizet tartalmaznak, mint a folyékony Ariel mosószerek. A
termék gyermekek elől elzárva tartandó.
Febreze A környezetvédelem iránti folyamatos elkötelezettségének jegyében a
Febreze legújabb fejlesztésű, az Amerikai Egyesült Államokban
Febreze ONE, Európában pedig Zero% néven forgalmazott termékét
elérhetővé teszi a Loop platformon keresztül is, mivel a termék
újrahasználható és újrahasznosítható csomagolásban kerül
kiszerelésre. A hajtóanyag nélküli, nehéz illatanyagoktól mentes
Febreze ONE/Zero% mind légfrissítésre, mind textíliák (szövetek)
szagmentesítésére használható. A kukoricakeményítőből kivont
ciklodextrint alkalmazó, 90%-ban vízalapú, szabadalmaztatott
technológiájú készítmény nem pusztán elfedi, hanem semlegesíti és el
is távolítja a levegőből a kellemetlen szagokat. A Febreze már
régebb óta résztvevője a TerraCycle újrahasznosítási programjának,
amelynek eredményeként ez idáig 1000000 darab Febreze csomagolás
került előállításra hulladéklerakókból származó csomagolóanyagokból
szerte a világon. *Forrás: Internetes felmérés, 2017. október, Franciaország és
Egyesült Királyság, a 221 válaszadó 63%-a
Oral-B Az Oral-B, amely már több mint 50 éve vezető szerepet játszik a
szájápolási termékek innovációja terén, újratölthető elektromos és
kézi fogkeféinek újrahasznosítható változatait fogja tesztelni. Az
Oral-B a kézi fogkefék egy úttörő jellegű átalakításával létrejött
terméket, az Oral-B CLIC fogkefét kínálja majd a Loop platformon. A
ma már ikonikusnak számító újfajta kialakításnak köszönhetően
csökken a műanyag hulladék mennyisége, mivel a fogkefék nyele egy
tartós, egyedi, prémium minőségű ásványi anyagokon alapuló kompozit
anyagból készül, és egy különleges ClicFit™ mechanizmussal
rendelkezik, mely lehetővé teszi, hogy a fogyasztó csak a fogkefe
fejét cserélje le. A Loop platform gondoskodik mind a kézi, mind az
elektromos fogkefék használt fejeinek újrafeldolgozásáról.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. január 28., hétfő 12:10 |
 A P&G 11 márkájával csatlakozik egy környezetbarát és kényelmes e-vásárlási platformhoz, a TerraCycle Loop rendszeréhez (4. rész) |
|
Davos, Svájc, 2019. január 28., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Gillette A Gillette több mint 115 éve biztosít precíziós technológiával
készült, kiemelkedő teljesítményt nyújtó termékeket, több mint 800
millió férfi életét könnyítve meg termékeivel szerte a világon. A
Gillette Fusion5™ ProShield borotvát a hagyományos csomagolás
helyett a Gillette mostantól egy prémium minőségű utazócsomagban
kínálja, így fogyasztók nem csak a nyelet, hanem az utazócsomagot is
hosszú ideig használhatják. A borotvapenge egy hónapon át
használható, és amikor az uraknak új pengére van szükségük, a
használt pengét a Loop szállítótáskába teszik, és azt a Loop
újrafeldolgozza.
Gillette Venus A Gillette Venus, amely a világ elsőszámú női borotvamárkája, egy
újabb lépést tesz a márka azon céljának elérése érdekében, hogy
termékeinek csomagolása 100%-ban újrahasznosítható vagy
újrafelhasználható legyen, illetve olyan tartós és fenntartható
termékmegoldásokat dolgozzon ki, amelyek világszerte tetszésre
találnak a nők körében. A Gillette Venus ösztönzi a tartós borotvák
használatát, és támogatja az újrahasznosító rendszereket magukban
foglaló ellátási láncok kiépítését. Bemutatjuk legújabb
innovációnkat, a Venus Platinum Extra Smooth borotvát. Ez az első
fém nyéllel rendelkező Venus borotva, amely ergonomikus kialakítása
révén megkönnyíti a borotvafej irányítását a borotválkozás során, és
hosszú távon, tartósan használható a nők mindennapos szépségápolási
céljaira. Az 5 darab kiváló minőségű pengét tartalmazó doboz
újrahasznosítható fémből készül. Amikor az összes penge
elhasználódik, a dobozt egyszerűen be kell tenni a Loop
szállítótáskába, amelyet a Loop elszállít, és gondoskodik a pengék
újrahasznosításáról, a fogyasztóknak pedig kiszállítja a megrendelt
új pengéket.
Pampers és Always A Pampers és az Always elkötelezettek a környezeti fenntarthatóság
iránt, és úgy gondoljuk, szerepet kell vállalnunk a műanyag
hulladékok mennyiségének csökkentésében és a körkörös gazdaság
létrehozásában. Úttörő szerepet töltünk be egy kategóriájában a
legjobbnak számító, higiéniai termékeket (beleértve a pelenkákat és
a női tisztasági betéteket) újrahasznosító program bevezetésében
annak érdekében, hogy az elhasznált termékeket "újjáélesszük". A
Pampers és az Always a világ első pelenkákat és nedvszívó higiéniai
terméket gyártó márkája, amely a Fater új, modern technológiáját
alkalmazza a pelenkák magasabb értékű termékekben való
újrafelhasználására. A Fater a P&G és az Angelini Csoport
vegyesvállalata, a Pampers és Always termékek olaszországi gyártója.
A Loop platformon cégünk első alkalommal fogja tesztelni ezt a
technológiát előre kiválasztott franciaországi fogyasztók
bevonásával. A nedvszívó higiéniai termékek gyűjtése céljára egy
tartós és újrahasználható tárolót szállítunk ki a fogyasztó
lakhelyére, amelyben Pampers és Always termékek találhatók. A
tárolót kifejezetten úgy alakítottuk ki, hogy több célra is
használható legyen - légmentesen záródik, a szagok kiszivárgásának
megakadályozása céljából szénszűrővel van felszerelve, könnyen
kezelhető, billenő tetővel rendelkezik, és esztétikus kialakítása
révén bármilyen otthonba jól illik. Egyszerűen tegye bele a használt
pelenkákat és betéteket, és amikor a tároló megtelik, kérje az
elszállítását! A tárolót a Loop megtisztítja, sterilizálja, feltölti
új Pampers és Always termékekkel, majd visszaszállítja Önnek, az Ön
által elhasznált nedvszívó higiéniai termékeket pedig eljuttatja az
újrafeldolgozó üzemekbe.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt!(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. január 28., hétfő 12:10 |
 A P&G 11 márkájával csatlakozik egy környezetbarát és kényelmes e-vásárlási platformhoz, a TerraCycle Loop rendszeréhez (5. rész) |
|
Davos, Svájc, 2019. január 28., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Amit a TerraCycle-ről tudni kell…
A TerraCycle egy innovatív hulladékkezelő vállalat, amelynek
küldetése a hulladékok képződésének kiküszöbölése®. A 21 országban
tevékenykedő TerraCycle vezető fogyasztásicikk-gyártó cégekkel,
kiskereskedőkkel, városokkal és létesítményekkel működik együtt
különféle termékek és a termékcsomagolások újrahasznosítása
érdekében, kezdve a használt pelenkáktól egészen a
cigarettacsikkekig, gondoskodva arról, hogy azok ne a
hulladéklerakókba vagy hulladékégetőkbe, hanem újrafeldolgozásra
kerüljenek. Ezen felül a TerraCycle vezető fogyasztásicikk-gyártó
cégekkel való együttműködése kiterjed a nehezen újrafeldolgozható
hulladékok (például az óceánokból származó műanyagok)
termékgyártásban és -csomagolásban való felhasználási lehetőségeinek
feltárásására is. 15 évvel ezelőtti alapítása óta a TerraCycle több
mint 200 fenntarthatósági díjat nyert el, és mintegy 25 millió
dollárt adományozott iskolák és jótékonysági szervezek számára.
További információkért a TerraCycle-ről, illetve a cég
újrafeldolgozási programjaiban való részvételi lehetőségekről
kérjük, látogasson el a következő internetes címre:
www.terracycle.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190124005087/en/
Kapcsolat: Becky East Associate Director, H&K Strategies Becky.East@hkstrategies.com +442074933093
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|