2019. június 4., kedd 13:33 |
A Mary Kay doktori disszertációs díjakat osztott ki az Academy of Marketing Science 2019-es éves konferenciáján (1. rész) |
|
Dallas, USA, 2019. június 4., kedd (Business Wire/OTS) - Az AMS Mary Kay doktori disszertációs díjak a doktori disszertációjukat készítő hallgatók számára biztosítanak pénzbeli támogatást tanulmányaik befejezéséhez - Az Academy of Marketing Science (Marketingtudományi Akadémia) 2019-es éves konferenciáján Torontóban a vállalati társadalmi felelősségvállalás terén a vezető nemzetközi cégek közé tartozó Mary Kay ma közzétette a vállalat doktori disszertációs díjai (Mary Kay Doctoral Dissertation Award [Doktori Disszertációs díj] és Doctoral Dissertation Proposal Award [Doktori Disszertációs Javaslat díj]) nyerteseinek listáját. A díjak, amelyeket az ikonikus szépségápolási vállalat már 25 éve minden évben kiad, a marketingről doktori disszertációt író hallgatók munkáját ismerik el a disszertáció keretében végzett kutatásaik és az AMS éves konferenciáján a disszertációjuk témájában tartott előadásuk minősége alapján. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/
Az AMS Mary Kay doktori disszertációs díjai a neves egyetemek,
illetve felső szintű, általános, üzleti vagy vállalatvezetési
tanulmányokat biztosító intézmények doktori disszertációjukat
készítő hallgatóinak kutatási eredményeit ismerik el. Az idei
nyertesek a következők:
Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award - 2019:
1. Shaobo Li, Nanyang Technological University, Szingapúr
2. Junzhou Zhang, Old Dominion University
Mary Kay Doctoral Dissertation Award - 2019:
1. Kiran Pedada, Texas Tech University
2. Anh Dang, Old Dominion University
3. Martin Hirche, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science,
University of South Australia
"A Mary Kay fontosnak tartja, hogy támogassa független értékesítési
munkatársainak és alkalmazottainak az innováció, a képességek
kibontakoztatása és a folyamatos továbbképzés érdekében tett
erőfeszítéseit szerte a világon" - magyarázta Beth Lopez, a Mary Kay
Global Sales Education (Globális értékesítési képzés) egységének
elnökhelyettese. "Az idei AMS éves konferencián előadott
disszertációs prezentációk lenyűgözőek voltak, így nagy várakozással
tekintünk az elé, hogy nyerteseinknek további mentori segítséget és
hálózatépítési lehetőségeket biztosíthassunk a folyamatos
továbbképzés terén kitűzött céljaik eléréséhez."
A Mary Kay Dissertation díj és a Mary Kay Dissertation Proposal díj
nyerteseinek nevét Michelle Haurilak, a Mary Kay Canada PR, Digital
& Product Marketing (Közönségkapcsolatok, digitális és
termékmarketing) igazgatója jelentette be a május 30-án, csütörtökön
tartott díjátadó banketten.
"A Mary Kay Dissertation és Dissertation Proposal díjjal
kapcsolatos előadások fontos részét képezik az Academy of Marketing
Science éves konferenciájának" - mondta el O.C. Ferrell, az Academy
of Marketing Science elnöke. "A Mary Kay aktív részvétele a
konferencián lehetőséget biztosít a díj várományosainak számára,
hogy kapcsolatokat építhessenek ki a Mary Kay vezető
tisztviselőivel. A disszertációk konferencián való bemutatásának
(amely a díjak elnyerésének egyik feltétele) legfontosabb célja az
ágazati szakemberek és a doktori disszertációt készítő hallgatók
közti kapcsolatok javítása. Az Akadémia rendkívül nagyra becsüli a
Mary Kay elkötelezettségét az éves konferenciánkon való részvétel
iránt." További információkért az Academy of Marketing Science-ről kérjük,
kattintson ide. https://www.ams-web.org/default.aspx
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Több mint 55 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a
nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését
akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését
tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson
ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan
termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul
annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a
felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független
szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek
tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási,
dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek előállítása iránt. A
Mary Kay Alapítványon (Mary Kay FoundationSM) keresztül a vállalat
ez idáig több mint 78 millió USA dollárt adományozott rákkutatási
célokra, valamint a családon belüli erőszak áldozatai számára
létesített menedékházak létesítése céljára. Mary Kay Ash eredeti
elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és
ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs
egy lépéssel közelebb juttatja cégünket.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. június 4., kedd 13:33 |
A Mary Kay doktori disszertációs díjakat osztott ki az Academy of Marketing Science 2019-es éves konferenciáján (2. rész) |
|
Dallas, USA, 2019. június 4., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit az Academy of Marketing Science-ről tudni kell…
Az Academy of Marketing Science egy nemzetközi, tudományos,
szakmai, non-profit szervezet, amelynek célja magas szintű normák
kialakítása és a kiválóság elősegítése a marketing ismeretek
bővítése során, illetve a marketing ismeretek terjesztése és a
marketing módszereinek továbbfejlesztése a marketing tudományok
terén való vezető szerep betöltése révén szerte a világon. Az
Akadémia küldetése megvalósítása érdekében elkötelezte magát a
legmagasabb szintű etikai normák és a szakmai együttműködés
megvalósítása iránt.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/
Kapcsolat: Mary Kay Inc. Corporate Communications marykay.com/newsroom 972.687.5332 or media@mkcorp.com
Forrás: Mary Kay Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|