2020. január 14., kedd 10:52 |
A Tommy Hilfiger közzétette Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű társadalmi vállalkozói versenye döntőseinek névsorát (1. rész) |
|
Amszterdam, 2020. január 14., kedd (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger közzétette a 2019. évi Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű versenye döntőjébe bekerült hat versenyző nevét. A most már második éve futó globális program célja a divat terén a befogadást és a pozitív változást elősegítő, innovatív megoldásokat kidolgozó induló (ún. "start-up"), illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún. "scale-up") vállalkozások támogatása. A döntősök kiválasztása a következő lépés a divatszektor előrehaladását támogató innovatív megoldások azonosításához és megvalósításához vezető úton. 2020. február 13-án a döntőbe került hat vállalkozó ellátogat a Tommy Hilfiger "Campus of the Future" elnevezésű, Hollandiában, Amszterdamban található létesítményébe, ahol a globális "Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge" nevet viselő rendezvényen bemutatják az általuk kidolgozott üzleti koncepciót egy, a Tommy Hilfiger képviselőiből és az üzleti életben és a fenntarthatóság terén vezetőnek számító szakemberekből álló zsűrinek. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/
"Öröm látni, hogy a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge
elnevezésű verseny második évadára ilyen sok, a befogadást és a
fenntarthatóságot elősegítő divatipar kialakításán munkálkodó
versenyző nevezett be" - nyilatkozta Tommy Hilfiger. "Elkötelezettek
vagyunk az ágazatunk legnagyobb kihívásainak leküzdését szolgáló
kreatív, innovatív megoldások támogatása iránt, és jómagam alig
várom, hogy a zsűri tagjaként idén is átadhassam a nyertes
vállalkozóknak a díjakat. Az ő optimizmusuk és egy pozitív jövő
formálása iránti elkötelezettségük mindannyiunk számára inspiráló
példa, és bizonyítéka annak, hogy ha összefogunk, képesek vagyunk
változást elérni."
Egy több szakaszból álló, négyhónapos folyamat során több mint 420
pályázó közül került kiválasztásra az a hat versenyző, akik
meghívást kaptak a Campus of the Future létesítménybe, ahol egy, a
társadalmi vállalkozások elismert szakértőiből álló, lelkes csapat
segítségével kidolgozhatják és "finomhangolhatják" üzleti tervüket.
A döntősök a következők:
- A bangladeshi székhelyű növekvő vállalkozás, az Apon Wellbeing,
amely gyárakon belül mindennapi szükségleti cikkeket méltányos áron
kínáló üzleteket nyit, ahol a vevők a gyáron kívüli üzletek áraihoz
viszonyítva 10%-os árengedménnyel vásárolhatják meg a termékeket,
továbbá létrehozott egy pontrendszert, amelynek keretében a munkások
az összegyűjtött pontokért ingyenes egészségbiztosítást és
egészségügyi szolgáltatást kapnak.
- Az amerikai székhelyű növekvő vállalkozás, a Stony Creek Colors,
amely természetes indigófesték előállítására alkalmas, fenntartható
módon termeszthető növényeket kínál olyan kis- és középméretű
dohánytermelő gazdaságoknak, amelyeket bevételük elvesztésének
veszélye fenyegeti a dohány iránti kereslet visszaesése miatt. A
Stony Creek Colors által biztosított, értékesíthető terményt
biztosító növények lehetővé teszik a gazdálkodók számára, hogy
tovább üzemeltessék gazdaságukat, és így biztosítsák megélhetésüket.
- A holland start-up, az A Beautiful Mess, amely egy kreatív
weboldalt üzemeltet azzal a céllal, hogy menekülteket segítsen a
társadalmi és gazdasági függetlenség elérésében fenntartható
ruházati termékek előállítása révén.
- A Lab 141 nevű induló vállalkozás, melynek székhelye az Amerikai
Egyesült Államokban található, a vásárlók széles körének alakjára
illő ruhákat állít elő kis szériákban, 3 dimenziós nyomtatással. Az
általa alkalmazott módszerekkel a Lab 141 az ún. "méret nélküli"
divat koncepcióját népszerűsíti és ülteti át a gyakorlatba.
- Az indiai növekvő vállalkozás, a pizsamákat gyártó Sudara olyan
nők számára biztosít szakmai és varrási készségeket biztosító
képzést, akiknek sikerült kilépniük a szexiparból, vagy akiket az a
veszély fenyeget, hogy szexmunkássá válnak.
- A franciaországi növekvő vállalat, a Constant & Zoe funkcionális
és divatos ruhákat készít fogyatékkal élő férfiak, nők és gyermekek
számára.
A döntőben a nyerteseket kiválasztó neves zsűritagok a következők:
- Tommy Hilfiger úr
- Ankiti Bose, a Zilingo társalapítója és vezérigazgatója
- Noor Tagouri, újságíró, aktivista és előadó
- Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe
vezérigazgatója
- Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global & COO, a Tommy Hilfiger
Global és a PVH Europe pénzügyi vezetője
- Willemijn Verloop, a Social Impact Venture alapító tulajdonosa
- Steven Serneels, az EVPA vezérigazgatója és igazgatósági tagja
- Katrin Ley, a Fashion for Good ügyvezető igazgatója
A zsűri két nyertesnek összesen 150000 euró összegű nyereményt ítél
oda, amely üzleti tervük megvalósítására fordítható. Továbbá a Tommy
Hilfiger és az INSEAD globális szakértői egy egész éven át
mentorálják a nyerteseket, akik ugyanakkor bekerülnek az INSEAD
Social Entrepreneurship Programba (ISEP) is. Egy harmadik, 10000
euró összegű díjat az a döntős csapat vihet haza, amely a legtöbb
közönségszavazatot kapja.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. január 14., kedd 10:53 |
A Tommy Hilfiger közzétette Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű társadalmi vállalkozói versenye döntőseinek névsorát (2. rész) |
|
Amszterdam, 2020. január 14., kedd (Business Wire/OTS) - |
A Tommy Hilfiger álma az, hogy olyan divatot terjesszen el, amely
nyitottá teszi az embereket és áthidalja köztük a szakadékokat. A
márka hosszú távú, különösen a befogadásra és a cirkularitásra
összpontosító fenntarthatósági erőfeszítéseiről további információk
a következő internetes címen találhatók:
https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Ez úton is sok szeretettel invitáljuk a márka kedvelőit és
követőit, hogy csatlakozzanak a közösségi médiákban folyó
párbeszédhez a következő felhasználónevekre rákeresve:
#TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible és
@TommyHilfiger..
# # #
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cégcsoportja. A vállalat elsősorban magas minőségű,
egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női
ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim
kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és
szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és
forgalmaz. Ugyanakkor válogatott licenctulajdonosain keresztül a
Tommy Hilfiger kiegészítő "lifestyle" termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legkedveltebb divat- és ún. "lifestyle"
(bizonyos életstílust/életérzést képviselő) termékeket forgalmazó
cégeként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása
terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá
tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a TOMMY HILFIGER, a
CALVIN KLEIN, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a
Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmaz. A PVH több mint 38000 értékesítési partnere több mint 40
országban évente mintegy 9,7 milliárd USA dollár összegű árbevételt
ér el. Ez az alapja a PVH erejének.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Contact Baptiste Blanc Sr. Director, Communications and Earned Media E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com Tel: +31 62904 2334
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|