2022. június 8., szerda 15:07 |
A NielsenIQ felvásárolja a CGA-t piacvezető értékesítőhelyi mérési megoldások kiépítése céljából (1. rész) |
|
Chicago, 2022. június 8., szerda (Business Wire/OTS) - A felvásárlás révén lehetővé válik az első teljes kép megalkotása a szórakozóhelyeken való, illetve azokon kívüli italárusításról - A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ bejelentette, hogy felvásárolja a CGA-t, amely a szórakozóhelyi italárusításról biztosít megbízható meglátásokat. Ez az akvizíció a NielsenIQ CGA-ba való 2009. évi befektetésén alapul, és eredményeként megalkotható lesz az alkoholos italok értékesítésének mérését és a trendek azonosítását biztosító leginnovatívabb, legrészletesebb megoldás, melynek célja az ügyfelek támogatása a növekedésben. |
A NielsenIQ és a CGA összefog és felgyorsítja a teljes lefedettség
elérését célzó tevékenységeket, kiküszöböli a vakfoltokat, amelyekre
eddig az ügyfeleknek nem volt rálátásuk, és átfogó képet ad a
szórakozóhelyeken való, illetve azokon kívüli italárusításról. Az
ügylet példa nélkül álló mérföldkő az alkoholosital-ágazat számára,
és egyben izgalmas lehetőség arra, hogy a NielsenIQ páratlan
globális lábnyomát, megbízható adatait és innovatív platformját
összekapcsolja a CGA vezető értékesítéselemzési eszközeivel.
Az alkoholos italok piacának globális forgalma több mint 1,6 billió
USA dollár, amely az elkövetkező öt évben a várakozások szerint
7%-kal fog nőni. Az értékesítési csatornák szétforgácsolt volta
miatt az alkoholos italok piacán tevékenykedő globális szereplőknek
átfogó áttekintésre van szükségük a különféle csatornákon végzett
értékesítéseikről ahhoz, hogy hathatós terveket készíthessenek a
jövőre nézve. A piac növekedésének elősegítése érdekében a CGA
adatai és eszközei teljes mértékben beépítésre kerülnek a NielsenIQ
Connect platformjába, így az biztosítani tudja majd a piaci
versenyképesség megőrzéséhez szükséges, pontos adatokat és
analitikai megoldásokat. Az adatok gyors vizualizálására és
elemzésére való képesség lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy
megértsék a szórakozóhelyeken való, illetve azokon kívüli
értékesítés közti kölcsönhatásokat, azonosítsák a trendeket és
átfogó képet kapjanak a piacról.
"A szórakozóhelyeken való italértékesítés átláthatósága rendkívül
fontos az alkoholosital-ágazatban tevékenykedő ügyfeleink számára,
tekintve az ezen a csatornán keresztül értékesített termékek
hatalmas volumenét. A bárok, éttermek és éjszakai klubok bezárása a
COVID-járvány idején rávilágított arra, hogy milyen az átjárhatóság
a szórakozóhelyi értékesítési és a szórakozóhelyeken kívüli
értékesítési csatornák között" - magyarázta Kim Cox, a NielsenIQ
Client Success egységének rangidős alelnöke. "A CGA adatainak
Connect platformunkba való beépítése kulcsfontosságú a
szórakozóhelyi értékesítési és a szórakozóhelyeken kívüli
értékesítési csatornák közti interakció megértése, ügyfeleink
különféle csatornákon keresztüli értékesítési tevékenységének
elemzése és az üzleti teljesítményről való legátfogóbb kép
biztosítása szempontjából."
A szórakozóhelyi értékesítés jelentős értéket képvisel a dollárban
mért eladások terén, hiszen a fogyasztók hajlandók többet fizetni
azért, hogy a társasági élet helyszínéül szolgáló helyeken vagy
szórakozóhelyeken fogyaszthassák el italukat" - fejtette ki Phil
Tate, a CGA vezérigazgatója. "Ha áttekintjük a szórakozóhelyi és
szórakozóhelyen kívüli értékesítési silóadatokat, láthatjuk, hogy a
piac, a fogyasztói viselkedés, és a teljes üzleti teljesítmény
mérése terén léteznek vakfoltok."
"Ezzel a befektetéssel a NielsenIQ folytatja azt a folyamatot,
amely ágazatvezető adatmérési, analitikai és trendelemzési
eszközeinket kiegészítő, egyedi megoldásokkal rendelkező, vezető
vállalatokkal való együttműködés megvalósítására irányul" - mondta
Rachel White, a NielsenIQ UK & Ireland ügyvezető igazgatója. "Az
áttörést képviselő, vezető csatornalefedettséget biztosító, globális
szintű befektetések és innováció iránti elkötelezettségünk minden
bizonnyal elősegíti ügyfeleink növekedését szerte a világon."
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. június 8., szerda 15:08 |
A NielsenIQ felvásárolja a CGA-t piacvezető értékesítőhelyi mérési megoldások kiépítése céljából (2. rész) |
|
Chicago, 2022. június 8., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a
cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel
fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható
döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany
standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi
forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk
kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói
viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi
irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt
meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG-
(consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek])
gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb
hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik
növekedésüket.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több
mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a
világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért
látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com !
Amit a CGA-ról tudni kell…
A CGA Strategy Ltd a kereskedelmi étel- és italfogyasztási piac
szereplőinek kedvelt adatszolgáltatója és kutatási tanácsadó
partnere, amely piaci méréskre, fogyasztói magatartást vizsgáló
kutatásokra és lokációtervezésre szakosodott. Ami a CGA-t
megkülönbözteti a piac többi szereplőjétől, az a cég egyedülálló
hozzáférése háromféle kulcsfontosságú adathoz (ellátás, igény és
fogyasztók), melyek integrált elemzésével a legpontosabb és
legteljesebb képet tudja biztosítani a kereskedelmi (háztartásokon
kívüli) étel- és italfogyasztási piac bármely szereplőjének. A cég
Egyesült Királyságban (Manchesterben) és az USA-ban (Chicagóban)
működő irodáin keresztül a CGA szakértői a világ legnagyobb
fogyasztói márkái közül jó néhánnyal dolgoznak együtt, ideértve
italgyártókat, fogyasztóimárka-tulajdonosokat,
élelmiszer-beszállítókat és -nagykereskedőket, valamint poharazókat,
bárokat és éttermeket ellátó kiskereskedőket, illetve kormányzati
szervezeteket. Az 1992-en alapított CGA küldetésének tekinti, hogy
egyedülálló szórakoztatóipari adatbázisa és szakértői meglátásai
révén versenyelőnyt biztosítson ezeknek a márkáknak, és segítse őket
abban, hogy gyorsabban elérjék az általuk kitűzött célokat. További
információkért látogasson el a következő internetes címre:
www.cga.co.uk !
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220607005485/en/
Kapcsolat: Stephanie Manning (Európa) Stephanie.Manning@NielsenIQ.com Gillian Mosher (Észak-Amerika) Gillian.Mosher@NielsenIQ.com
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|