Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. június 2., kedd 16:02 |
Out of home részleget indított a Mediafield |
|
Budapest, 2015. június 2., kedd (OTS) - A divízió az OOH tervezésben
és vásárlásban segíti a médiaügynökség és ügyfelei munkáját. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150602_003.jpg
Mediafield Outdoor néven új OOH tervezésre szakosodott részleget
hozott létre a Mediafield.
A Mediafield Outdoor teljes körű szolgáltatást kínál a közterületi
kampányok tervezése és lebonyolítása során: legyen szó óriásplakát,
citylight, jáműreklám vagy egyedi OOH felületekről.
Támba Miklós (CEO) elmondása szerint a médiaügynökség egy új
megközelítéssel lépett a szegmensbe:
"A megszokott ügyfél - médiaügynökség - köztéri optimalizáló -
médiatulajdonos vonal helyett az évek során közvetlen kapcsolatot
alakítottunk ki a felülettulajdonos cégekkel, és házon belül
terveztük a kampányainkat. Ennek fő oka az ügyfeleink által elvárt
költséghatékony megoldások elérése valamint a független és rugalmas
felülettervezés igénye volt.
Több 100 országos ill. regionális kampány sikeres lebonyolítását
követően már kellő szakmai tapasztalattal és kiterjedt
kapcsolatrendszerrel rendelkeztünk ahhoz, hogy magasabb szintre
emeljük ügyfeleink kiszolgálását, és ezt egy önálló, új divízióba
szervezzük ki.
A Mediafield Outdoor bemutatkozó oldalán közzétettünk néhány értékes
szakmai anyagot, amelyet a magyar piacon eddig egyedülállónak
tartunk. Ilyen többek között a köztéri kreatívok tervezésénél
elkövetett 7 tipikus hibát bemutató cikkünk vagy az óriásplakát és
citylight kreatívok tesztelésére szolgáló online felületünk."
A Mediafield Outdoor olyan ügyfeleknek csinált többek között
kampányt, mint a Bvlgari, Zwack, Levi's, ELMŰ, Hervis, Michelin,
Kwizda, Honda Motors, Bárdi Autó vagy a Paulaner.
Hivatkozás: http://mediafieldoutdoor.hu
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|