Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. március 2., hétfő 12:05 |
A Validity végleges megállapodást kötött a 250ok felvásárlásáról, melynek eredményeként tovább bővül az elérhető legjobb technológiákon alapuló emailtámogató programokat tartalmazó termékportfóliója (1. rész) |
|
Boston, 2020. március 2., hétfő (Business Wire/OTS) - Az akvizíció eredményeként egyesülnek az e-mail-piac vezető cégei, és létrejön a kézbesíthetőségi elemzéseket kínáló szolgáltatók piacának legnagyobb globális adathálózata - A Validity, amely a minőségi színvonalat képviselő ügyféladatokat biztosító szolgáltatók közt az egyik legmegbízhatóbbnak számító vállalat, ma bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött az email- és kézbesíthetőségi elemzéseket biztosító szolgáltató, a 250ok felvásárlásáról. 2011-ben való alapítása óta a 250ok számos olyan kiváló emailkezelési szoftverprogramot és innovatív eszközt fejlesztett ki, amelyeket bármely vállalkozás használhat, legyen az bármilyen méretű szervezet. Az akvizíció révén bővülnek a Validity optimalizációs lehetőségei az emailszolgáltatók globális ökoszisztémájában. |
Az email továbbra is kulcsfontosságú ügyfélszerzési és -elkötelezési
eszköz a marketing szakemberek számára. Ugyanakkor egyre nagyobb
kihívást jelent annak elérése, hogy a kiküldött emailek ne
kerüljenek a levélszemét mappába, és illetve, hogy azokat szívesen
fogadják a címzettek. Az emailszolgáltatók minden tőlük telhetőt
megtesznek, hogy felhasználóikat megvédjék a "spam"-ektől (kéretlen
emailektől) és a biztonsági kockázatoktól, de a felhasználók
email-postaládájába még ennek ellenére is áradnak a nem
optimalizált, az ún. "szórjuk ki és imádkozzunk" (azaz a nem
célzott, találomra kiküldött) marketing üzenetek. Megfelelő adatok,
eszközök és iránymutatás hiányában még a legjobb email marketinges
szakemberek számára is nehéz feladat olyan emailek kiküldése,
amelyeket a címzett megnyit, illetve amelyek elérik a kívánt hatást.
Az online kiskereskedők árbevételszerzési lehetőségei és konverziós
rátája (azaz, hogy az üzenet felkelti-e címzett érdeklődését és
elindul-e az értékesítési folyamat a címzett és az email kiküldője
között) szempontjából kulcsfontosságú, hogy a kiküldött email ne
kerüljön a levélszemét mappába. A 250ok lehetővé teszi a marketing
szakemberek számára, hogy olyan emaileket készítsenek, amelyek
megérkeznek a címzett postaládájába, illetve megfelelő módon
célozzák meg a címzetteket, és ennek eredményeként magasabb
konverziós rátát, illetve végső soron nagyobb befektetésarányos
megtérülést érjenek el.
A 250ok 2011-ben kezdte meg innovatív analitikai és
kézbesíthetőségi szoftverek kidolgozására irányuló tevékenységét. A
vállalatot a korábban az ExactTargetnél dolgozó
email-kézbesíthetőségi szakember, Greg Kraios indította útjára. A
250ok által az email-marketinget használó cégek (mint például a
Marketo, a CDW, a National Geographic, a Crutchfield, a Furniture
Row és a PETA) számára kifejlesztett modern, innovatív eszközök
forradalmasították az emailkezelési szoftverek piacát. A 250ok
felvásárlásának eredményeként a Validity-hez kerül az
emailanalitikai ágazat legjobb szakemberei közül jó néhány, és így
még nagyobb sikerrel támogathatja ügyfeleit annak elérésében, hogy
kiküldött emaileik ne kerüljenek a levélszemét mappába.
"Az emailanalitikai piac nagyszámú szereplője közül a 250ok csapata
illik a legtökéletesebben a Validity gárdájához" - magyarázta Mark
Briggs, a Validity elnök-vezérigazgatója. "A két cég egyesített
analitikai platformja, emailanalitikai szakértelme és szinte a
teljes emailszolgáltató ügyfélkörre kiterjedő kapcsolathálózata
révén rendkívüli értéket képes biztosít a marketing szakemberek
számára szerte a világon."
A Validity legfontosabb emailszolgáltató ügyfelei közül jó néhány
veszi igénybe mind a 250ok termékeit, mind a Validity Return Path
elnevezésű termékét email kampányaik optimalizálásához. Az akvizíció
nyomán a Validity emailtámogató termékeket tartalmazó portfóliója
tovább erősödik a 250ok technológiáinak és szolgáltatásainak
köszönhetően, ideértve az alábbiakat:
- Kiküldhetőség- és hírnévelemzések
- Elkötelezési elemzések
- DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and
Conformance [domén alapú üzenethitelesítés, jelentéskészítés és
megfelelőség]) beállítása
- Emaildizájn-elemzések
- Levelezésilista-validáció
"Az elmúlt években mindent megtettünk azért, hogy az email
marketingesek számára világszerte a legmegfelelőbb, kiemelkedő
minőségű termékeket tudjunk kínálni ebben a számos szereplővel
rendelkező ágazatban" - emlékezett vissza Greg Kraios, a 250ok
alapítója és vezérigazgatója. "Amikor először találkoztam Mark
Briggs-zel, a Validity vezérigazgatójával, rögtön tudtam, hogy
beszélnem kelI vele az emailanalitikai szektorról, és azt is, hogy
milyen irányba szeretném terelni a beszélgetésünket. Most, hogy a
250ok a Validity részévé vált, együtt dolgozhatunk tovább azon, hogy
innovatív és kiváló termékek kifejlesztésével az email ökoszisztéma
minden szereplőjének értéket biztosítsunk." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. március 2., hétfő 12:05 |
A Validity végleges megállapodást kötött a 250ok felvásárlásáról, melynek eredményeként tovább bővül az elérhető legjobb technológiákon alapuló emailtámogató programokat tartalmazó termékportfóliója (2. rész) |
|
Boston, 2020. március 2., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A 250ok felvásárlása révén tovább erősödnek a Validity piaci
pozíciói és szélesedik az értékesítési és marketing szakemberek
számára piacvezető megoldásokat kínáló termékportfóliója. Az elmúlt
két évben a Validity több jelentős felvásárlási ügyletet hajtott
végre, melynek eredményeként tulajdonába kerültek a következő
vállalatok:
- A magas minőségű vállalati ügyfélkapcsolat-kezelési adatok
biztosítását lehetővé tévő alkalmazásokat fejlesztő CRMfusion
- Az emailhitelesítés terén a legmegbízhatóbb cégnek számító
globális platform, a BriteVerify
- Az emailek levélszemét mappába kerülését kiküszöbölő megoldások
terén az egyik globális piacvezető cég, a Return Path
- A Salesforce és egyéb platformok vezető grid alkalmazását
birtokló AppBuddy, valamint
- A vezető emailanalitikai platform, a 250ok
Az ügylet pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra. További
információkért a 250ok-ról kérjük, látogasson el a cég honlapjára:
https://250ok.com.
Amit a Validity-ről tudni kell…
A Validity 20 évvel ezelőtti megalapítása óta szerte a világon több
tízezer szervezet használta a cég megoldásait ügyfeleik
kiválasztása, az ügyfeleikkel való kapcsolatfelvétel, ügyfeleik
elkötelezése és megőrzése céljára a cég termékeinek használatával
gyűjtött megbízható adatokra támaszkodva, melyek kulcsfontosságú
előnyt biztosítottak számukra. A Validity vezető termékeinek
(DemandTools, BriteVerify, Return Path, Trust Assessments és
GridBuddy) mindegyike a legmagasabb minőségi színvonalat képviselő,
rendkívül hatékony megoldás a grid alapú CRM (ügyfélkapcsolati)
alkalmazások, a CRM adatok kezelése, az emailcím-hitelesítés és az
email-kézbesíthetőség elérését, illetve a kiküldött emailek
levélszemét-mappába érkezésének elkerülését szolgáló termékek
piacán. Ezek a megoldások sikeresebb kampányokat, több üzleti
lehetőséget, hatékonyabb értékesítést és végső soron gyorsabb
növekedést tesznek lehetővé a vállalatok számára. További
információkért kérjük, látogasson el honlapunkra (Validity.com) vagy
lépjen kapcsolatba cégünkkel a LinkedInen, az Instagramon és a
Twitteren.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200227005774/en/
Kapcsolat: Validity Media Relations Charlie Ungashick pr@validity.com
Forrás: Validity
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|