OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. május 2. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. március 2., hétfő 12:05

A Validity végleges megállapodást kötött a 250ok felvásárlásáról, melynek eredményeként tovább bővül az elérhető legjobb technológiákon alapuló emailtámogató programokat tartalmazó termékportfóliója (1. rész)
    Boston, 2020. március 2., hétfő (Business Wire/OTS) - Az akvizíció eredményeként egyesülnek az e-mail-piac vezető cégei, és létrejön a kézbesíthetőségi elemzéseket kínáló szolgáltatók piacának legnagyobb globális adathálózata - A Validity, amely a minőségi színvonalat képviselő ügyféladatokat biztosító szolgáltatók közt az egyik legmegbízhatóbbnak számító vállalat, ma bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött az email- és kézbesíthetőségi elemzéseket biztosító szolgáltató, a 250ok felvásárlásáról. 2011-ben való alapítása óta a 250ok számos olyan kiváló emailkezelési szoftverprogramot és innovatív eszközt fejlesztett ki, amelyeket bármely vállalkozás használhat, legyen az bármilyen méretű szervezet. Az akvizíció révén bővülnek a Validity optimalizációs lehetőségei az emailszolgáltatók globális ökoszisztémájában.

    Az email továbbra is kulcsfontosságú ügyfélszerzési és -elkötelezési eszköz a marketing szakemberek számára. Ugyanakkor egyre nagyobb kihívást jelent annak elérése, hogy a kiküldött emailek ne kerüljenek a levélszemét mappába, és illetve, hogy azokat szívesen fogadják a címzettek. Az emailszolgáltatók minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy felhasználóikat megvédjék a "spam"-ektől (kéretlen emailektől) és a biztonsági kockázatoktól, de a felhasználók email-postaládájába még ennek ellenére is áradnak a nem optimalizált, az ún. "szórjuk ki és imádkozzunk" (azaz a nem célzott, találomra kiküldött) marketing üzenetek. Megfelelő adatok, eszközök és iránymutatás hiányában még a legjobb email marketinges szakemberek számára is nehéz feladat olyan emailek kiküldése, amelyeket a címzett megnyit, illetve amelyek elérik a kívánt hatást. Az online kiskereskedők árbevételszerzési lehetőségei és konverziós rátája (azaz, hogy az üzenet felkelti-e címzett érdeklődését és elindul-e az értékesítési folyamat a címzett és az email kiküldője között) szempontjából kulcsfontosságú, hogy a kiküldött email ne kerüljön a levélszemét mappába. A 250ok lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy olyan emaileket készítsenek, amelyek megérkeznek a címzett postaládájába, illetve megfelelő módon célozzák meg a címzetteket, és ennek eredményeként magasabb konverziós rátát, illetve végső soron nagyobb befektetésarányos megtérülést érjenek el.

A 250ok 2011-ben kezdte meg innovatív analitikai és kézbesíthetőségi szoftverek kidolgozására irányuló tevékenységét. A vállalatot a korábban az ExactTargetnél dolgozó email-kézbesíthetőségi szakember, Greg Kraios indította útjára. A 250ok által az email-marketinget használó cégek (mint például a Marketo, a CDW, a National Geographic, a Crutchfield, a Furniture Row és a PETA) számára kifejlesztett modern, innovatív eszközök forradalmasították az emailkezelési szoftverek piacát. A 250ok felvásárlásának eredményeként a Validity-hez kerül az emailanalitikai ágazat legjobb szakemberei közül jó néhány, és így még nagyobb sikerrel támogathatja ügyfeleit annak elérésében, hogy kiküldött emaileik ne kerüljenek a levélszemét mappába.

"Az emailanalitikai piac nagyszámú szereplője közül a 250ok csapata illik a legtökéletesebben a Validity gárdájához" - magyarázta Mark Briggs, a Validity elnök-vezérigazgatója. "A két cég egyesített analitikai platformja, emailanalitikai szakértelme és szinte a teljes emailszolgáltató ügyfélkörre kiterjedő kapcsolathálózata révén rendkívüli értéket képes biztosít a marketing szakemberek számára szerte a világon."

A Validity legfontosabb emailszolgáltató ügyfelei közül jó néhány veszi igénybe mind a 250ok termékeit, mind a Validity Return Path elnevezésű termékét email kampányaik optimalizálásához. Az akvizíció nyomán a Validity emailtámogató termékeket tartalmazó portfóliója tovább erősödik a 250ok technológiáinak és szolgáltatásainak köszönhetően, ideértve az alábbiakat:
     - Kiküldhetőség- és hírnévelemzések
     - Elkötelezési elemzések
     - DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance [domén alapú üzenethitelesítés, jelentéskészítés és megfelelőség]) beállítása
     - Emaildizájn-elemzések
     - Levelezésilista-validáció

"Az elmúlt években mindent megtettünk azért, hogy az email marketingesek számára világszerte a legmegfelelőbb, kiemelkedő minőségű termékeket tudjunk kínálni ebben a számos szereplővel rendelkező ágazatban" - emlékezett vissza Greg Kraios, a 250ok alapítója és vezérigazgatója. "Amikor először találkoztam Mark Briggs-zel, a Validity vezérigazgatójával, rögtön tudtam, hogy beszélnem kelI vele az emailanalitikai szektorról, és azt is, hogy milyen irányba szeretném terelni a beszélgetésünket. Most, hogy a 250ok a Validity részévé vált, együtt dolgozhatunk tovább azon, hogy innovatív és kiváló termékek kifejlesztésével az email ökoszisztéma minden szereplőjének értéket biztosítsunk." (folyt.)



2020. március 2., hétfő 12:05

A Validity végleges megállapodást kötött a 250ok felvásárlásáról, melynek eredményeként tovább bővül az elérhető legjobb technológiákon alapuló emailtámogató programokat tartalmazó termékportfóliója (2. rész)
    Boston, 2020. március 2., hétfő (Business Wire/OTS) -

    A 250ok felvásárlása révén tovább erősödnek a Validity piaci pozíciói és szélesedik az értékesítési és marketing szakemberek számára piacvezető megoldásokat kínáló termékportfóliója. Az elmúlt két évben a Validity több jelentős felvásárlási ügyletet hajtott végre, melynek eredményeként tulajdonába kerültek a következő vállalatok:
     - A magas minőségű vállalati ügyfélkapcsolat-kezelési adatok biztosítását lehetővé tévő alkalmazásokat fejlesztő CRMfusion
     - Az emailhitelesítés terén a legmegbízhatóbb cégnek számító globális platform, a BriteVerify
     - Az emailek levélszemét mappába kerülését kiküszöbölő megoldások terén az egyik globális piacvezető cég, a Return Path
     - A Salesforce és egyéb platformok vezető grid alkalmazását birtokló AppBuddy, valamint
     - A vezető emailanalitikai platform, a 250ok

Az ügylet pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra. További információkért a 250ok-ról kérjük, látogasson el a cég honlapjára: https://250ok.com.

Amit a Validity-ről tudni kell…

A Validity 20 évvel ezelőtti megalapítása óta szerte a világon több tízezer szervezet használta a cég megoldásait ügyfeleik kiválasztása, az ügyfeleikkel való kapcsolatfelvétel, ügyfeleik elkötelezése és megőrzése céljára a cég termékeinek használatával gyűjtött megbízható adatokra támaszkodva, melyek kulcsfontosságú előnyt biztosítottak számukra. A Validity vezető termékeinek (DemandTools, BriteVerify, Return Path, Trust Assessments és GridBuddy) mindegyike a legmagasabb minőségi színvonalat képviselő, rendkívül hatékony megoldás a grid alapú CRM (ügyfélkapcsolati) alkalmazások, a CRM adatok kezelése, az emailcím-hitelesítés és az email-kézbesíthetőség elérését, illetve a kiküldött emailek levélszemét-mappába érkezésének elkerülését szolgáló termékek piacán. Ezek a megoldások sikeresebb kampányokat, több üzleti lehetőséget, hatékonyabb értékesítést és végső soron gyorsabb növekedést tesznek lehetővé a vállalatok számára. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra (Validity.com) vagy lépjen kapcsolatba cégünkkel a LinkedInen, az Instagramon és a Twitteren.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200227005774/en/

Kapcsolat:
Validity Media Relations
Charlie Ungashick
pr@validity.com

Forrás: Validity


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.