Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2022. július 21., csütörtök 13:47 |
 A NielsenIQ új jelentést adott ki az infláció kis- és középméretű márkákra gyakorolt hatásáról (1. rész) |
|
Chicago, 2022. július 21., csütörtök (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ legújabb globális tanulmányában áttekintést ad egy új keretrendszerről, melynek célja a kis- és középméretű márkák támogatása növekedésük felfuttatásában - tevékenység) nevet viselő globális felmérés eredményeiről, melynek célja annak megismerése volt, hogy hogyan látják a fogyasztók a kis- és középméretű márkákat a mostani magas inflációval jellemzett piacon. Az ellátási lánccal kapcsolatos nehézségek, az inflációs nyomás és a fogyasztók részéről a kiadások alaposabb megfontolása számos kihívás elé állítja a kis márkákat. A fogyasztói márkapreferenciákra, a teljesítménystandardok kialakítására, a piaci trendek ciklikusságára és érdemi megkülönböztető jegyek kialakítására való összpontosítással a kis- és középméretű márkáknak lehetősége nyílhat a fogyasztók változékony gazdasági környezetre való reakcióinak saját javukra fordítására. |
"Az infláció következtében a kisebb márkák esetében rendkívüli
mértékben megnőtt a befektetések és stratégiai erőfeszítések
fontossága. Most, amikor ugrásszerűen növekednek a termékek
előállítási költségei, súlyos következményei lehetnek annak, ha egy
márkának nem sikerül megfelelnie a fogyasztók várakozásainak" -
magyarázta Lauren Fernandes, a Thought Leadership egység globális
igazgatója. "A jó hír a kis- és középméretű vállalkozások ("KKV")
számára az, hogy bár rengeteg KKV meglehetősen kevéssé ismert a
piacon, legutóbbi felméréseink szerint a fogyasztók ma már több
márkáról igyekeznek tájékozódni vásárlási döntéseik meghozásakor."
A nagyobb mértékű infláció, illetve az ellátási lánccal kapcsolatos
problémák a nagyvállalatok számára kevesebb gondot okoznak, a
kisvállalkozások esetében azonban sokszor már a túlélést
veszélyeztetik, és így a kis- és középméretű vállalkozások számára
rendkívül fontossá válik a megfelelő egyensúly megtalálása. Ha
azonban a KKV-k nem haboznak kidolgozni a megfelelő stratégiát, ez
számos előnyt hozhat számukra a jövőben. A Brand Balancing Act
tanulmány áttekintést ad arról, milyen hatást gyakorol az infláció a
kis- és középméretű márkákra, és stratégiákat javasol arra, hogy a
KKV-k hogyan mutassák be értékeiket és hogyan maradjanak hűek a
fogyasztók által preferált alapvető értékekhez. Az elemzés
ugyanakkor kiemeli, hogy a globális fogyasztók:
- 56%-a szívesebben vásárol a lakóhelye közelében tevékenykedő
kisvállalkozások által előállított árukat
- 57%-a igyekszik támogatni a kisvállalkozásokat, ha lehetőségük
nyílik rá, de sokszor előfordul, hogy nem vagy csak alig ismerik a
helyi vállalkozókat és azok termékeit
- 51%-a érzi úgy, hogy a kisebb márkák autentikusabbak és
megbízhatóbbak, mint a nagy márkák
- 47%-a szerint a kis márkák drágábbak, a fogyasztók azonban
hajlandóak egy kicsit többet fizetni értük
- 86%-a érzi úgy, hogy az olyan körülmények/feltételek, mint az
elérhetőség, a minőség és a megfelelő ár-érték arány a legfontosabb
tényezők a vásárlási döntések meghozásakor
"A mai viharosan változó makrogazdasági környezet tökéletes
lehetőséget kínál a kis- és középméretű vállalkozások számára ahhoz,
hogy kapcsolatba lépjenek a fogyasztókkal. Ugyanakkor azonban
azoknak a kis márkáknak a számára, amelyek ezt kihasználva nem
tudják felfuttatni tevékenységüket, háttérbe szorulást
eredményezhet. Ezért rendkívül fontos, hogy a fogyasztókra vonatkozó
megfelelő adatok alapján a KKV-k megtalálják az érdemi innovációt
elősegítő eszközöket" - fejtette ki Fernandes. "Most, amikor a
globális fogyasztók 48%-a úgy nyilatkozik, hogy a jövőben többet
tervez vásárolni kisebb márkáktól, azok a kis- és középméretű
vállalkozások, amelyek képesek azonosítani a mostani gazdasági
környezetben a fogyasztókat vásárlásra motiváló tényezőket, minden
bizonnyal képesek lesznek kiaknázni a fogyasztók változó
preferenciáit." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. július 21., csütörtök 13:48 |
 A NielsenIQ új jelentést adott ki az infláció kis- és középméretű márkákra gyakorolt hatásáról (2. rész) |
|
Chicago, 2022. július 21., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a
cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel
fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható
döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany
standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi
forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk
kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói
viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi
irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt
meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG-
(consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek])
gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb
hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik
növekedésüket.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több
mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a
világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért
látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220720005285/en/
Kapcsolat: Médiakapcsolatok: Gillian Mosher Gillian.mosher@nielseniq.com
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |