Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. március 19., kedd 11:04 |
A P&G újonnan kitűzött célja 25 milliárd liter tiszta ivóvíz biztosítása a rászoruló családok számára világszerte (1. rész) |
|
Cincinnati, 2019. március 19., kedd (Business Wire/OTS) - Miután a vállalat már idén, azaz egy évvel korábban elérte az eredetileg 2020-ra teljesítendő, 15 milliárd liter ivóvíz biztosítására vonatkozó célját, új, 2025-re elérendő céljaként 25 milliárd liter tiszta ivóvíz biztosítását tűzte ki - A Procter & Gamble (P&G) az idei Víz Világnapján ünnepelte meg annak a 2020-ra kitűzött céljának határidő előtti elérését, mely 15 milliárd liter tiszta ivóvíz biztosítására vonatkozott a vállalat Tiszta vizet a gyermekeknek (Children's Safe Drinking Water [CSDW]) elnevezésű non-profit programja révén. A P&G most fokozza erőfeszítéseit annak érdekében, hogy még több embert láthasson el tiszta ivóvízzel, és új, 2025-re elérendő céljaként 25 milliárd liter - azaz több mint 100 milliárd pohárnyi - víz biztosítását tűzte ki. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/
Mióta 2004-ben elindította a programot, a P&G több mint 150
partnerrel működött együtt annak érdekében, hogy felhívja az emberek
figyelmét a globális vízválságra, és több mint 90 országban vizet
biztosítson a rászoruló családok számára egy, a P&G egyik
mosószergyártás terén tevékenykedő kutatója által kidolgozott
egyszerű víztisztítási eljárás segítségével. Mindössze egy kis
csomagnyi vegyi anyag, egy vödör, egy bot és egy tiszta textildarab
segítségével 10 liternyi szennyezett víz, amely akár a halálát is
okozhatja annak, aki iszik belőle, mindössze 30 perc alatt tiszta,
iható vízzé változtatható át.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint globálisan
mintegy 844 millió ember nem jut tiszta ivóvízhez. Az UNICEF
becslései szerint nők és gyermekek évente 40 milliárd órát töltenek
azzal, hogy vizet gyűjtsenek, illetve kezeljék a gyakran szennyezett
vizet. Az Egyesült Nemzetek Szervezete e probléma megoldását
elsőrendű fontosságúnak tekinti, ezért 2030-ig megvalósítandó
fenntartható fejlődési céljai közt 6-ik célként szerepel a tiszta
víz és a megfelelő köztisztaság mindenki számára való biztosítása.
Ez idáig a P&G tiszta víz biztosítására irányuló erőfeszítéseinek
köszönhetően számos közösség élete változott meg azáltal, hogy
javult tagjai egészsége, lehetővé vált a gyermekek oktatása és
bővült a gazdasági lehetőségek köre.
"Büszkék vagyunk arra, hogy elértük ezt a mérföldkőnek számító 15
milliárd literes célt, és a lehetőség, hogy új célkitűzésünk révén
még több ember életét tehessük jobbá, igen nagy ösztönző erővel hat
ránk" - magyarázta David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, a
vállalat elnök-vezérigazgatója. "Ez az áttörést jelentő, életeket
mentő technológia számos családon segített az elmúlt 15 évben, és
alig várjuk, hogy a jövőben még több családot segíthessünk az
alkalmazása révén."
A P&G ez évben is összefog a National Geographic-kal a Víz
Világnapjának megünneplése céljából, valamint azért, hogy megosszák
a nagyközönséggel öt olyan egyén, az ún. Vízbajnokok (Water
Champions) történetét, akik nap mint nap mind egyénileg, mind a
P&G-vel együttműködve azon munkálkodnak, hogy elősegítsék a
vízválság megoldását. A Vízbajnokok, akik közül négy a P&G
legnagyobb vállalati partnereinek képviselője, a következők:
- Patricia Heaton, az Emmy-díjas színésznő és a World Vision
nagykövete
- Carolyn Miles, a Save the Children (Mentsétek meg a Gyermekeket)
Alapítvány elnök-vezérigazgatója
- JP Suarez, a Walmart International ügyvezető alelnöke és vezető
igazgatási tisztviselője
- Job Wasonga, a CARE International Kenya projekt menedzsere
- Alllison Tummon Kamphuis, a P&G Tiszta vizet a gyermekeknek
(Children's Safe Drinking Water) programjának vezetője
A P&G és fent felsorolt partnerei az alábbi területeken működnek
majd együtt:
- A World Vision, amely a P&G-vel együttműködve ez idáig
kétmilliárd liter vizet biztosított a rászorulóknak, a P&G
víztisztító csomagjait áthidaló megoldásként, illetve vészhelyzetek
esetén felhasználva több mint egymillió emberen segít több mint 15
országban Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten.
- A Save the Children (Mentsétek meg a Gyermekeket) Alapítvány,
amely 2019-ben ünnepli alapításának 100. évfordulóját, 100 millió
liter tiszta vizet biztosít természeti katasztrófák által sújtott
területeken élő családoknak, illetve vészhelyzetekben Etiópiában.
- A Walmart International 100 millió liter tiszta víz biztosítását
támogatja az üzleteiben lefolytatandó 1 vásárlás = 1 liter víz
kampány keretében 2019-ben.
- A CARE, amely már 15 éve működik együtt a P&G-vel, kibővíti a
Tiszta vizet a gyermekeknek programot Kenyában, hogy több mint
100000 ember számára biztosíthasson tiszta vizet iskolákban és
klinikákon, és eközben továbbra is támogatást nyújt Etiópiában
vészhelyzetekben, illetve támogatja a 300000 etiópiait érintő
higiéniai oktatási erőfeszítéseket.
A National Geographic-kal a Víz Világnapjának megünneplése céljából
való együttműködésről további információkért kérjük, látogasson el a
következő internetes címre:
www.nationalgeographic.com/pgwaterchampions. A Children's Safe
Drinking Water (Tiszta vizet a gyermekeknek) programról további
információk a következő internetes címen állnak rendelkezésére:
www.csdw.org/.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. március 19., kedd 11:04 |
A P&G újonnan kitűzött célja 25 milliárd liter tiszta ivóvíz biztosítása a rászoruló családok számára világszerte (2. rész) |
|
Cincinnati, 2019. március 19., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt! A P&G Citizenship work, kérjük, látogasson el a
következő internetes oldalra: https://www.pg.com/citizenship2018.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/
Kapcsolat: Julie deSylva P&G Senior Communications Manager Telefon: 1-513-780-0006 Desylva.j@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|