Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. június 20., csütörtök 15:17 |
A P&G újonnan kiadott filmje arról szól, hogyan tette meg a vállalat az LMBT és a személyek befogadásáig vezető hosszú utat (1. rész) |
|
Cincinnati, 2019. június 20., csütörtök (Business Wire/OTS) - A díjnyertes "The Words Matter" (A szavak súlya) kisfilm folytatása azok előtt a bátor alkalmazottak előtt tiszteleg, akik felemelték a szavukat az intolerancia ellen és harcoltak azért, hogy ugyanolyan juttatásokban részesüljenek, mint a többi alkalmazott |
A Great Big Story-val együttműködve a The Procter & Gamble Company
(NYSE:PG) ma kiadta Out of the Shadows (Kilépni az árnyékból) című
új filmjét, amelyben bemutatja, hogyan jutott el a P&G a leszbikus,
meleg, biszexuális, és transznemű (betűszóval LMBT), illetve más
szexuális kisebbségi csoportokhoz tartozó (ezekre a csoportokra utal
a "+" jel) személyek befogadásáig. A film azok előtt a bátor
alkalmazottak előtt tiszteleg, akik kiálltak másságuk mellett, és a
viharos 1990-es években, illetve a 2000-es évek elején sok
hányattatás után, legyőzve az ellenállást, elérték, hogy a vállalat
is elfogadja azt.
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/
1992-ben a P&G lett a Fortune Magazin 500 legnagyobb vállalatot
felsoroló listáján szereplő cégek közül az egyik első, amely a
sokszínűséggel kapcsolatos állásfoglalását kiegészítette a szexuális
irányultságra vonatkozó állásfoglalással. Az LMBT+ közösség
munkahelyi egyenlőségért folytatott küzdelmének azonban ez csak a
kezdete volt.
A HIV/AIDS járvány által sújtott és az egyre erőteljesebben és
szervezettebben fellépő ellenzőik ellen küzdő LMBT+ alkalmazottak
célja annak elérése volt, hogy a többi alkalmazottal azonos
elbánásban részesüljenek a munkahelyükön. A P&G LMBT+
alkalmazottainak harca jó tíz éven keresztül tartott, mire
eljutottak oda, hogy nem csak hogy azonos munkavállalói
juttatásokban részesítették őket, hanem sikerült leküzdeniük az
alkalmazottak közösségének előítéleteit is.
"Ez a rendkívül inspiráló 25 perces film azoknak a bátor
alkalmazottaknak a történetét meséli el, akiknek sikerült legyőzniük
az előítéleteket, a gyűlöletet és az intoleranciát. Történetüket
végigélve rádöbbenünk, mekkora utat tettek meg és mennyi mindent
értek el, ugyanakkor azonban az is világossá válik, hogy az
egyenlőség eléréséért még bőven van mit tenni. Ez volt az oka annak,
hogy a P&G a Great Big Story segítségét kérte e történet
megfilmesítéséhez. Azt szeretnénk, hogy mások is tanulhassanak a
vállalat hibáiból és eredményeiből, és így egy olyan jobb jövőt
építhessen társadalmunk, amelyben mindenki értékes és amely
mindenkit befogad" - magyarázta a P&G sokszínűségért és inklúzióért
felelős vezető tisztviselője, Shelly McNamara.
A LMBT+ személyek vállalati inklúzióhoz vezető útjáról szóló
történet kiadása is tükrözi a cég elkötelezettségét az iránt, hogy
felemelje a hangját az empátiát és megértést eredményező, érdemi
társadalmi párbeszédet elindítása érdekében. A film a
Stonewall-lázadás közelgő 50. évfordulója tiszteletére és a Pride
Hónap alkalmából kerül kiadásra.
"Ez nem pusztán a cég múltját megörökítő dokumentumfilm, hanem a
vállalat hibáit, illetve a vezetői hozzáállásról és a bátorságról az
LMBT+ alkalmazottaktól kapott leckéket is őszintén feltáró
áttekintés, és egyben olyan kiindulópont, amely hozzájárul a
sokszínűségről és inklúzióról folytatott társadalmi párbeszéd
elmélyítéséhez" - tette hozzá Brent Miller, a P&G kommunikációs
egységének társigazgatója és egyben a film vezető producere. "Fontos
szempont volt számunkra, hogy átfogó képet adjunk a cégünk által
megtett útról, mivel az hű tükre annak, ami oly sok más vállalatnál
is megtapasztalható volt, és mert reményeink szerint ezzel arra
ösztönözhetjük a következő generációt, hogy tovább haladva ezen az
úton folytassák az egyre sokszínűbb vállalatok és közösségek
kiépítését."
A teljes 25 perces film megtekintéséhez kérjük, kattintson
ide.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. június 20., csütörtök 15:17 |
A P&G újonnan kiadott filmje arról szól, hogyan tette meg a vállalat az LMBT és a személyek befogadásáig vezető hosszú utat (2. rész) |
|
Cincinnati, 2019. június 20., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Amit a P&G társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos
hozzáállásáról tudni kell
A sokszínűség és az inklúzió a P&G társadalmi felelősségvállalási
célkitűzéseinek középpontjában áll, csakúgy, mint az etikus és
felelős vállalati magatartás, a közösségekre gyakorolt pozitív
hatás, a nemi esélyegyenlőség és a környezeti fenntarthatóság. A
vállalat társadalmi felelősségvállalási programjaival támogatja az
Egyesült Nemzetek Szervezete által kitűzött fenntartható fejlődési
célok elérését a szegénység felszámolása, a bolygó védelme és az
emberiség általános jólétének elérése érdekében. További információk
a P&G társadalmi felelősségvállalási erőfeszítéseiről a P&G 2018.
évi Társadalmi felelősségvállalási jelentésében találhatók, amelynek
megtekintéséhez kérjük, kattintson ide.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel honlapunkat a
következő internetes címen: http://www.pg.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/
Kapcsolat: Brent Miller, P&G Communications Miller.br.4@pg.com +1-917-423-5338
Forrás: The Procter & Gamble Company
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|