Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2022. május 17., kedd 12:17 |
 A NielsenIQ megjelentette az eszközök monetizálására és a kiskereskedők befektetései megtérülésének mérésére szolgáló, kiskereskedelmi médiamegoldását (1. rész) |
|
Chicago, 2022. május 17., kedd (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ Activate lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy saját adataikra támaszkodva felgyorsítsák az új árbevételek befolyását - A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ május 16-án bejelentette, hogy elérhetővé vált NielsenIQ Activate elnevezésű, szolgáltatott szoftvere (software-as-a-service [SaaS]), amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára az árbevételi lehetőségek kihasználásának felgyorsítását a kiskereskedelmi médiumokon keresztül, továbbá olyan átfogó betekintést biztosít a vásárlói magatartásba, amely alapján személyre szabott promóciókkal tudják vásárlásra ösztönözni a fogyasztókat. |
A NielsenIQ Activate "hipercélzott" közönségépítést, ajánlat és
hirdetéskezelést és minden folyamat teljes egészére kiterjedő mérési
lehetőségeket biztosító, dedikált alkalmazásokat foglal magában. Ez
a SaaS eszköz, amely része a NielsenIQ Connect platformjának,
lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy fenntartható árbevételt
érjenek el kiskereskedelmi médiaeszközeik monetizálása révén a
fizikai és digitális csatornákon egyaránt. Továbbá a kiskereskedők
fokozhatják hitelességüket márkapartnereik szemében, és
tájékoztathatják azokat azokról a meglátásokról, amelyekre szükségük
van ügyfeleik figyelmének elnyeréséhez, cselekvéseiket pedig ezekre
a meglátásokra építhetik, és mérhetik tevékenységeikbe való
befektetéseik megtérülését (return on investment [ROI]) minden
csatornán.
"Elkötelezettek vagyunk örökségünk továbbvitele iránt azzal, hogy
meghatározzuk a következő évszázad fogyasztói és kiskereskedelmi
teljesítménymérésének módozatait" - nyilatkozta Xavier Facon, a
NielsenIQ Kiskereskedelmi médiumok (Retail Media) egységének
globális vezetője. "A NielsenIQ Activate egyetlen platformon
keresztül részletes kép kialakítását teszi lehetővé az ügyfelekről
az összes csatornán, és betekintést ad a hirdetésekkel kapcsolatos
kockázatokba és lehetőségekbe. Ez megkönnyíti a kiskereskedők
számára a prediktív közönségépítésen alapuló kampányok indítását és
a hirdetések hatásaira vonatkozó adatok gyűjtését az összes
csatornán, és eközben márkapartnereikhez is alkalmazkodni tudnak."
Felismerve, hogy nincsen két egyforma kiskereskedő, a NielsenIQ
Activate lehetőséget kínál a kiskereskedők számára a kiskereskedelmi
médiumok saját, belső felhasználására és rugalmasam integrálhatóvá
teszi ezeket a kiskereskedők egyedi ökoszisztémájába. Továbbá a
kiskereskedők számára több ezer ügyféljellemző alapján lehetővé
teszi saját imázsuk és egy célzott közönségbázis kiépítését;
meglepő, ügyfélközpontú omnichannel meglátásokat biztosít a jobb
döntéshozás érdekében; valós időben csökkenti a személyre szabott
ügyfélelkötelezési kampányok elindításához és azok eredményeinek
méréséhez szükséges időt az összes saját tulajdonú és külső
médiumban, valamint elősegíti a márkapartnerekkel való
együttműködést az ügyféligények kielégítése terén az adatok és
médiumok minél jobb monetizálása érdekében.
"A NielsenIQ fokozza a globális szintű növekedést, és olyan erős
alapot igyekszik kiépíteni a következő évszázad fogyasztói és
kiskereskedelmi adatainak méréséhez, amely gyors, könnyen kezelhető
és összekapcsolt" - magyarázta David Johnson, a NielsenIQ
Kiskereskedelmi (Retail) egységének globális vezetője. "A piac
folyamatosan fejlődik, és a mi feladatunk gondoskodni arról, hogy a
mérésekkel foglalkozó ágazat követhesse ezt a fejlődést. Az ágazat
vezető, globális információszolgáltató vállalataként szorgalmasan
dolgozunk azon, hogy pontosan feltérképezhetővé tegyük a gyorsan
változó kiskereskedelmi ágazatot és ügyfeleink szerteágazó igényeit."
A nemrégiben felvásárolt vállalatok, a Precima és a CiValue
eszközei és megoldásai lehetővé teszik, hogy a NielsenIQ által
kínált alapvető funkciókon felül a NielsenIQ Activate támogassa a
személyre szabási funkciókat is, melyekre a kiskereskedelmi ágazat a
kritikus fontosságú döntések meghozásakor és a személyre szabott
élmények biztosításakor támaszkodik. A NielsenIQ kiskereskedelmi
termékeivel és együttműködési programjaival továbbra is élen jár a
változások elősegítése terén, lehetővé téve a kiskereskedők és a
márkápartnereik számára, hogy valós idejű ügyféladatokat és a
fogyasztói viselkedésre vonatkozó meglátásokat felhasználva növeljék
részesedésüket a fogyasztói költésekből, felvértezve őket a
megfelelő aktivációs eszközökkel és az azok hatásainak mérésére
szolgáló megoldásokkal.
"A CiValue és a Precima egyszerű, intuitív megoldásai olyan
csúcstechnológiát képviselő eszközökre és mélyreható adatgyűjtési
szakértelemre támaszkodnak, amelyek a NielsenIQ globális
teljesítménymérési módszereivel együttesen alkalmazva valódi
kapcsolatot biztosítanak a kiskereskedők és a CPG- (consumer
packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) gyártók közt" -
mondta Beni Basel, a CiValue társalapítója és vezérigazgatója.
"Jelenleg nem létezik más olyan platform, amely segíti a
kiskereskedőket és márkapartnereiket az együttműködésben, az
ügyfélértéknek egy olyan egyszerű és intuitív, mesterséges
intelligenciát (AI) alkalmazó platform használatával való növelése
érdekében, amely ügyfeleiket a stratégiai döntéshozás középpontjába
állítja."
További információkért a NielsenIQ Activate-ről kérjük, látogasson
el a következő internetes címre:
https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-activate/.
(folt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. május 17., kedd 12:18 |
 A NielsenIQ megjelentette az eszközök monetizálására és a kiskereskedők befektetései megtérülésének mérésére szolgáló, kiskereskedelmi médiamegoldását (2. rész) |
|
Chicago, 2022. május 17., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A NielsenIQ globális vezetőnek számít a fogyasztói viselkedésre
vonatkozó legátfogóbb, elfogulatlan elemzések terén. Úttörő
fogyasztóiadat-platformja és kiterjedt analitikai eszközei
segítségével a NielsenIQ merész, magabiztos döntéshozást tesz
lehetővé a világ vezető fogyasztásicikk-forgalmazó és
kiskereskedelmi vállalatai számára.
Átfogó adatsorok és az összes tranzakció egységes mérése
segítségével a NielsenIQ előremutató betekintést enged a fogyasztói
magatartásba a teljesítmény összes kiskereskedelmi platformon való
optimalizálása céljából. A szabad adatintegrálásra vonatkozó
filozófiánk lehetővé teszi számunkra, hogy a világon a
legbefolyásosabb fogyasztóiadat-sorokat állítsuk össze. A NielsenIQ
felfedi a teljes igazságot.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ mintegy
100 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a világ
lakosságának több mint 90%-át. További információkért látogasson el
honlapunkra: NielsenIQ.com!
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220516005072/en/
Kapcsolat: Gillian Mosher VP, Communication 647-282-9714 Gillian.Mosher@nielseniq.com
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |