Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. március 24., péntek 14:10 |
Az American Express közzétette 2023 legfontosabb utazási irányzatait (1. rész) |
|
New York, 2023. március 24., péntek (Business Wire/OTS) - Az American Express Travel a globális utazási irányzatokról szóló 2023-as jelentése szerint(1) az utazók, különösen az Y és a Z generáció(2) többet tervez utazásra költeni 2023-ban, mint 2022-ben. - Az utazókat kedvenc sorozataik és mozifilmek inspirálják, álmaik úti célját az alapján választják ki, hogy mit fognak enni, illetve fontosak számukra a széles körű wellness szolgáltatások és a helyi közösségek támogatása. |
Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes
tartalmat itt találja:
https://www.businesswire.com/news/home/20230323005097/hu/
Az American Express Travel® ma közzétette a 2023-as globális
utazási irányzatokról szóló jelentését, amely négy, az embereket az
idei évben utazásra sarkalló globális irányzatot emel ki:
- Egyre népszerűbb a "set-jetting": A népszerű filmek, sorozatok
és a közösségi média arra ösztönzik az embereket, hogy elutazzanak a
képernyőn látott helyszínekre, például Olaszországba, Párizsba, a
Yellowstone Nemzeti Parkba vagy Londonba.
- Ízek nyomában: Legyen szó a legjobb éttermekről, helyi
finomságokról vagy akár főzőtanfolyamokról, az emberek az alapján
választják ki, merre utazzanak legközelebb, hogy ott mit fognak enni.
- Wellness-hullám: Egyre népszerűbbek a pihentető nyaralások,
mivel az utazóknak fontos a mentális és fizikai egészségük megőrzése.
- Utazások, amelyek eltérnek a megszokottól: Az utazók rejtett
gyöngyszemeket keresnek, és látogatásuk során szeretnék támogatni a
helyi közösséget.
A jelentés, amely az Egyesült Államok, Ausztrália, Kanada, Mexikó,
Japán, India és az Egyesült Királyság utazói körében végzett
felmérés adatain alapul, megállapította, hogy a válaszadók több mint
fele (52%) idén több utazást tervez, mint tavaly, és a válaszadók
50%-a több pénzt tervez utazásra költeni 2023-ban, mint 2022-ben. A
felmérésben részt vevő Y és Z generáció képviselőinek 84%-a előbb
költene álomutazásra, mint egy új luxuscikk megvásárlására, és
79%-uk egyetért abban, hogy az utazás a költségvetés fontos eleme.
"A nyaralások értékesek, és az utazók az érdeklődési körük köré
szervezett, személyre szabott utazásokat részesítik előnyben, kezdve
onnan, hogy az egész nyaralást egyetlen vacsorafoglaláshoz
igazítják, odáig, hogy elkészítik a tökéletes videót a TikTokra" -
mondja Audrey Hendley, az American Express Travel elnöke. "Bármi
legyen is a motiváció, az American Express Travel tanácsadók kellő
tapasztalattal rendelkeznek ahhoz, hogy bármely utazónak bármely
utazást segítsenek megtervezni."
Az American Express Travel 2023-as globális utazási irányzatokról
szóló jelentésének legfontosabb megállapításai a következők:
- A popkultúra és a közösségi média növeli a "set-jetting"
népszerűségét, különösen a fiatal utazók körében.
o A válaszadók 75%-a azt állítja, hogy a közösségi média hatására
utaznak el egy adott helyre.
o Az Y és Z generáció megkérdezett tagjainak 70%-a mondja azt,
hogy azért kaptak kedvet egy adott úti cél felkereséséhez, mert
látták egy sorozatban, hírcsatornán vagy mozifilmben.
o Az Y és Z generáció megkérdezett tagjainak 46%-a állítja, hogy
az úti cél kiválasztásában szerepet játszott az Instagram.
- A legjobb éttermek felkeresésétől, a helyi finomságok
kipróbálásán át a főzőtanfolyamokig az ételek nagyban befolyásolják
azt, hogy az emberek hova utaznak.
o A válaszadók 81%-ának véleménye szerint a helyi ételek és
konyha kipróbálása az utazás legjobban várt része.
o Az Y és Z generációt képviselő megkérdezettek 66%-a azt
állítja, hogy a "Hol együnk?" kérdésre legtöbbször a közösségi
médiában találják meg a választ.
o Az Y és Z generációt képviselő megkérdezettek közel fele (47%)
mondja azt, hogy egy egész utazást szerveztek egy adott étterem
meglátogatása köré.
- Az egészségmegőrzés előtérbe kerülésének köszönhetően egyre
népszerűbbek a pihentető nyaralások.
o A válaszadók 73%-a idén abból a célból szervezi a nyaralását,
hogy javítson mentális, fizikai és lelki egészségén.
o Az Y és Z generációt képviselő megkérdezettek 60%-a azt mondja,
hogy csak olyan szállodát foglal, amelyben van fürdő és wellness
szolgáltatások.
- Az utazók eldugott gyöngyszemeket keresnek és támogatni kívánják
a helyi közösséget, amelyet meglátogatnak.
o A válaszadók 85%-a olyan helyre szeretne ellátogatni, ahol
valóban megtapasztalhatja a helyi kultúrát.
o A válaszadók 78%-a szívesen venne részt 2023-ban olyan
utazáson, amellyel támogathatja a helyi közösséget.
Mivel 2023-ban is nagy az érdeklődés az utazások iránt, az American
Express Travel a jogosult Kártyabirtokosoknak kivételes
lehetőségeket biztosít, például több mint 1400 utasváró használata a
Global Lounge Collection programon keresztül; több mint 7000 utazási
tanácsadó; éttermi foglalások a Resyn keresztül és ellenőrzött
éttermi javaslatok a Resy.com/Travel oldalon; kedvezmények
világszerte több mint 2000, gondosan kiválogatott hotelben a Fine
Hotels + Resorts® és a The Hotel Collection révén; és sok minden
mást.
Az American Express Travel 2023-as globális utazási irányzatokat
bemutató jelentése megtekinthető itt -
https://www.americanexpress.com/en-us/travel/discover/get-inspired/global-travel-trends
. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. március 24., péntek 14:10 |
Az American Express közzétette 2023 legfontosabb utazási irányzatait (2. rész) |
|
New York, 2023. március 24., péntek (Business Wire/OTS) - |
AMIT AZ AMERICAN EXPRESSRŐL TUDNI ÉRDEMES
Az American Express fizetési szolgáltatásokat nyújtó, globálisan
integrált vállalat, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy
olyan termékekhez férjenek hozzá, illetve olyan ismereteket és
tapasztalatokat szerezzenek, amelyek gazdagítják életüket és
hozzájárulnak az üzleti sikerekhez. További információkért kérjük,
látogasson el az americanexpress.com weboldalra, és lépjen velünk
kapcsolatba a következő közösségi oldalakon:
facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress,
linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress
és youtube.com/americanexpress.
A termékekre, szolgáltatásokra és vállalati fenntarthatóságra
vonatkozó információk a következő linkeken érhetők el: magánkártyák,
üzleti kártyák és szolgáltatások, utazási szolgáltatások,
ajándékkártyák, előre fizetett kártyák, kereskedői szolgáltatások,
Accertify, Kabbage, Resy, vállalati kártya, üzleti út, sokszínűség
és befogadás, vállalati fenntarthatóság és környezeti, társadalmi és
vállalatirányítási jelentések.
Módszertan:
(1)Az American Express 2023-as globális utazási irányzatokat
bemutató jelentése egy online felmérés adatain alapul, amelyet a
Morning Consult végzett 2023. február 3. és 11. között. A minta 1000
ausztrál, kanadai, indiai, japán, mexikói, brit és 2000 amerikai
utazóból állt, akiknek a háztartási jövedelme legalább 70 ezer
dollárnak felelt meg, és akik jellemzően évente legalább egyszer
utaznak repülővel. Az egyes piacok felmérése során kapott eredmények
hibahatára plusz-mínusz 3 százalékpont.
(2) Az Y és Z generációhoz azok a válaszadók tartoznak, akik 1981
és 2012 között születtek.
Utazás-értékesítő
Az American Express Travel Related Services Company, Inc. kizárólag
az utazási szolgáltatók értékesítési ügynökeként jár el, és nem
felelős az ilyen szolgáltatók tevékenységéért vagy mulasztásaiért.
Egyes szolgáltatók jutalékot és egyéb ösztönzőket fizetnek nekünk az
értékesítési vagy egyéb célok eléréséért, és ösztönzőket nyújthatnak
utazási tanácsadóinknak. További információért kérjük, látogasson el
a www.americanexpress.com/travelterms weboldalra.
Kalifornia CST#1022318; Washington UBI#600-469-694
Forrás: American Express Company
Helyszín: New York
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20230323005097/hu/
Kapcsolat AMERICAN EXPRESS Emily Vicker Emily.Vicker@aexp.com
Forrás: American Express
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|