Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. november 30., csütörtök 11:32 |
A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (1. rész) |
|
New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Wella Professionals és az O·P·I világszerte első helyet értek el a professzionális hajfestés (Salon Color) és a professzionális körömápolás (Salon Nail) területén -- A vállalat közzétette a 2022-es környezeti és társadalmi hatásjelentését |
Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes
tartalmat itt találja:
https://www.businesswire.com/news/home/20231129473172/hu/
A Wella Company, a szépségápolási ipar 100 milliárd dolláros haj-
és körömápolási szegmensének innovatív globális vezetője ma
ünnepelte független vállalatként való működésének harmadik
évfordulóját, amely széles körű, márkák, kategóriák és földrajzi
területek között kiegyensúlyozott növekedést mutat. A Wella Company
változatlan árfolyamon magas, egyszámjegyű növekedést ért el a
június végén lezárult 2023-as pénzügyi évben (FY23), és
megszilárdította pozícióját az ágazat egyik leggyorsabban növekvő
vállalataként. A Wella Company ikonikus professzionális és
kiskereskedelmi forgalomban kapható haj-, köröm- és szépségápolási
márkáit felölelő portfóliójába a Wella Professionals, az O·P·I, a
ghd, a Briogeo, a Nioxin, a Sebastian Professional és a Clairol
tartoznak.
2020-as megalakulása óta a Wella Company mind a fejlett, mind a
feltörekvő piacokon évről évre növekedésről számolt be. Vezető
professzionális hajfesték-márkája, a Koleston Perfect (KP) sikerének
nyomdokában, amely a 2023-as pénzügyi évben világszerte
másodpercenként 1,5 tubust értékesített, a vállalat a világ első
számú professzionális hajfesték márkájává vált, és további
befektetéseket folytat, hogy ezáltal erősítse alaptevékenységét a
hajápolás bővítése, valamint a köröm- és szépségápolási portfóliója
révén. A vállalat emellett a piaci növekedés több mint kétszeresével
növelte e-kereskedelmi értékesítéseit azáltal, hogy vezető
e-kommunikációs kiskereskedőkkel köt partnerségeket, elsősorban
digitális márkaépítésbe fektet be, valamint folyamatosan javítja a
felhasználói élményt saját tulajdonú WellaStore eComm platformján,
hogy megfeleljen a fodrászszalonokban dolgozó szakemberek igényeinek.
"A 2023-as évet tekintve kezdjük felismerni a portfóliónkban
végrehajtott sikeres márkaátalakítások és az áttörést jelentő
innovációk előnyeit. Azt is látjuk, hogy üzleti tevékenységünk
érett, és különböző csatornákon és piacokon át terjeszkedik. Minden
márkánk és földrajzi területünk a kategóriáját megelőzve növekszik,
ami annak a jele, hogy óriási lehetőségeket lehet még kiaknáznunk" -
mondta Annie Young-Scrivner, a Wella Company vezérigazgatója.
Hozzátette: "A 2023-as pénzügyi évben növeltük árbevételünket és
nyereségességünket, illetve bővítettük piaci részesedésünket, és
arra számítunk, hogy a 2024-es pénzügyi év is ezt a növekedési
pályát fogja követni."
Az áttörő innovációk és a modernizált márkaélmények érik el a
legnagyobb részesedést
A Wella Professionals mellett, amely a világ első számú
professzionális fodrászszalonokban használt hajfesték márkája letti,
az O·P·I a világ első számú professzionális körömápolási márkáját
tudhatja magáénak. Ezenkívül a Wella Company márkaportfóliója az
első helyen áll a professzionális hajápolás területén Brazíliában, a
vállalat egyik legdinamikusabban növekvő piacán. A vállalat
innovációi több területen is szabadalmaztatott technológiával
büszkélkednek, miközben tovább erősítik a márka portfóliójának
megjelenését és élményét.
- A fogyasztók hajkárosodással kapcsolatos legfőbb aggodalmára
válaszolva a Wella Company forradalmi hajtermék-innovációkat
mutatott be, amelyek mind a gyorsaság, mind a teljesítmény
eredményeit ötvözik. A Wella Professionals Ultimate Repair
termékcsaládja a Miracle Hair Rescue termékével, egy
szabadalmaztatott, öblítést nem igénylő hajpakolás, amely 90
másodperc alatt képes visszafordítani a haj külső és belső
károsodását. Az Ultimate Repair a Wella Professionals belépőjegye a
presztízs hajápolási szegmensbe, és a mai napig a vállalat egyik
legsikeresebb hajápolási terméke. Alig néhány hónapos piaci
jelenlétet követően az Ultimate Repair gyorsan növeli részesedését
mind a fodrászszalonokban, mind a presztízs-kiskereskedelmi
forgalomban. A fodrászszalonokban igény szerint felmerülő
szolgáltatások kiegészítéseként a Shinefinity professzionális
hajfényező termék, amely a tavalyi évben kategóriája új belépőjeként
szerepelt, továbbra is a fokozatos növekedés hajtóereje. A márka
széles népszerűségének köszönhetően ma már több mint 40 árnyalattal
rendelkezik a világ több mint 30 piacán.
- A Wella Professionals felfrissítette csomagolását hajápoló
termékcsaládjában, beleértve a samponokat és balzsamokat is, ami
világszerte hozzájárult a kétszámjegyű bevételnövekedéséhez.
- A ghd, a világ egyik vezető szépségápolási márkája, és az
Egyesült Királyság első számú, a szakemberek által ajánlott
hajformázó márkája, a ghd Duet Style bevezetésével új kategóriát
hozott létre a nedves és a száraz haj ápolására. A Duet Style az
első, 2 az 1-ben nedves és száraz hajformázó, amely hőkárosodás
nélkül és 45%-kal kevesebb energiafogyasztással egyszerre szárít és
formál. Februári bevezetése óta a ghd Duet Style a márka 3.
legkelendőbb terméke a Platinum+ és Gold hajformázók mögött. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. november 30., csütörtök 11:32 |
A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (2. rész) |
|
New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
- A fejbőrápolás növekvő tendenciájára reagálva a Wella Company két
kiválóan teljesítő terméket vezetett be. A Nioxin Ultimate Power
Serum egy rendkívül hatékony, öblítést nem igénylő fejbőrápolószer,
amely a haj gyökerétől kezdve erősíti és javítja a hajgyökereket. Az
egyik online forgalmazónál májusban bemutatott Nioxin Ultimate Power
Serum kétszámjegyű növekedést ért el Észak-Amerikában. Az Ultimate
Power Serum új felhasználókat vonz, mivel a vásárlók 93%-a első
alkalommal használja a Nioxin márkát. A termékértékelések jól
mutatják a preferenciákat, mert míg az egyik webhelyen az értékelők
91%-a ajánlaná a terméket az ismerősének, addig egy másik webhelyen
a véleményírók több mint fele adott 5 csillagos értékelést róla.
- A Briogeo, a díjnyertes, teljesen természetes, inkluzív hajápoló
termékcsalád januárban a fejbőrápoló kategóriába lépett a Destined
for Density, holisztikus fejbőr és hajápoló rendszer bevezetésével,
amely növeli a haj sűrűségét a dúsabb, teltebb, egészségesebb
hajért. A mai napig a kollekció - amely hajdúsító szérumot, sampont,
balzsamot és kiegészítőket tartalmaz - a márka legerősebben és
legjobban teljesítő termékbevezetése volt. A kiemelkedően teljesítő,
Density Serum hajdúsító szérum a termékbevezetés során a márka első
számú terméke lett Észak-Amerikában egy presztízs szépségápolási
termékforgalmazónál.
- A Clairol az It's So Me kampányban bemutatott legendás otthoni
hajfesték-márkát is megújította annak a több éves erőfeszítésnek a
részeként, amely a Clairolt az otthoni hajfestést alkalmazók új
generációjának mutatta be. Az It's So Me a teljes Clairol
portfóliót, a hagyományos márkáktól kezdve, mint a Nice 'n Easy
tartós hajfesték, a 2023-as új innovációkig felöleli: a Natural
Instincts Bold és a Blonde It Up Crystal Glow hajszínezőket,
valamint a Root Touch Up Spray 2 az 1-ben hajsprét. Ezek a
kezdeményezések hozzájárultak ahhoz, hogy a kiskereskedelmi
hajápolási üzletág az Egyesült Államokban a 2023 szeptemberével
zárult elmúlt 6 hónapban rekordszintű, 13,5%-os részesedést, (ii) és
több mint 10 hónapos egymást követő részvénynövekedést érjen el.(iii)
- Az O·P·I ebben az évben számos kiemelkedő újítást vezetett be,
amelyek a YA-val szemben +4 részvényponttal növelték az O·P·I rekord
piaci részesedését (iv) az Egyesült Államok prémium forgalmazói
piacán, valamint +2 részvényponttal növelték a YA-val szemben az
Egyesült Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru szegmensében
a körömfestékek és ápolószerek kategóriában. (v) A márka világszerte
mind a kiskereskedelmi, mind pedig a professzionális csatornákon
egyre nagyobb részesedést szerez magának.(vi) Az O·P·I Repair Mode,
egy szabadalmaztatott műkörömrögzítő kezelés, amely 6 nap alatt
belülről javítja a köröm sérüléseit, a prémium árszegmens egyik
fontos új belépő terméke, amely túlteljesítette az első évre
vonatkozó értékesítési előrejelzését. Egy másik kulcsfontosságú
termékindítás az Egyesült Államokban az O·P·I xPRESS/ON Press-On
Nails, amely sikeresen lépett be a legmagasabb köröm és műköröm
növekedési szegmensbe. Az O·P·I x Barbie The Movie idei tavaszi
kollekciója volt az eddigi legnagyobb körömápolási partnerség
2023-ban az Egyesült Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru
piaci szegmensében. (vii) Emellett a márka első természetes
körömlakkja, az O·P·I Nature Strong a teljes Naturals kategória
35%-át megkaparintva továbbra is növeli részesedését az Egyesült
Államok élelmiszer- és gyógyszeripari tömegáru szegmensében, (viii)
és a 2023-as eladásai az USA prémium kiskereskedelmi ágazatában a
vezető természetes tömegpiaci körömmárkának több mint kétszeresét
érték el. (ix)
A Wella Company ma közzétette beiktató környezeti és társadalmi
hatásjelentését
A Wella Company a mai napon közzétette 2022-es környezeti és
társadalmi hatásjelentését, az első mért elemzést a vállalat azon
erőfeszítéseiről, hogy termékein keresztül pozitív hatást
gyakoroljon az emberekre és a bolygóra. A legfontosabb pontok a
következők:
- Emberek: 2023-ban a Wella Company sikeresen bevezette a We Own
Our Way (WOW) széleskörű munkavállalói tulajdonosi programot, amely
biztosítja, hogy a Wella Company minden alkalmazottjának pénzügyi
érdeke legyen a vállalat jövőjében. Ezzel a Wella Company
alkalmazottai minden szinten lehetőséget kapnak a vagyonteremtés
előnyeinek kiaknázására, amennyiben a Wella Company sikeres. (x) A
sokszínűség, a méltányosság, a befogadás és az összetartozás (DEIB)
terén tett előrelépéseknek köszönhetően a vállalat 59%-ra növelte a
nők arányát a globális alkalmazottak körében, és 58%-ra az
igazgatótanácsban. A vállalat egy évvel a kitűzött cél előtt minden
szinten teljesítette a 100 százalékos nemek közötti fizetési
egyenlőség melletti elkötelezettségét.
- Bolygó: A Wella Company, amely elkötelezett a szénlábnyom,
valamint a vízfelhasználás és -pazarlás csökkentése mellett,
2022-ben 10%-kal csökkentette az 1-2. szintű
szén-dioxid-kibocsátását, és három gyára közül kettőben, valamint
mind a nyolc közvetlenül ellenőrzött elosztóközpontjában sikerült
elérnie, hogy zéró hulladék kerüljön a hulladéklerakókba. A társaság
emellett 5,5%-kal csökkentette vízfelhasználását és három gyárának
mindegyikében 13,7%-kal csökkentette a keletkezett hulladék
mennyiségét. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. november 30., csütörtök 11:33 |
A Wella Company évfordulója alkalmából három egymást követő év növekedési lendületét mutatja (3. rész) |
|
New York & Genf, 2023. november 30., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
- Termékek: Az elért eredmények között szerepel, hogy a
termékösszetevők térfogatának 80%-a biológiailag lebontható, az
összes csomagolás 77%-a pedig újrahasznosítható, újrafelhasználható
vagy újratölthető. A vállalat emellett folytatja az egész
portfólióra kiterjedő átállást az újrahasznosított anyagokból
készült csomagolásra, beleértve az alumínium csöveket,
papírdobozokat és kupakokat. "Úgy gondoljuk, hogy fiatal vállalatként a megfelelő lendülettel
haladunk előre a környezeti és társadalmi hatások terén, és
becsületesen és céltudatosan teljesítjük a kitűzött ambícióinkat" -
árulta el Hilary Crnkovich, a Wella Company kommunikációs és
fenntarthatósági igazgatója.
Amit a Wella Company-ról tudni érdemes
A Wella Company a világ egyik vezető, innovatív szépségápolási
vállalata, amely ikonikus, több mint 140 éves múltját és iparági
szakértelmét a feltörekvő kategóriavezető és gyorsnövekedésű
vállalattá váló státuszával ötvözi. 2020 óta a Wella Company
lendületet ad üzletünk és márkáink átalakulásának, hogy a
szépségipar egyik leggyorsabban növekvő vállalatává váljunk. Vezető
professzionális és kiskereskedelmi haj-, köröm- és szépségápolási
márkáinkból álló portfóliónkban olyan márkák szerepelnek, mint a
Wella Professionals, az O·P·I, a ghd, a Briogeo, a Nioxin, a
Sebastian Professional és a Clairol. A Wella Professionals a világ
első számú professzionális fodrászszalonokban használt
festékmárkája, (xi) az OPI pedig világszerte az első számú
professzionális körömápolási márka. Azzal az ambícióval hajtva, hogy
az ágazat legjobb szépségipari vállalatává váljunk, márkáinkon
keresztül inspiráljuk a fogyasztókat és a szépségápolási
szakembereket valódi énjük kimutatására, megérzésére és
megvalósítására. A termékalkotási folyamatot a tudomány, a
technológia és a művészet szigorú kombinálásával közelítjük meg,
hogy olyan teljesítmény-vezérelt termékeket fejlesszünk ki,
amelyeket gyakran a legendás Wella által szabadalmaztatott
technológia különböztet meg.
Vállalati értékeink alapján arra törekszünk, hogy termékeink révén
pozitív hatást gyakoroljunk az emberekre, bolygónkra és
társadalmunkra, és fenntartható növekedést biztosítsunk minden
érdekcsoport számára. Büszkén támogatjuk a fodrászszalon-ágazatot és
az általunk kiszolgált művészeket és hajszobrászokat a 127
országban, ahol tevékenykedünk. Nap mint nap hatással vagyunk egy
több mint 91 millió szépségrajongóból és iparági szakemberből,
közösségi influenszerekből, nagykövetekből, követőkből,
alkalmazottakból, ügyfelekből és beszállítókból álló sokszínű
közösségre szerte a világon. Ez a mi Wella családunk. Azon
meggyőződésünk, hogy ha jobban cselekszünk, mi magunk is jobbá
válunk, irányítja üzletünket, valamint környezeti és társadalmi
fejlődésünket. Folytatva utunkat termékeink fenntartható
fejlesztésére, a környezetre gyakorolt hatásunk csökkentésére és egy
olyan kultúra kialakítására, amelyben minden alkalmazott
tulajdonosként fektet be közös sikerünkbe, biztosítjuk a Wella
Company virágzását a következő generációk számára. További
információkért a Wella Company-ról látogasson el honlapunkra:
www.wellacompany.com és kövessen minket a LinkedIn -en és az
Instagram-on.
(i) A Wella Master Brand dollárban történt értékesítései alapján a
2022-es fodrászszalon hajápolási tanulmányban a Kline által
közzétett hajfestő termékek kategóriájára vonatkozóan
(ii) Forrás: Nielsen, 2023. szeptemberéig lezárult utolsó 6 hónap
(iii) Forrás: Nielsen adatbázis, 2023. október 28-ával bezáróan
mostanáig
(iv) Forrás: US NPD 2023 január - szeptember
(v) Forrás: Nielsen Discover 52 2023. november 4-ével bezáróan
(vi) Forrás: Euromonitor and Kline 2022-es év
(vii) Forrás: Nielsen Discover 2023. január-október 31
(viii) Forrás: Nielsen Discover 52 2023. november 4-ével bezáróan
(ix) Forrás: US NPD 2023 január - szeptember
(x) A We Own Our Way (WOW) program egy pénzügyi juttatási program,
amelyet a Wella Company többségi tulajdonosának, a KKR, Inc. teljes
tulajdonjogának sikeres átadása után fizetnek ki. Ebben személyes
pénzügyi hozzájárulás nélkül minden jogosult alkalmazott rész vesz.
(xi) A Wella Master Brand dollárban történt értékesítései alapján a
2022-es fodrászszalon hajápolási tanulmányban a Kline által
közzétett hajfestő termékek kategóriájára vonatkozóan
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20231129473172/hu/
Kapcsolatok Médiakapcsolatok: Hilary Crnkovich 646-217-1700 Hilary.crnkovich@wella.com
Alix Dunn 203-722-9591 Alix.dunn@wella.com
Forrás: Wella Company
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|