OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. június 12. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)






2024. március 12., kedd 16:30

A Decathlon új irányvonala (1. rész)
    Budapest, 2024. március 12., kedd (OTS) - A Decathlon, a világ egy vezető multi-specialista sportmárkája felfedi új célját: "Move people through the wonders of sport" és a stratégia mögött meghúzódó merész új törekvést, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportot. Ennek a fejlődésnek a részeként, a Decathlon bemutatja megújult márkáját, amely magában foglal egy dinamikus és előremutató arculatot, valamint az új 'orbit' névre keresztelt logót.

    A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen:
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20240312_001.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20240312_002.jpg

A Decathlon 1976-os indulása óta mindig is hitt a sport létfontosságú szerepében, annak társadalomra gyakorolt hatásában, az emberek egészségesebbé és boldogabbá tételében. A sport segít, hogy újra kapcsolatba kerüljünk emberi mivoltunkkal, a bolygónkkal és fizikai énünkkel.

Így jött létre a 'North Star' projekt, az a hosszú távú törekvés, amellyel szeretnék felgyorsítani a Decathlon pozitív hatását a világra. Ez pedig az innováció, a közösség és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségük. A North Star által vezérelve megszületett új küldetésük: 'Move people through the wonders of sport.'

Ehhez a célhoz igazodva a Decathlon ambiciózus globális stratégiát dolgozott ki, hogy üzleti tevékenységük számos aspektusát hatékonyan fejlesszék. Az új stratégiai iránynak a középpontjában az ügyfélélmény, a fenntarthatóság iránti erős elköteleződés és a vállalat általános modernizálása áll. Az ügyfélélmény központi eleme, a ma bemutatott megújult és újrapozícionált Decathlon.

Barbara Martin-Coppola, a Decathlon vezérigazgatója: "A mai nap különleges pillanat a Decathlon történetében és jövőjében egyaránt. A világnak most nagyobb szüksége van a sportra, mint valaha. Egyesítő ereje van, és javíthatja a fizikai és mentális egészséget egyaránt. A Decathlonnál szeretnénk nagyobb pozitív hatást gyakorolni az emberekre, a társadalomra és a bolygóra azáltal, hogy a sport csodáin keresztül megmozgatjuk az embereket. Büszke vagyok arra, hogy csapattársainkkal együtt dolgozhatunk a North Star - vezérfonalunk és ambíciónk -elérésén. Hihetetlen volt látni, hogy sokszínű közösségünk együtt ünnepelte azt, ami különlegessé tesz minket: lehetővé tesszük, hogy mindenki a saját feltételei szerint sportolhasson. Biztos vagyok benne, hogy ambiciózus stratégiánk, amely üzleti tevékenységünk hogyanját határozza meg, biztosítani fogja, hogy a Decathlon egyedülálló és megbízható sportmárkaként vezető szerepet töltsön be az ágazatban."

ÚJ MÁRKAPORTFÓLIÓ

A Decathlon markáns új márkaarculata tükrözi a márka ambícióit, miközben a múltját is ünnepli. A dinamikus kék szín mellett most egy új elem- az "Orbit" - is megjelenik, amely a Decathlon fenntartható üzleti modelljének középpontjában álló mozgást, az új magasságok elérésére irányuló törekvést és a körforgást fejezi ki.

A Decathlon márkastruktúrája tovább fejlődik, hogy tükrözze új identitását, mint globális, több sportágra specializálódott sportmárka. A Decathlon egy sport világmárka, amely mindenki számára elérhető, minden sportágban és minden szinten.

9 kategória specialista tükrözi a sokoldalúságukat: Quechua (túrázás), Tribord (vízi sportok), Rockrider (kerékpározás), Domyos (fitnesz), Kuikma (ütős sportok), Kipsta (csapatsportok), Caperlan (horgászat, lovaglás), Btwin (városi kerékpározás és mobilitás) és Inesis (golf és precíziós sportok).

Ezek mellett, a Decathlon még 4 szakértői márkát is kínál, melyek kiváló minőségű termékeket gyártanak tapasztalt sportolók számára:
     - Van Rysel
     - Simond
     - Kiprun
     - Solognac

ÚJ ARCULAT, ÚJ IDENTITÁS, ÚJ LOGÓ

Az új logó két részből áll: szövegből és az új szimbólumból, amit Orbitnak neveznek.

Az Orbit a North Star-ra utal, amely a múltból építkezve a jövőnk felé vezeti a vállalatot.

Lendületes vonalvezetése a körforgás iránti elkötelezettséget fejezi ki, miközben a Decathlon korábbi dizájnjából meríti az ikonikus dőlt "A" betűt.
A csúcs, mely a lendületes mozgást szimbolizáló vonalvezetést lezárja, jelképezhet akár hegyet, vitorlát, hullámot vagy éppen szívverést is.
A nyitottság jelképét, a Decathlon új logóját mindenki a maga módján értelmezheti: lehet a hozzáférhetőség, a kimagasló teljesítmény, az innováció, vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatás jelképe is.

Az új, élénk kék szín lendületes és energikus, ami a Decathlon, mint sportszermárka, hitelességét jeleníti meg. Ám új márkaarculatuk túlmutat új logón.

A modularitásra épülő márkaarculat tükrözi majd sokrétűségüket, így még több embernek nyújtanak megoldást, a kezdőtől a profi sportolókig. Örömöt és érzelmeket, valamint az inkluzív hozzáállás erős értékeit közvetíti.

A Decathlon új arculata már két éve készül. A csapatok keményen dolgoztak azon, hogy olyan márkát hozzanak létre, amely valóban képviseli a Decathlont abban, ami: egy globális, több sportágra specializálódott sportszergyártó cég, amely a kezdőtől a profi sportolókig mindenkit megmozgat a sportolás varázsán keresztül. (folyt.)



2024. március 12., kedd 16:30

A Decathlon új irányvonala (2. rész)
    Budapest, 2024. március 12., kedd (OTS) -

    A FENNTARTHATÓSÁGON ALAPULÓ ÜZLETI MODELL

A DECATHLON elkötelezte magát amellett, hogy 2050-ig nettó nullára csökkenti a károsanyag-kibocsátását, és egy dekarbonizációs útitervet dolgozott ki a párizsi egyezmény alapján, a Nettó Zéró kibocsátásnak megfelelően.

A DECATHLON dekarbonizációs célokat tűzött ki:
     - 2026-ra a CO2-kibocsátás 20%-os abszolút csökkentése
     - 2030-ra a CO2-kibocsátás 42%-os abszolút csökkentése és nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

A Decathlon kéz a kézben dolgozik a beszállítókkal és a partnerekkel, hogy a fenntarthatóságot az ellátási lánc egészében megvalósítsa. Ezzel az együttműködésen alapuló megközelítéssel a Decathlon a partnereivel együtt dolgozik a folyamatok szén-dioxid-mentesítésén és a körforgáson és a termék életciklusának meghosszabbításán alapuló új üzleti modellek útjának előkészítésén.

Ez azt is jelenti, hogy a Decathlon a teljes termékpalettáján növeli a termékek élettartamát, és lehetővé teszi a vásárlói számára a termékek újrafelhasználását, javítását és újrahasznosítását.

INNOVÁCIÓ A SPORTMÁRKA KÖZÉPPONTJÁBAN

A Decathlonnál több mint 850 mérnök és 400 tervező minden nap fáradhatatlanul feltalál, alkot, tervez, próbál ki és tesztel új anyagokat és termékeket. Az eredmény egy sor úttörő sportmegoldás, amelyeket 900 szabadalom támaszt alá.

A DECATHLONRÓL
A Decathlon a kezdők és az élsportolók számára egyaránt elérhető, globális, több szakterületre specializálódott sportmárka, amely minden szinthez innovatív sporteszközöket gyárt. Több mint 100 000 csapattársával és 1700 üzletével világszerte a Decathlon és csapatai 1976 óta dolgoznak egy folyamatos ambíció megvalósításán: Megmozgatni az embereket a sport csodáin keresztül, hogy egészségesebbek és boldogabbak legyenek egy fenntartható jövőben.

A francia tulajdonú, Magyarországon piacvezető sportszerkereskedő áruházlánc immár 19 éve van jelen a hazai kereskedelmi piacon. 24 áruházának arculata az elkövetkezendő időszakban, egy hosszabb távú folyamat részeként fog majd átállni.

MEDIA CONTACT
Rita GEMBICZKI - Public Relations Manager
rita.gembiczki@decathlon.com
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.