Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. május 16., csütörtök 09:52 |
A Southco a Rimini Street támogatásával nemzetközi szintre emeli SAP ECC 6.0 rendszerét (1. rész) |
|
ORLANDO, Fla. 2013. május 16., csütörtök (BUSINESS WIRE/OTS) -
SAP SAPPHIRE NOW 2013 Konferencia - A vállalati szoftverek (ideértve
az SAP AG [NYSE:SAP] szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ:
ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle
Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és
ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók
közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. ma
bejelentette, hogy az ipari zárak, zsanérok és rögzítéstechnikai
termékek nemzetközi piacának egyik piacvezető cége, a Southco a
közelmúltban befejezte SAP rendszerének stratégiai jelentőségű
nemzetközi kiterjesztését a Rimini Street által támogatott SAP ECC
6.0 rendszerverzió alapján. A Southco-hoz hasonlóan szerte a világon
több száz vállalat veszi igénybe a Rimini Street által harmadik
félként nyújtott szoftvertámogatási szolgáltatásokat az ezzel
kapcsolatos költségeik akár 90 százalékos csökkentése érdekében,
miközben tovább bővítik vállalati szoftvercsomagjuk funkcióit,
alkalmazási körét és kihasználtságát üzleti céljaik hatékonyabb
megvalósítása érdekében. Ennek eredményeként a Rimini Street számos
ügyfele, köztük a Southco is, a harmadik féltől igénybe vett
támogatási szolgáltatások jóval alacsonyabb költségének köszönhetően
elért megtakarításait olyan fontos üzleti és számítástechnikai
fejlesztések finanszírozására tudja fordítani, amelyek közvetlenül
befolyásolják nemzetközi versenyképességüket. |
Sikeres bevezetés az Egyesült Királyságban és Ázsiában részben a
Rimini Street szoftvertámogatási szolgáltatásainak igénybe vétele
révén megtakarított források felhasználásával.
SAPPHIRE NOW 2013
A Southco számítástechnikai költségei közt a második
legjelentősebb tétel a szoftverkarbantartási költség volt.
A Southco szerte a világon több tízezer, különböző ágazatokban -
a repülőgépipartól kezdve az autógyártáson át a szórakoztató
elektronikai cikkek és az orvosi műszerek gyártásáig - tevékenykedő
ügyfelet szolgál ki. A vállalat jelenlegi SAP ECC 6.0 rendszerét
Észak-Amerikában 2008-ban vezette be az üzleti tevékenysége
szempontjából kulcsfontosságú tevékenységek, többek közt a gyártás,
a szállítói lánc kezelése, az értékesítés és termékforgalmazás,
valamint a pénzügyi folyamatok támogatása céljából, azzal a
szándékkal, hogy egyetlen, globális SAP platformot hoz létre, amely
a világ különböző pontjain működő összes Southco egységet lefedi
majd. Miután azonban a világgazdaságban egyre inkább érezhetővé
váltak a nemzetközi recesszió hatásai, a Southco számítástechnikai
vezetője, Brice Salle elhalasztotta a rendszer globális
kiterjesztését, hogy alaposan felmérhesse, milyen előnyöket hozhat a
számítástechnikai költségvetés értékes dollárjainak kiadása.
Vizsgálódásai során azt találta, hogy a számítástechnikai
költségvetés második legnagyobb költségtételét a
szoftverkarbantartási költségek jelentették. A Rimini Street által
harmadik félként kínált támogatási szolgáltatások értékelésének
alapján 2009-ben a Southco úgy döntött, hogy az SAP helyett a Rimini
Street támogatási szolgáltatásait veszi igénybe SAP ECC 6.0
rendszeréhez.
Az elért megtakarításokat az SAP rendszer Egyesült Királyságra
és az ázsiai / csendes-óceáni térségre való kiterjesztésének
finanszírozására fordították.
A szoftvertulajdonos helyett a Rimini Street által nyújtott
támogatási szolgáltatások igénybe vételének következtében a Southco
éves SAP karbantartási díja egyik napról a másikra 50 százalékkal
csökkent. Ehhez a jelentős megtakarításhoz hozzáadódtak azok az
összegek is, amelyek a szoftvertulajdonos által nyújtott
hagyományos, magas költségvonzatú szoftvertámogatási és
karbantartási szolgáltatások helyett a Rimini Street hatékonyabb, az
ügyfél egyedi igényeihez igazított támogatási programjának
kihasználásából származtak. A Rimini Street egyedi igényeknek
megfelelően testre szabott szolgáltatáscsomagja az év 365 napján, a
nap 24 órájában igénybe vehető, prémium kategóriájú
szolgáltatásokat, egy, az adott ügyfél számára kijelölt
terméktámogatási mérnök (Primary Support Engineer [PSE]) közvetlen
támogatását, a szoftver díjmentes testre szabását, az aktuális
szoftververzió legalább 10 éves időtartamig garantált, kötelező
frissítések nélküli támogatását foglalja magában, és így kiküszöböli
a további karbantartási források felhasználásával, illetve a
szoftvertulajdonos szükségtelen, drága szolgáltatásainak kényszerű
igénybe vételével járó költségeket. A Rimini Street által harmadik
félként nyújtott támogatási szolgáltatásokból származó jelentős
költségmegtakarítás lehetővé tette a Southco számára, hogy 2010-ben
a szükséges finanszírozási források birtokában újraindítsa az SAP
programjának korábban leállított nemzetközi kiterjesztését célzó
nagy jelentőségű projektjét. A Southco 2011-ben kiterjesztette a
programot az Egyesült Királyságra, majd 2012 júliusában Kínában,
Tajvanon és Hongkongban további négy helyszínen vezette be
sikeresen. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. május 16., csütörtök 09:52 |
A Southco a Rimini Street támogatásával nemzetközi szintre emeli SAP ECC 6.0 rendszerét (2. rész) |
|
|
A nemzetközi jelenlét és az ügyfeleink igényeire való gyors
reagálás a Southco üzleti modelljének fontos elemeit képezik, ezért
ez a nemzetközi projekt a vállalat legfontosabbnak tekintett
kezdeményezése. A Rimini Street értékes segítőtársnak bizonyult SAP
rendszerünk nemzetközi szintre emelésében, és hozzájárult ahhoz,
hogy e feladat végrehajtása nem hátráltatta üzleti tevékenységünket
és nem rontotta az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink
minőségét" - fejtette ki Salle. "A Rimini Street támogatásával belső
erőforrásainkat képesek voltunk az SAP Egyesült Királyságra és
Ázsiára való kiterjesztésére összpontosítani, mivel biztosak
lehettünk abban, hogy a cégünk számára kijelölt terméktámogatási
mérnök és a Rimini Street csapata stabil és megfelelően támogatott
SAP platformot biztosít számunkra." A Southco jelenleg a projekt következő fázisát tervezi, amelynek
során a Kínában található legnagyobb létesítményében is bevezetésre
kerül majd a nemzetközi SAP program a jövő évben. Ezen felül további
bevezetéseket is tervez más ázsiai létesítményeiben, ideértve
Koreát, Japánt, valamint Ausztráliát és Indiát.
A harmadik félként támogatási szolgáltatásokat nyújtó,
piacvezető Rimini Street dinamikus növekedése tovább folytatódik
A Fortune Magazin 500 legnagyobb nemzetközi céget tartalmazó
listáján szereplő óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az
állami szektorban működő szervezetek közül szerte a világon több
mint 600 ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint harmadik
félként támogatási szolgáltatásokat nyújtó megbízható, független
szolgáltatót, amelynek támogatásával bevezethetnek számos, a
szervezet általános teljesítményét növelő fejlesztést. A Rimini
Street ügyfelei közül 71 szerepel a Fortune Magazin 1000 legnagyobb
amerikai céget felsoroló listáján, és 15 az 500 legnagyobb
nemzetközi szervezetet tartalmazó listán. A cég több mint 70
országban támogatja ügyfelei tevékenységét, és rendelkezésére állnak
az erőforrások ahhoz, hogy szolgáltatásait akár 200 országban is
kínálhassa.
"A Southco remek példája annak, hogy a Rimini Street
szolgáltatásainak igénybe vétele mellett döntő szervezetek az
ezáltal elért költségmegtakarításaikat új funkciók bevezetésének,
rendszereik bővítésének és új helyszínekre, üzleti egységekre és
leányvállalatokra való kiterjesztésének, valamint nyereségüket
közvetlenül érintő növekedési projekteknek a finanszírozására tudják
fordítani" - magyarázta Seth Ravin, a Rimini Street vezérigazgatója.
"A Rimini Street ügyfelei olyan innovatív szervezetek, amelyek
folyamatosan törekednek üzleti teljesítményük javítására, és meglévő
Oracle és SAP szoftverbefektetéseik minél jobb kiaknázására. A
Rimini Street elsőrangú támogatási szolgáltatásainak előnyeit több
száz ügyfél élvezi, miközben számítástechnikai támogatási kiadásaik
terén 90 százalékos megtakarítást érnek el."
Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását
harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő
cég. A vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével
újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási
szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási
költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos
költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek
felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében
érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. Ügyfelei a következő 10
évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi szoftververziójukat
anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy migrálást kellene
végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatból kikerülő nemzetközi
cégek, a Fortune 500-as listán szereplő óriások, a középmezőnybe
tartozó vállalatok és az állami szektorban működő szervezetek közül
több száz ügyfél választotta a Rimini Street-et, mint megbízható,
független szolgáltatót. További információkért, kérjük, látogasson
el a www.riministreet.com internetes oldalra, vagy tárcsázza az
USA-ban a 888-870-9692-as, illetve külföldről a +1 702-839-9671
-as telefonszámot.
A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc.
védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat
tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva.
Kapcsolat: Rimini Street, Inc. Alma Park, +1 323-229-7282 apark@riministreet.com
Forrás: Rimini Street, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|